Maajussille Victoria on namu
Voi luoja mikä nainen. Harmi että asuu skutsissa. Naisen perässä ei kannata muuttaa ja tuo tuskin viihtyisi stadissa.
Kommentit (49)
Vahinko että olen sohvaperuna enkä voi saada tuollaista.
M36
moniko laittaa nyt eron vireille ja kirjeet menemään?
Lapsia vain kahdelle miehelle? Helmi.
Hakeeko näkyvyyttä yrityksellen tai jotain vastaavaa, kumppaniahan tuon ei tarvitse näin hakea, vaikka saahan sitäkin kokeilla kaiken näköiset, epäilen, että tässä on joku koira haudattuna.
Maajussit eivät ole enää maajusseja, vaan usein yrittäjiä, jotka tarvitsevat yritykselle näkyvyyttä, siksi monella ollut jo se tuleva kumppani kulisseissa, eikä hakijoiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko että olen sohvaperuna enkä voi saada tuollaista.
M36
Hääyö elämys Serbiassa 350e. Yhdeksi yöksi voit Tinderistä saada.
Huoh noita Ig-heruttajamuijia on nykyään jo tusina tusinassa.
Kyllähän tuo on maajussi, kun maalla asuu ja viljelee työkseen (kyllä, kukkia, mutta ei tee hänestä vähemmän maajussia).
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilufriikit ei ole viehättäviä eikä toi kasvoista erityisen kaunis ole.
LAIHDUTA LÄSKI!
Tuollaisia naisia on ilo katsella telkkarista. Suomalaiset naiset ovat yleensä ryhiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukkakauppias tekee maajussi-ohjelmassa?
Itse laitoin tästä valituksen Maikkarille. Ohjelmahan on tarkoitettu maajussien morsiamen tai sulhasen etsintään.
Victorialle pitäisi pian saada oma ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin tästä valituksen Maikkarille. Ohjelmahan on tarkoitettu maajussien morsiamen tai sulhasen etsintään.
Kateutesi paistaa 👵🏻
Victoria (ja siskokin) lääh puuh IHANIA! Postin jakelu tukkeutuu kun koittavat kantaa kirjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maajussin määritelmä, ja miksi seitsemän kasvihuoneen pyörittäminen ei määritelmään istu? Jos kasvihuoneissa kasvaisi kukkien sijasta tomaatteja, olisiko kantasi eri?
Taitaa nyt vaan harmittaa, kun maajaana ei olekaan tavalliseen muottiin sopiva, vaan matkustelee ja tuuttaa bikinikuvia instaan.
Kuinka monta Victoriaa tarvitaan, että löytyy maajussille se sopiva Victoria?
Olen ollut positiivisesti yllättynyt tämän Victorian suosiosta. Itse olen samanikäinen kuin hän ja on samanikäiset lapset. Vain yhden miehen kanssa olen ollut koko elämäni 17 vuotiaasta asti. Olen myös hoikka, nätti, urheilullinen ja pyöritän yritystä maaseudulla. Olen jotenkin ajatellut, etten tule ikinä löytämään miestä koska minulla on lapsia, koira, olen yli 30 ja asun maalla. Tämän perusteella ehkä toivoa on sittenkin 😍
Nyt on kerrankin sellainen maajussitar että olisin voinut kirjoittaa ellen olisi liian vanha. Seuraan kun tulee hukkumaan kirjeisiin.