Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaduin rappusissa ja mursin molemmat ranteeni sekä häntäluun

Vierailija
10.03.2022 |

En olisikaan voinut toivoa parempaa alkua lomalle. Lauantaina pitäisi lentää miehen kanssa Portugaliin... Niin tyypillistä mun tuuria tämä 😅

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Sulla oli huono tuuri! Tsemppiä paranemiseen.

2/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa aivan mun lomailu yritykseltä. Mutta hei tsemppiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla murtui kaksi kylkiluuta kaatuessa. Konttaamalla mennään eteenpäin kämpässä. 

Vierailija
4/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai saakeli kun alko heti persettä pakottamaan. Tsemppiä lennolle!

Vierailija
5/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Sulla oli huono tuuri! Tsemppiä paranemiseen.

No joo, melkein osasin odottaa jotain tämän kaltaista tapahtuvaksi. Taidan olla tosielämän aku ankka 😅 ap

Vierailija
6/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis kirjoittaminen sujuu murtuneilla ranteilla?

Vierailija
7/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt luuntiheysmittauksessa? Noin moninaiset murtumat voisivat viitata osteoporoosiin. Kannattaa oikeasti selvittää asia, sen pysäyttämiseen on paljon tehtävissä. Harmillista että sattui juuri ennen lomaa, tsemppiä paranemiseen.

Vierailija
8/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla murtui kaksi kylkiluuta kaatuessa. Konttaamalla mennään eteenpäin kämpässä. 

Liukastuin siis rappusissa ja lensin kylki edellä niihin rappusiin. Tsemppiä sinne. Pääset kuitenkin matkustamamaan? 

Vierailija
9/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kirjoittamiseen ranteita tartte. Mulla murtui pikkusormi ja hyvin sujui elämä.

Ps jos hällä oli hovikirjoittaja :D

Vierailija
10/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Pakko mun on asioita hoitaa. ap

Vierailija
11/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt luuntiheysmittauksessa? Noin moninaiset murtumat voisivat viitata osteoporoosiin. Kannattaa oikeasti selvittää asia, sen pysäyttämiseen on paljon tehtävissä. Harmillista että sattui juuri ennen lomaa, tsemppiä paranemiseen.

En ole käynyt enkä usko että tässä on siitä kyse. Onnistuin tulemaan alas vain niin huonossa kulmassa. Pelkäsin että kopsautan pääni ja sitä yritin ainoastaan suojella. ap

Vierailija
12/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Pakko mun on asioita hoitaa. ap

Vedit siis kunnon lipat ja lensit siis persuuksillesi, jos ranteet ja häntäluu murtuneet? Tosi ikävä homma. 

Vierailija
13/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt saat lomailla varmaan vähän pidempäänkin ? Vai kauanko on kipsit käsissä?

Vierailija
14/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt enkä usko että tässä on siitä kyse. Onnistuin tulemaan alas vain niin huonossa kulmassa. Pelkäsin että kopsautan pääni ja sitä yritin ainoastaan suojella. ap

Menit kuitenkin perse edellä etkä pää edellä? Miten ehdit miettiä jotain pään suojelemista? Olen kaatunut portaissa eikä siinä mennyt kuin sekunti, kun olin mukkelismakkelis. 

Vierailija
15/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaatuu sisällä kun se ulkona on niin helppoa näinä aikoina. Tsemppiä. 

Vierailija
16/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt saat lomailla varmaan vähän pidempäänkin ? Vai kauanko on kipsit käsissä?

Kahden viikon päästä käyn kontrollissa, mutta sen verran siistit murtumat oli, että luultavasti viiden viikon päästä saan pois. ap

Vierailija
17/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menit kuitenkin perse edellä etkä pää edellä? Miten ehdit miettiä jotain pään suojelemista? Olen kaatunut portaissa eikä siinä mennyt kuin sekunti, kun olin mukkelismakkelis. 

Joo, jalka lipsahti alta ja samantien tiesin että lennän portaat alas ja yritin vain olla lyömättä päätäni portaisiin. Kyllä mulla ainakin ensimmäinen ajatus oli, että päätä ei saa iskeä. ap

Vierailija
18/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin myös kerran ennen matkaa kunnolla ja pompin keppien kanssa yhdellä jalalla sääri murtuneena Espanjassa. Hauska reissu silti.

Vierailija
19/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jalka lipsahti alta ja samantien tiesin että lennän portaat alas ja yritin vain olla lyömättä päätäni portaisiin. Kyllä mulla ainakin ensimmäinen ajatus oli, että päätä ei saa iskeä. ap

Lensit kuitenkin takakenossa etkä pää edellä, joten pää oli automaattisesti suojassa? 

Vierailija
20/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tosi uskottavaa sepustusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi