Oletko matkustanut raskaana lentokoneessa?
Itse olen molemmissa raskauksia. Lennot oli Euroopan sisällä.
Kommentit (5)
Joo olen, joitain työmatkoja tuli tehtyä raskausaikanakin. Suomen sisällä tosin yhtä reissua lukuunottamatta ja sekin oli ihan alkuraskaudesta (ja vain Eurooppaan).
Frankfurt - Hki - Frankfurt kudennella kuulla, ongelmitta.
Lentokoneessa näkee usein matkustajia, jotka näyttävät odottavan kaksosia kahdeksannella kuukaudella. Se ei kuitenkaan usein pidä paikkaansa, sillä suuri osa on heistä miehiä tai reilusti yli 50-vuotiaita naisia. Millä lailla lentäminen on vaarallista raskaana olevalle? Jos vyö ei riitä, niin lentoemo antaa jatkovyön.
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa näkee usein matkustajia, jotka näyttävät odottavan kaksosia kahdeksannella kuukaudella. Se ei kuitenkaan usein pidä paikkaansa, sillä suuri osa on heistä miehiä tai reilusti yli 50-vuotiaita naisia. Millä lailla lentäminen on vaarallista raskaana olevalle? Jos vyö ei riitä, niin lentoemo antaa jatkovyön.
Kyllä ja myös työskennellyt raskaana ollessani lentokoneessa(ex-lentoemäntä).
Joo, aika alkuraskaudesta ekalla kerralla, lomamatka Euroopan kohteeseen. Toisesta kerrasta en muista oliko silloin työmatkoja lentokoneella. Siihen aikaan niitä oli melkein vuosittain, kotimaassa lyhyitä lentoja.