Mistä saisi edullisesti kissanpennun?
Exä vei kissamme itselleen. Kissa oli kiintynyt muhun, nyt kiinttnyt jo exään
Kommentit (21)
Paljonko on mielestäsi edullinen? Meillä on kaksi kissanpentua.
Jostain maatalosta.
Kai sulla on rahaa kissan hoitoon kun edullista etsit, että onko rahasta kiinni jos se vaikka tarvitsee lääkäriä ja sitten et vie koska ei ole rahaa?
Kissa ei kiinny ihmisiin vaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä osaa sanoa, oon aika köyhä just nyt kun kaikki rahat sidottuna entiseen asuntoon joka ei mene kaupaksi. Toivoton tilanne 😔 yksi vaihtoehto olisi odottaa että asunnon saa myytyä. Mutta ei tietoa milloin saa kaupattua. Missä päin suomea? Itse asun päijät hämeessä. Edellinen kissa oli tyttö kissa.
Ap
Sinä et pysty edes itsestäsi pitämään huolta ja kerroit etteivät lapsesikaan halua sinua tavata. Vastuullesi voi antaa korkeintaan huonekasvin.
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei kiinny ihmisiin vaan paikkaan.
No kissa vietiin uuteen paikkaan
Ap
Kissatarhasta voit ostaa. Sillä kissat on hoidettu ja rokotettu, eli rokotukset maksaa ja kastrointi on myös kissoille tehty.
Ei se niin kova hinta ole kun kissa on hoidettu.
Oletko saanut hoitoa noihin mt-ongelmiisi?
No, nyt on kyllä sellaista settiä. Älkää myykö mitään elävää ap:lle. Mutta ehkä tämä oli provo.
Kyllähän niitä maalla saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä osaa sanoa, oon aika köyhä just nyt kun kaikki rahat sidottuna entiseen asuntoon joka ei mene kaupaksi. Toivoton tilanne 😔 yksi vaihtoehto olisi odottaa että asunnon saa myytyä. Mutta ei tietoa milloin saa kaupattua. Missä päin suomea? Itse asun päijät hämeessä. Edellinen kissa oli tyttö kissa.
Ap
Ei todellakaan mitään elävää olentoa tuohon tilanteeseen hankita.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on kiva ampua haulikolla.
Sinut on kiva ampua haulikolla kuoliaaksi.
Riippuu siitä mikä on sun mielestä edullinen. Jos ei ole pakko olla pentukissa, niin minä katselisin kasvattajien aikuisia kodinvaihtajia. Ihan tavallisten maatiaskissojenkin hintalaput on nykyään "ei-köyhille". Omista aikuisista (5 ja 4v) rotukissoistani maksoin 150 euroa ja toisesta 400 euroa. Huomattavasti halvempia olivat kuin maatiaskissojen pennut (rotukissoista puhumattakaan).
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut hoitoa noihin mt-ongelmiisi?
Sulla niitä mt-ongelmia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä uhkailla ihmisiä.Siinä menee mauttomuuden raja.
Siis mikä ihme tämä juttu on, että nykyään jostain maatiaiskissanpennuista pyydetään satasia? vielä äskettäin nämä ei-toivotut pesueet laskettiin järveen katiskassa. Nyt niistä on tullut satasten arvoisia karvakimpaleita.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme tämä juttu on, että nykyään jostain maatiaiskissanpennuista pyydetään satasia? vielä äskettäin nämä ei-toivotut pesueet laskettiin järveen katiskassa. Nyt niistä on tullut satasten arvoisia karvakimpaleita.
Koska ajat muuttuu. Nykyisin niistäkin pennuista pidetään huolta ja aika useat myös rokottavat ja madottavat ne sekä niiden pentujen vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä uhkailla ihmisiä.Siinä menee mauttomuuden raja.
Eläimiä ei saa satuttaa urpo.
Up