Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaduin rappusissa ja mursin molemmat ranteeni sekä häntäluun

Vierailija
10.03.2022 |

En olisikaan voinut toivoa parempaa alkua lomalle. Lauantaina pitäisi lentää miehen kanssa Portugaliin... Niin tyypillistä mun tuuria tämä 😅

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan niin tapahtui 🤣

Vierailija
22/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin koiran ulkoilutus lenkillä tammikuussa ,suoraan oikealle kyljelleni. Olkapää lensi pois kuopastaan ja nivelkuopan reunassa murtuma . Asun yksin , sain apua naapureita ja ystäviltä. Hoitivat koiran, lumityöt ja kuljetukset(ᵔᴥᵔ). Valkeakosken sairaalassa sain loistavaa hoitoa, ystävällistä kohtelua. Nyt kulunut kuusi viikkoa, olkapää edelleen kipeä mutta pärjään jo. Peukutus muille kaatuneille.👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt luuntiheysmittauksessa? Noin moninaiset murtumat voisivat viitata osteoporoosiin. Kannattaa oikeasti selvittää asia, sen pysäyttämiseen on paljon tehtävissä. Harmillista että sattui juuri ennen lomaa, tsemppiä paranemiseen.

En ole käynyt enkä usko että tässä on siitä kyse. Onnistuin tulemaan alas vain niin huonossa kulmassa. Pelkäsin että kopsautan pääni ja sitä yritin ainoastaan suojella. ap

Menit kuitenkin perse edellä etkä pää edellä? Miten ehdit miettiä jotain pään suojelemista? Olen kaatunut portaissa eikä siinä mennyt kuin sekunti, kun olin mukkelismakkelis. 

Joo, jalka lipsahti alta ja samantien tiesin että lennän portaat alas ja yritin vain olla lyömättä päätäni portaisiin. Kyllä mulla ainakin ensimmäinen ajatus oli, että päätä ei saa iskeä. ap

Lensit kuitenkin takakenossa etkä pää edellä, joten pää oli automaattisesti suojassa? 

Hei rauhoitu, ei sun ole mua mikään pakko uskoa, mutta olen ennenkin kaatunut samalla tavalla rappusissa ja kopsautin silloin pääni niin kovasti rappuseen, että menetin hetkeksi tajun. Ehkä se sitten johtuu tuosta, mutta mulla oli tarve yrittää vain suojata mun pää. Eli kyllä tuossa rytäkässä päänsäkin voi kopsauttaa, jos huonosti käy. Ei se mitenkään turvassa ole. Käy vaikka itse testaamassa. Enää en kanssasi jaksa vääntää. Hyvää päivänjatkoa sinulle :) ap

Vierailija
24/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt luuntiheysmittauksessa? Noin moninaiset murtumat voisivat viitata osteoporoosiin. Kannattaa oikeasti selvittää asia, sen pysäyttämiseen on paljon tehtävissä. Harmillista että sattui juuri ennen lomaa, tsemppiä paranemiseen.

En ole käynyt enkä usko että tässä on siitä kyse. Onnistuin tulemaan alas vain niin huonossa kulmassa. Pelkäsin että kopsautan pääni ja sitä yritin ainoastaan suojella. ap

Menit kuitenkin perse edellä etkä pää edellä? Miten ehdit miettiä jotain pään suojelemista? Olen kaatunut portaissa eikä siinä mennyt kuin sekunti, kun olin mukkelismakkelis. 

Joo, jalka lipsahti alta ja samantien tiesin että lennän portaat alas ja yritin vain olla lyömättä päätäni portaisiin. Kyllä mulla ainakin ensimmäinen ajatus oli, että päätä ei saa iskeä. ap

Lensit kuitenkin takakenossa etkä pää edellä, joten pää oli automaattisesti suojassa? 

Hei rauhoitu, ei sun ole mua mikään pakko uskoa, mutta olen ennenkin kaatunut samalla tavalla rappusissa ja kopsautin silloin pääni niin kovasti rappuseen, että menetin hetkeksi tajun. Ehkä se sitten johtuu tuosta, mutta mulla oli tarve yrittää vain suojata mun pää. Eli kyllä tuossa rytäkässä päänsäkin voi kopsauttaa, jos huonosti käy. Ei se mitenkään turvassa ole. Käy vaikka itse testaamassa. Enää en kanssasi jaksa vääntää. Hyvää päivänjatkoa sinulle :) ap

Minä suojasin päätä ja kylkiluut meni murskaksi, kun en voinut ottaa käsillä vastaan. 

Jos lentää takamus edellä rappusiin, niin ihan hyvin voi ottaa vaikka takaraivoon takakenossa. 

Vierailija
25/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin automaattisesti suojassa? Mä olen parikin kertaa kaatunut selälleni ja iskenyt samalla takaraivon maahan.

Vierailija
26/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis kirjoittaminen sujuu murtuneilla ranteilla?

Kai se onnistuu, jos on molemmat kädet kämmenen alareunaan asti tukevasti paketissa? Ainakin itsellä onnistui yhdellä murtuneella ranteella vaikka mikä, kun kipsi piti ranteen tukevasti asemissaan.

Vierailija
27/27 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei.

Ei ole tarkoitus kuittailla ap:lle, mutta muille varoitukseksi: jos kaadutte, niin koittakaa olla ottamatta käsillä vastaan. Mieluummin pyllylleen tai kyljelleen kuin käden päälle. Se käsi ei ole tarkoitettu kestämään koko ihmisen painoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän