Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis n. 20v nainen ja kaljuuntuva n. 28v mies

Vierailija
10.08.2015 |

ällötti katsella tätä paria, kun miehestä niin paistoi jo sellainen ukkoutuminen ja mahanalku näkyi ja muutenkaan ei kovin hyvännäköinen. Sitten hänellä kainalossa tosi hoikka, kaunis ja ihana, nätisti ruskettunut iloinen nuori nainen. Masentaa, että ihanat naiset sokaistuvat rahasta ja "ihastuvat" tuollaisiin itselleen täysin epäsopiviin miehiin :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:18"]

ällötti katsella tätä paria, kun miehestä niin paistoi jo sellainen ukkoutuminen ja mahanalku näkyi ja muutenkaan ei kovin hyvännäköinen. Sitten hänellä kainalossa tosi hoikka, kaunis ja ihana, nätisti ruskettunut iloinen nuori nainen. Masentaa, että ihanat naiset sokaistuvat rahasta ja "ihastuvat" tuollaisiin itselleen täysin epäsopiviin miehiin :(

Kateus se vie kalatkin vedestä.

[/quote]

Vierailija
2/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinähän tiedät niistä rahoista, koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä mies on luonteeltaan ihanampi ja vähemmän pinnallinen kuin esim. sinä?

Vierailija
4/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies olikin vain iso munainen?

Vierailija
5/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että miestyypin kaljuuntuminen alkaa 12/15-40 vuotiaan. Sitä ei voi itse valita.

Vierailija
6/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse 20 vuotias ja miesystäväni 29 vuotias, onneksi hän omasta tahdostaan on kalju ettei pinnallisten ihmisten tarvii kyylätä millon alkaa kaljuuntuu ;)

Vierailija
7/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole kateellinen. Miksi nuoret ja upeat, rennot, söpöt naiset ei ryhdy suhteeseen nuorten upeiden, rentojen ja söpöjen miesten kanssa? Johtuuko huonosta itsetunnosta? Rumemmalla miehellä sitten riittää rohkeutta lähestyä kauniita nuorempia naisia, koska on rahaa. Voi viedä syömään hienoon ravintolaan ja ostaa samppanjapullonkin. Kämppäkin löytyy etelä-helsingistä. Kyllähän sen nopeasti näkee, kun ihmiset ei ole toisilleen sopivia. Omasta tuttavapiiristäkin voin sanoa monta, joiden olisi pitänyt valita aivan toisenlainen kumppani.

Vierailija
8/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 ja miesystäväni on 28. Ihan oikeasti rakastamme toisiamme. Mies ei ole mikään ukkoontunut, päin vastoin. Näyttää erittäin hyvältä, säännöllisten harrastusten ansiota.. :)
Eikä miehellä ole mitenkään enempää rahaa, on ihan tavallinen hyvin toimeentuleva.

Vierailija
9/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet sokaistuu vain naisen ulkonäöstä :( Kurjaa oli katsoa, kun rikas ja älykäs mies otti köyhän ja työtä vieroksuvan naisen vain ulkonäön takia!

Vierailija
10/12 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä itse olin miehen kanssa joka oli kehitysvammainen hän oli roskaa

Vierailija
11/12 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli hyvää vauhtia kaljuuntumassa, kun tavattiin. Oli 24 ja minä 23 v. Opiskelija oli silloin ja nytkin ainakin minua köyhempi. Kerro nyt milloin ne rahat tulevat mukaan kuvioon?

Vierailija
12/12 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, näitköhän meidät? Tosin mieheni mahaa ei voi sanoa enää "aluksi", vaan enemmänkin kyseessä on "9. kuukauden raskausmaha, kaksoset tulossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi