Puristin kipeän paiseen klitoriksesta!!! ♡
Oli niin ihanaa vihdoinkin saada mätä ulos. Eilen yritin ekan kerran ja tänään siinä oli vaalea pää ja sisältö tuli mahtavasti ulos. Aaah mikä helpotus. Oli niin hemmetin kipeäkin.
Kommentit (55)
sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa?
[/quote]
Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa? [/quote] Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap
[/quote]
Saako tulla kylään, kunhan se paranee?
Olisin purrut sen hampaillani ja imenyt smäidät. Olen seksipeto, joka vie kaiken uusille leveleille.
Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin?
Luultavasti provo. Ei klittaan tule "paiseita".
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:15"]Mikä on klitoris?
[/quote]
Se syötävä
Laitatko kuvan, että voidaan varmistua siitä, ettei kyseessä ole joku pahanlaatuinen näppylä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin?
[/quote]
Lucky u... Valitettavasti niitä vain tulee terveellisistä elämäntavoista, hyvästä hygieniasta, sheivaamattomuudesta ja selibaatista huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa? [/quote] Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap
[/quote]
Saako tulla kylään, kunhan se paranee?
[/quote]
:D Onpas söpöä. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin? Luultavasti provo. Ei klittaan tule "paiseita". [/quote] Lucky u... Valitettavasti niitä vain tulee terveellisistä elämäntavoista, hyvästä hygieniasta, sheivaamattomuudesta ja selibaatista huolimatta.
[/quote]No anteeksi jos loukkasin. Vaikea on kuitenkin ymmärtää, että noita voisi jollain olla. Itselläni näppyjä on ollut naamassa ja yläselässä joskus, mutta eipä koskaan tuolla alhaalla. Mutta tulipa nyt mieleen, että voihan naisellakin olla ahdas esinahka, ja siksi klitoris voisi tulehtua? Tai sitten ei ole tullut hellittyä itseä tarpeeksi usein? Sehän on paisuvaa kudosta ja sen pitää välillä paisua.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa? [/quote] Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap [/quote] Saako tulla kylään, kunhan se paranee? [/quote] :D Onpas söpöä. Ap
[/quote]
On kuulemma niin ahdasta, että vain seisomapaikkoja tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa? [/quote] Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap [/quote] Saako tulla kylään, kunhan se paranee? [/quote] :D Onpas söpöä. Ap
[/quote]
On kuulemma niin ahdasta, että vain seisomapaikkoja tarjolla?
[/quote]
Tuhma ;) Missä päin asut...? Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin?
[/quote]
Niinpä niin. Koska juuri _Sinulla_ ei ole ollut, niin eihän kenelläkään muullakaan voi olla.
Onnittelut! Edustat saatanan typerää ja vastenmielistä ihmistyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin? Luultavasti provo. Ei klittaan tule "paiseita". [/quote] Niinpä niin. Koska juuri _Sinulla_ ei ole ollut, niin eihän kenelläkään muullakaan voi olla. Onnittelut! Edustat saatanan typerää ja vastenmielistä ihmistyyppiä.
[/quote]No sinä sen sijaan kuulostat älykkäältä ja ymmärtäväiseltä :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa? [/quote] Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap [/quote] Saako tulla kylään, kunhan se paranee? [/quote] :D Onpas söpöä. Ap [/quote] On kuulemma niin ahdasta, että vain seisomapaikkoja tarjolla? [/quote] Tuhma ;) Missä päin asut...? Ap
[/quote]
Helsingissä, entäs potilas?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin? Luultavasti provo. Ei klittaan tule "paiseita". [/quote] Lucky u... Valitettavasti niitä vain tulee terveellisistä elämäntavoista, hyvästä hygieniasta, sheivaamattomuudesta ja selibaatista huolimatta.
[/quote]No anteeksi jos loukkasin. Vaikea on kuitenkin ymmärtää, että noita voisi jollain olla. Itselläni näppyjä on ollut naamassa ja yläselässä joskus, mutta eipä koskaan tuolla alhaalla. Mutta tulipa nyt mieleen, että voihan naisellakin olla ahdas esinahka, ja siksi klitoris voisi tulehtua? Tai sitten ei ole tullut hellittyä itseä tarpeeksi usein? Sehän on paisuvaa kudosta ja sen pitää välillä paisua.
[/quote]
Mulla taas ei ole oikeastaan koskaan ollut näppyjä naamassa, päinvastoin stanan kuiva iho. Nivusissa sit senkin eestä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:05"]sun pimpuli mätänee, pitäiskö sitä käyttää enemmän? Tai ainakin huoltaa? [/quote] Vuoteen siellä ei ole vieraita käynyt. Ap [/quote] Saako tulla kylään, kunhan se paranee? [/quote] :D Onpas söpöä. Ap [/quote] On kuulemma niin ahdasta, että vain seisomapaikkoja tarjolla? [/quote] Tuhma ;) Missä päin asut...? Ap
[/quote]
Helsingissä, entäs potilas?
[/quote]
Oho niin asun minäkin. Minkä ikäinen?? Ap
0_0 vaikka rakastankin paiseiden ja finnien puristelua niin on kyllä viimeinen paikka mihin sellaista toivon. Auts