Puristin kipeän paiseen klitoriksesta!!! ♡
Oli niin ihanaa vihdoinkin saada mätä ulos. Eilen yritin ekan kerran ja tänään siinä oli vaalea pää ja sisältö tuli mahtavasti ulos. Aaah mikä helpotus. Oli niin hemmetin kipeäkin.
Kommentit (55)
Hö missä olet sinä joka kutsuit minua potilaaksi... olet söpö. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:12"]
Siis oon 28. En tiedä kuka laittoi tuon 48. En osaa sanoa miten mut tavoittaa kun en tänne mitään puhelinnumeroa aio laittaa. Hö, vaikutat jotenkin ihanalta. ♡.♡ Ap
[/quote]
Sainkin jo hakkeroitua IP:si ja sitä kautta osoitteesi. Tulen about tunnin kuluttua koputtelemaan ;)
[/quote]
Tirsk.
Mitä tästä opimme? Treffiseuraa hakiessa kannattaa ilmoittaa että klitoriksesta on hetki sitten puristettu paise.
Söpöä <3
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:20"]
[/quote]
Täällähän minä vielä, pitäisiköhän tohtorisedän tarkastaa potilaan tila henkilökohtaisesti? ;)
[/quote]
mä olen noissa aiemmissa laittanut numeron 25 kommentin perään, mutta se ei toimi tietenkään enää tämän jälkeen, kun tuo välistähuutelija tekee samaa...
25
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:24"]
[/quote]
mä olen noissa aiemmissa laittanut numeron 25 kommentin perään, mutta se ei toimi tietenkään enää tämän jälkeen, kun tuo välistähuutelija tekee samaa...
25
[/quote]
Voisitko jo lopettaa matkimisen???!!
25
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:20"]
[/quote]
Täällähän minä vielä, pitäisiköhän tohtorisedän tarkastaa potilaan tila henkilökohtaisesti? ;)
[/quote]
Pitäisi. Ap
Mulla olis mulkun päässä joku paise, olisko mullekin vientiä? :D :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:24"]
[/quote]
25
[/quote]
Voisitko jo lopettaa matkimisen???!!
25
[/quote]
m.o.t. sorry ap, sun kohtalo on potea itseksesi...harmi.
se oikea 25.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:27"]
[/quote]
No mutta, mulla onkin jo kokemusta paiseiden puristamisesta ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:27"]
[/quote]
se paise olet sinä itse, älä sitä purista
Ai hemmetti 53, nauroin ääneen :D yllättävä käänne! :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:14"]Mistä noita paiseita ja rasvapatteja joillekin tulee siihen tahtiin kuin tehdyt avaukset antaa ymmärtää? Olen jo sentään neljäkymmentä, eikä mulla ole koskaan ollut paiseita tai finnejä genitaalialueella. Ymmärrän, että jollain voi olla näppylää, jopa tulehtunutta finniä joskus, mutta nää aloitukset...Onko teillä kaikilla alapesut ja ruokavaliot kunnossa? Ettekä sheivaa ylenmäärin?
Luultavasti provo. Ei klittaan tule "paiseita".
[/quote]
Mulla joskus tulehtuu sisempien häppäreiden talirauhaset ja ne näyttää finniltä ja ovat saatanan kipeitä, ei niitä pysty puristaan. Ei johdu mistään hygieniasta ta ruokavaliosta, ku ihan vaan siitä, millaset häppärit on sattunu saamaan geeniarvonnassa. Mulla on isohkot ja muhkeat = paljon talirauhasia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 20:15"]
Mikä on klitoris?
[/quote]
Mikropenis.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 21:16"]
Älä usko noita jotka yrittää pilata tämän meidän tutustumisen. Niin en mä nyt sentään steissille lähde ketään tuntematonta tapaamaan ellei olla ensin juteltu vähän enemmän. Mutta sussa on jotain sympaattista vaikka eihän sitä loppujen lopuks tiedä kuka tai ketkä täällä kirjottelee. Ap
[/quote]
Joku hiekoittaa meidän luistinrataa oikein kunnolla :-), eivät tunne sääliä, vaikka ap on vielä puolikuntoinen.
25