Listatkaa alaluokkaisia asioita
Minä aloitan
-tupakointi
- vanhalla autolla ajaminen
- Alkoholin suurkulutus
-lihavuus
-matala älykkyys
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 19:37"]
Tupakointi, rasismi, pelkkien eineksien syöminen, suurella alkoholin käytöllä kehuskelu.
[/quote]etenki toi!
Aikuisten känni- ja seksipäivitykset Facessa. Yksi tuttuni, naimisissa oleva neljän lapsen äiti harrastaa tätä viikottain...
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:53"]Jatkuva piereskely, etenkin silloin kun muita ihmisiä on läsnä
[/quote] :'( Mä en voi mitään tälle suolistosairaudelle, mutta töissä on pakko käydä ja ihmiset kutsuu itseään kylään. Mieluummin kyllä itkisin asiaa yksikseni, mutta en vaan voi jäädä kotiin nyhjöttämään tai se koti lähtee alta.
Jenni Vartiaisen laulu- ja pukeutumistyyli. Hyi vittu.
MV-fanitus, överihommailu, sivistymättömyys, kiroilu, päihteet, pinnalliset arvot...
Vanhaa autoa tai kirppiksiä en allekirjoita, ennenkin niin, että käytetään viimeiset rahat tai hankitaan laina autoa varten kun sen on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pakko olla tietyn merkkinen. Ja juuri joku auto on ihan kohtuuttoman korkealla arvosteikolla ja sitä vaalitaan ja puunataan. Kirppiksiäkään ei arvosteta, ellei sitten ole jotain facebookin brändikrippiksiä, joissa tuotteet on melkein aitoja.
Ammattikorkeakoulututkinnon pitämisen oikeana korkeakoulututkintona.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:01"]Minä aloitan
-tupakointi
- Alkoholin suurkulutus
-lihavuus
-matala älykkyys
[/quote]
Miksi sinä kirjoitat alkoholin isolla alkukirjaimella?
Jatkuva piereskely, etenkin silloin kun muita ihmisiä on läsnä
Se ettei sheivaa mitään karvojaan ja silti liikkuu paljastavissa vaatteissa
Kaikkien vaatteiden ja tavaroiden ostaminen kirpputorilta
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:01"]
[/quote]
Pätee liian huonosti jotta kategorisoitavissa.
Räkiminen, nuuska huulen alla, tatuoinnit ja lävistykset naamassa
Tatuoinnit!! Mitä enemmän, sen pahempi!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:01"]
Minä aloitan -tupakointi - vanhalla autolla ajaminen - Alkoholin suurkulutus -lihavuus -matala älykkyys
[/quote]
Kun auto on riittävän vanha se on jo statussymboli, just sayin'...
Tupakointi, rasismi, pelkkien eineksien syöminen, suurella alkoholin käytöllä kehuskelu.