Listatkaa alaluokkaisia asioita
Minä aloitan
-tupakointi
- vanhalla autolla ajaminen
- Alkoholin suurkulutus
-lihavuus
-matala älykkyys
Kommentit (38)
-lukemaan opettelu hitaammilla oppijoilla
-tavutus
-päässälaskun alkeet
Vihreiden/vasemmiston äänestäminen koska köyhän pitää äänestää niitä.
Vihreiden tai kommareiden äänestäminen, kun itse ei viitsi tehdä töitä. Samalla vastustaa rasismia, koska ajattelee oman elämänsä ensin tulevan maksetuksi.
- tupakointi
- kännit ja darra
- toisten ihmisten arvostelu - etenkin sellaisten asioiden arvostelu, joista ei ole kokemusta! Ai, että, kun sellaiselle lässyttäjälle selviääkin miten asiat oikeesti menee, kai se sit nöyräksi tekee, toivottavasti!
- "mun lapsi on paras, mun lapsi osaa kaiken, kaikilla muilla on down ja asperger ja adhd".
Vanhalla autolla ajajia mm. IKEAn perustaja, Ilkka Paananen (omistaa myös lentokoneen, mutta auto on vanha), Peter Vesterbacka, nimeltä mainitsematon kartanonherra ja hänen aatelisrouvansa Länsi-Uudeltamaalta, ym ym. En kyllä tunne montaakaan, jolla olisi aivan uusi auto ja korkeakoulutus (tohtori) tai yläluokkainen suku. Hienoja autoja voi olla, mutta ne on vanhoja. Uudet autot kuuluu työsuhdeauto-keskiluokkaan.
Autot ei ole yläluokalle tärkeitä. Mersu ostetaan kerran kymmenessä vuodessa, kesäautoksi vanha Jaguar tms. Mutta autoista ei puhuta.
Olisiko karvattomat mutta tatuoidut alapäät
- Huonot käytöstavat, ei välitetä muista ihmisistä
- Luonnon roskaaminen
- Äksyily omille lapsille, komentelu
- Keskisormen näyttäminen
- Kännissä ajaminen, varastelu
- Ei kierrätetä jätteitä
- Viis veisataan oman lapsen liikkumisesta viikonloppuöisin, alaikäisten juopottelu
- Riidan haastaminen, alatyylinen huutelu urheilutapahtumissa
- Jatkuva einesten syöminen
- Naapurien kyttääminen
Iltalehden uutisten kommentointi, hommailu, vihapuhe yms.
Shokkivärit hiuksissa. Kahdella kaverillani on shokkivärjätyt tukat (kokonaan yhdellä tai useammalla värillä, dipattu latvoja, raitoja...), ja he ovat kieltämättä aikamoisia valkoroskia. Molemmat polttavat tupakkaa, toinen lomailee camping-alueilla ja tämän kesän kohokohta hänelle oli reissu Tuurin kyläkauppaan (oi kyllä ;D)
Lapsen nimeäminen Nicoksi tai Jennicaksi.
Iso lapsikatras, jota ei välitetä kasvattaa. Lemmikkejä yleensä myös useampia.
Sotkuinen koti ja pidetään selvinkin päin aina hirveää meteliä.
Vähäinen koulutus eikä lapsiakaan kannusteta opiskelemaan.
Kiroillaan paljon. Seurustellaan jo hyvin nuorina ja kuljetaan fritsut kaulassa (myös aikuiset). Yöpyminen on sallittu tyttö- tai poikaystävien luona jo 14-kesäisinä. Naimisiin mennään varsin aikaisin ja lapsia tehdään heti useampia. Ei lueta mitään (joskus ehkä iltäpäivälehtiä) ja TV:stä katsellaan vain Salkkareita ja Duudsoneita yms. sekä urheilua.
Herraviha, Helsinki-viha, mamuviha.