Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä tekemistäsi on ihmetelty sukupuolesi vuoksi?

Vierailija
10.08.2015 |

Millaisiin ennakkoluuloihin ja asenteisiin olet törmännyt sukupuolesi vuoksi?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostin yksin talon maalta. 28-vuotiaalta naiselta sitä paikalliset pitivät jotenkin tosi erikoisena. 

Vierailija
102/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin matkustamista ulkomaille, yksin elokuvissa/baarissa/teatterissa käyntiä, yksin ravintolassa syöntiä. Tosin en tiedä, onko nuo miehellekään yleisesti hyväksyttyjä asioita tehdä yksin, mutta olen saanut noista ihmetteleviä kommentteja, varsinkin yksin matkustamista tunnutaan pelkäävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin tekstiilikäsityön puutöiden sijaan. Tätä ei meinattu millään hyväksyä. Yläkoulussakin minua tultiin hakemaan pois ensimmiseltä käsityötunnilta, kun olin ilmeisesti puutyöopettajan mielestä "väärässä paikassa".

Vierailija
104/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:55"]

Olen mies joka tykkää leipoa.

[/quote]

Samantyyppinen tilanne. Joudun leipomaan ja tekemään kaiken ruoan itse koska muuta leipojaa ei huushollissa ole. Vuosia asunut yksin ja vuosia kuunnellut aina välillä kaakotusta voi voi onkos sulla nyt ketään kyllä sun nyt pitäs saada jostain nainen kaakaakaa miten sä pärjäät mistä saat ruokaa.

..ttu kokkaan todennäköisesti paremmin kuin kukaan niistä kaakottajista. Joskus tekisi mieli jossain isommassa juhlassa tokaista oikein kovaan ääneen tällaiselle kaakottajalle että mä en tarvitse naista mihinkään muuhun kuin SIIHEN enkä tarttis siihenkään jos ois notkeampi selkä. Sitten kilistelisin kahvikuppia ja laskisin hykerrellen sekunteja paljonko menee ennenku joku sanoo jotain ja mitä sanoo.

m42

Vierailija
105/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieheni kans kalassa, virvelillä heittelen tietty niinku mieskin. Se ei kuulemma sovi naisille.

Vierailija
106/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluen juontia. T: nainen

Vierailija
107/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 18:51"]

Sitä että olen lähes poikkeuksetta se, joka on kuskina meidän perheessä. Pariskunnista yleensä aina mies ajaa, paitsi jos tarvitaan juoppokuskia.

[/quote]

Kaveripariskunta on kokenut ihmettelyjä kunmiehellä ei ole ajokorttia mutta naisella on, ja myös oma auto. Ja vielä Helsingissämissä autottomuus ja ajokortittomuus on ihan tavallista!

Vierailija
108/108 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus valehtelen ammattini, sillä saan aina kysymyksen "eikö se oo vähän miesmäistä hommaa". Poliisi olen. Ja ylpeä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan