Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistokoirat ja lapset työpaikalla - olenko ainoa, joka ei ymmärrä tätä ilmiötä?

Vierailija
09.03.2022 |

Minusta kenenkään lemmikit eivätkä lapset kuulu työpaikalle. Toki ymmärrän, että joskus voi tulla yksittäinen hätätilanne, jolloin on pakko ottaa lemmikki tai lapsi mukaan töihin. En kuitenkaan tajua näitä, jotka viikoittain tai jopa päivittäin ottavat koiransa tai lapsensa mukaan töihin. Joku voi olla allerginen (joko työntekijä tai asiakas) tai pelätä koiria, mutta ei kehtaa esimerkiksi kertoa koirapelostaan ääneen. Lapsi puolestaan herkästi häiritsee työntekoa, ellei ole hiljaa läksyjä puurtava koululainen.

Kommentit (347)

Vierailija
81/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin koirasta. Jos koira haisee, tunkee lähelle, kuolaa, hyppii tai haukkuu niin ei kiitos.

Pidän kyllä eläimistä yleisesti mutta tämän tyyppisistä koirista en. Yhdellä kaverilla on tälläinen koira ja vaatteet on aina likaiset kun on heidän luona käynyt. Eikö muita ällötä joissakin koirissa se jatkuva tunkeminen ja kuonon pyyhkiminen vaatteisiin?

Vierailija
82/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa tuo sairas kirjottelija. Ilmiannoin jo itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei haittaa.

Haittaa ja haisee!

Potkin aina työkaverin koiraa niin lujaa kun pystyn, muka vahingossa. Enää tuo vain harvoin. Onneksi minulla on työhuone, avossa istuvia se rakki vitu ttaa huolella.

Minä jätin tahallaan yhden ämmän piskin raskaan oven väliin, ei tuo enää piskiä töihin. Esimies ja työkaverit kiitteli, esimies on sellainen vätys ettei uskaltanut sille koira-akalle sanoa.

😂

oot okset tava eläinrääkkääjä. 

Ja sinä olet ihan sontaa muuten tapa, tapa itses, paskakasa.

Ohis

Ai sä oot se sannijaakopin vanhempi taas :D Tunnistaa älykkäästä ulosannista <3  Oot melko mielenkiintoinen persoona. potkit koiria ja raahaat muksujasi töihin. oot varmaan tosi suosittu työpaikallasi. Sikäli kun sulla semmoinen on.

Minulla ei ole lapsia.

Ja on työ, bruttopalkka n. 9000 €.

Hah köyhä :D

Vierailija
84/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo joku muija toisi koiransa meidän toimistolle, niin se hurtta lentäisi heti ulos, kun olen allerginen. Se olen joko minä tai koira. M26

Enemmistön äänestyksellä se olisit luultavasti sinä josta haluttaisiin eroon.

Meillä lähti koira 28 äänesti vastaan koiran omistaja puolesta. Muualla samanlaista kun olen muitten esimiesten kanssa puhunut.

Vierailija
85/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei haittaa.

Haittaa ja haisee!

Potkin aina työkaverin koiraa niin lujaa kun pystyn, muka vahingossa. Enää tuo vain harvoin. Onneksi minulla on työhuone, avossa istuvia se rakki vitu ttaa huolella.

Minä jätin tahallaan yhden ämmän piskin raskaan oven väliin, ei tuo enää piskiä töihin. Esimies ja työkaverit kiitteli, esimies on sellainen vätys ettei uskaltanut sille koira-akalle sanoa.

😂

oot okset tava eläinrääkkääjä. 

Ja sinä olet ihan sontaa muuten tapa, tapa itses, paskakasa.

Ohis

Ai sä oot se sannijaakopin vanhempi taas :D Tunnistaa älykkäästä ulosannista <3  Oot melko mielenkiintoinen persoona. potkit koiria ja raahaat muksujasi töihin. oot varmaan tosi suosittu työpaikallasi. Sikäli kun sulla semmoinen on.

Minulla ei ole lapsia.

Ja on työ, bruttopalkka n. 9000 €.

Hah köyhä :D

Olisipa ihanaa jos joskus sais tuommoisen palkan, minulla on 2200 € brutto.

Vierailija
86/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on vaikea kuvitella toimistoon. Koirat todennäköisesti menee ongelmitta ja piristääkin ❤️

Vaikea allergisen työntekijän piristyä, jos ei saa edes happea keuhkoihinsa vedettyä.

Etkö nyt jotenkin ymmärrä? Jos joku on pahasti allerginen, ei kukaa varmaan tuo töihin silloin koiraa? Nyt ei puhuttu sellaisesta tapauksesta.

Ei jotkut välitä. Olen astmaatikko ja kauniisti yrittänyt puhua, ettei avokonttorissa suihkittaisi hajuvesiä ja hiuslakkoja. Esimies on myös muistuttanut tästä tiimipalaverissa. Nämä vanhemmat rouvat eivät vaan välitä. Joudun välillä poistumaan työpisteeltä näiden suihkijoiden vuoksi. Ikkunoita ei konttorissa saa auki. Koiriakin on joskus näkynyt, mutta olleet eri tiloissa.

Vierailija
87/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ilmiantaa? Ihan mielenkiintoinen keskustelu mielestäni toimistokoirista. Toiset on puolesta ja toiset vastaan. 

Vierailija
88/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös koirat nuole omaa persereikäänsä? Nice.

Mitähän kaikkea ihmiset tekee. Mietipä sitä ja järkyty lisää😂

Vierailija
89/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on vaikea kuvitella toimistoon. Koirat todennäköisesti menee ongelmitta ja piristääkin ❤️

Vaikea allergisen työntekijän piristyä, jos ei saa edes happea keuhkoihinsa vedettyä.

Etkö nyt jotenkin ymmärrä? Jos joku on pahasti allerginen, ei kukaa varmaan tuo töihin silloin koiraa? Nyt ei puhuttu sellaisesta tapauksesta.

Läheskään kaikki eivät todellakaan ymmärrä, mitä allergia tarkoittaa. Olen kuullut nämä kaikki:

- "Oho, enpäs tullut ajatelleeksi, että tosiaan allergikkojakin on. No Fifi on onneksi vain tänään täällä koko päivän."

- "Ei kai haittaa, jos Fifi on täällä vain muutaman tunnin?"

- "Fifi on koko ajan täällä mun kopissa työpöydän alla, joten allergikoille ei koidu mitään haittaa."

- "Ehkä kun täällä ei yleensä ole ollut koiraa, niin sen takia reagoit? Että kun ensin tottuu, niin helpottaa." (!!!)

Tietenkin sitten ne minäminäminät, jotka ei ajattele eikä sano yhtään mitään.

Vierailija
90/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ilmiantaa? Ihan mielenkiintoinen keskustelu mielestäni toimistokoirista. Toiset on puolesta ja toiset vastaan. 

Viestit koirien potkimisesta ei todellakaan ole ok. Ilmiannoin kyseisen henkilön.

Vierailija
91/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen edelleen suurimmaksi osaksi etätöitä ja jo oma lapsi häiritsee työntekoa todella paljon. Sen kyllä kestää jotenkin ja voi sanoa tiukasti, että nyt muualle häiritsemästä. Toimistolla taas et voi itse vaikuttaa siihen toisen lapseen ja se saa häiriköidä miten vain, jos vanhempi ei puutu.

Onneksi nykyisessä työssä tehdään niin salassapidettäviä asioita, että ketään ylimääräistä ei saa edes tuoda toimistolle.

Vierailija
92/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo joku muija toisi koiransa meidän toimistolle, niin se hurtta lentäisi heti ulos, kun olen allerginen. Se olen joko minä tai koira. M26

Enemmistön äänestyksellä se olisit luultavasti sinä josta haluttaisiin eroon.

Meillä lähti koira 28 äänesti vastaan koiran omistaja puolesta. Muualla samanlaista kun olen muitten esimiesten kanssa puhunut.

Kyllä, meillä myös, ei koiria. Hullunmylly kun piskit toisiaan kyyläsi. Ja se kuvottava haju.

Niitä piti tietty kusettaa, vaadimme porukalla että kusettajat kirjautuvat seurannasta kusetuksen ajaksi. Esimies sanoi, että tottakai. Loppui koirien tuonti.

Vierailija
93/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös koirat nuole omaa persereikäänsä? Nice.

Mitähän kaikkea ihmiset tekee. Mietipä sitä ja järkyty lisää😂

Ihan sama mitä tekevät, ihmisten on kuitenkin pakko siellä toimistolla olla, ellei etätyö ole mahdollista. Paskalta haisevan karvakasan paikka taas ei ole toimistolla.

Vierailija
94/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikki eivät todellakaan ymmärrä, mitä allergia tarkoittaa. Olen kuullut nämä kaikki:

- "Oho, enpäs tullut ajatelleeksi, että tosiaan allergikkojakin on. No Fifi on onneksi vain tänään täällä koko päivän."

- "Ei kai haittaa, jos Fifi on täällä vain muutaman tunnin?"

- "Fifi on koko ajan täällä mun kopissa työpöydän alla, joten allergikoille ei koidu mitään haittaa."

- "Ehkä kun täällä ei yleensä ole ollut koiraa, niin sen takia reagoit? Että kun ensin tottuu, niin helpottaa." (!!!)

Tietenkin sitten ne minäminäminät, jotka ei ajattele eikä sano yhtään mitään.

Jaajaa sä ootkin tää Fifi-tyyppi taas, kyllä sut jo tunnistetaan 🤣

Vierailija
95/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan jatkossa toimistolehmän mukaan töihin.

Vierailija
96/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestit koirien potkimisesta ei todellakaan ole ok. Ilmiannoin kyseisen henkilön.

😂😂😂😂

Vierailija
97/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tarviiko koko ketjua poistaa yhden mielipuolen takia?

Vierailija
98/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä toi yksi akka töihin koiran kun siitä ei ole kenellekään haittaa, vein seuraavana päivänä míesystäväni ison koiran joka on helvetin vihainen pikkupiskeille. Olihan se päivä.

Tuli pomo järkiinsä kerralla. Toimistolle eituoda koiria enää.

No mikä järki tuossa oli, jos siitä ei ollut kenellekään haittaa? Sen sijaan miesystäväsi koirasta oli haittaa. 

Kuka sanoi ettei ollut haittaa? Ei kukaan, sinä oletit niin.

Vierailija
99/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistot on Porvoossa täynnä lapsia ja koiria kuin jonkinlaiset kennelin ja päiväkodin yhdistelmät...

Pientä tuo on. Täällä Uudellamaalla ongelmana ovat toimistoissa pyörivät isovanhemmat. Niitä tuodaan tänne koko päiväksi. Istuvat nurkassa kutomassa sukkaa ja juovat automaatista kaiken kahvin. Vessaankaan ei pääse kun siellä on 45 minuuttia kerrallaan jonkun eturauhasvaivainen vaari. Haisevatkin tena-vaipalta.

Miksei työnantaja puutu tähän?!?!?!??

Vierailija
100/347 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jotkut välitä. Olen astmaatikko ja kauniisti yrittänyt puhua, ettei avokonttorissa suihkittaisi hajuvesiä ja hiuslakkoja. Esimies on myös muistuttanut tästä tiimipalaverissa. Nämä vanhemmat rouvat eivät vaan välitä. Joudun välillä poistumaan työpisteeltä näiden suihkijoiden vuoksi. Ikkunoita ei konttorissa saa auki. Koiriakin on joskus näkynyt, mutta olleet eri tiloissa.

Hajuvesi"allergia" on korvien välissä ja asenneongelma, kun taas eläinallergia on aito allergia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi