Toimistokoirat ja lapset työpaikalla - olenko ainoa, joka ei ymmärrä tätä ilmiötä?
Minusta kenenkään lemmikit eivätkä lapset kuulu työpaikalle. Toki ymmärrän, että joskus voi tulla yksittäinen hätätilanne, jolloin on pakko ottaa lemmikki tai lapsi mukaan töihin. En kuitenkaan tajua näitä, jotka viikoittain tai jopa päivittäin ottavat koiransa tai lapsensa mukaan töihin. Joku voi olla allerginen (joko työntekijä tai asiakas) tai pelätä koiria, mutta ei kehtaa esimerkiksi kertoa koirapelostaan ääneen. Lapsi puolestaan herkästi häiritsee työntekoa, ellei ole hiljaa läksyjä puurtava koululainen.
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Koiran ymmärrän, jos nimenomaan on sovittu että kaikille sopii, nii kuin oletan. Vähentää stressiä, ja koirulin ei tarvi olla yksin kotona.
Siivoojan mielipidettä ei kyllä kysytty, kun yhteen toimistoon tuli koira. Joka paikka ihan täynnä karvaa ja kuolajälkiä, hyi olkoon. Ja siivouskertoja ei tietenkään lisätty koiran takia, joten sielläpä kahlaavat karvojen seassa ja mä imuroin enimmät kun sit harvakseltaan käyn. Stressiä en ota, kai se koira saa porttikiellon sitku on liian likasta... muuten varmaan ihan kiva tollanen työkamu, jos asiakkaissakaan ei ole eikä tule yhden yhtäkään allergikkoa.
-Siivooja
Mulla on koira usein töissä mukana. Siitä ei ole mitään vaivaa, enimmäkseen nukkuu pöytäni alla. Välillä pääsee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei haittaa.
Haittaa ja haisee!
Potkin aina työkaverin koiraa niin lujaa kun pystyn, muka vahingossa. Enää tuo vain harvoin. Onneksi minulla on työhuone, avossa istuvia se rakki vitu ttaa huolella.Vanhalla työkaverilla oli toimistokoira eikä se kyllä haissut yhtään. Miksi potkit viatonta eläintä? Ei kai se koiran vika ole, että on joutunut toimistolle?
Potkin kun haluan.
Ja joka väittää ettei koira haise on tuhonnut hajuaistinsa.
Koira todellakin haisee ja on muutenkin likainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei haittaa.
Haittaa ja haisee!
Potkin aina työkaverin koiraa niin lujaa kun pystyn, muka vahingossa. Enää tuo vain harvoin. Onneksi minulla on työhuone, avossa istuvia se rakki vitu ttaa huolella.Vanhalla työkaverilla oli toimistokoira eikä se kyllä haissut yhtään. Miksi potkit viatonta eläintä? Ei kai se koiran vika ole, että on joutunut toimistolle?
Potkin kun haluan.
Ja joka väittää ettei koira haise on tuhonnut hajuaistinsa.
Sairasta menoa. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei haittaa.
Mites kanat?
Vien toimistolle kesäsikani, uskaltakoonpa joku sanoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koira usein töissä mukana. Siitä ei ole mitään vaivaa, enimmäkseen nukkuu pöytäni alla. Välillä pääsee ulos.
Juu, ei varmasti ole mitään haittaa SINULLE. Idiootti.
Jo joku muija toisi koiransa meidän toimistolle, niin se hurtta lentäisi heti ulos, kun olen allerginen. Se olen joko minä tai koira. M26
Älkää nyt jaksako mennä ton mt-ihmisen provoon. Ei tuollaisella ole edes työpaikkaa todellisuudessa.
Eikös koirat nuole omaa persereikäänsä? Nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei haittaa.
Mites kanat?
Ne on liian äänekkäitä ja häiritsee työntekoa. Hiljainen koira ei häiritse yhtään työntekoa. En usko, että kukaan haukkuvaa koiraa työpaikalle toisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion ottaa mukaani töihin toimistoteinin, toimistorakastajan, toimistoanopin ja toimistohämähäkin. Kaikkien työkavereiden on sitten pakko ihailla niitä tai suutun.
Mitä toimistoanoppi tekisi? Kaipaako se silittelyä ja rapsuttelua vai valittaako vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei haittaa.
Haittaa ja haisee!
Potkin aina työkaverin koiraa niin lujaa kun pystyn, muka vahingossa. Enää tuo vain harvoin. Onneksi minulla on työhuone, avossa istuvia se rakki vitu ttaa huolella.Minä jätin tahallaan yhden ämmän piskin raskaan oven väliin, ei tuo enää piskiä töihin. Esimies ja työkaverit kiitteli, esimies on sellainen vätys ettei uskaltanut sille koira-akalle sanoa.
😂oot okset tava eläinrääkkääjä.
Ja sinä olet ihan sontaa muuten tapa, tapa itses, paskakasa.
Ohis
Ai sä oot se sannijaakopin vanhempi taas :D Tunnistaa älykkäästä ulosannista <3 Oot melko mielenkiintoinen persoona. potkit koiria ja raahaat muksujasi töihin. oot varmaan tosi suosittu työpaikallasi. Sikäli kun sulla semmoinen on.
Meillä toi yksi akka töihin koiran kun siitä ei ole kenellekään haittaa, vein seuraavana päivänä míesystäväni ison koiran joka on helvetin vihainen pikkupiskeille. Olihan se päivä.
Tuli pomo järkiinsä kerralla. Toimistolle eituoda koiria enää.
Mikähän siinä on, että joillekin se oma lapsi on niin ihana, että sitä pitää mainostaa koko ajan muillekin. Eivät ole kaikki lapset ihania, en itsekään ollut junnuna, vaikka kovasti äidin työkaverit näyttelivät ihastelevan. Eivät ole kaikki koiratkaan ihania, etenkään niiden jotka kutsuvat koiriaan "hauveleiksi", "koiruleiksi", "karvakamuiksi" jne. ja itseään tämän "isukiksi" tai "äityliksi". Työpaikka on työpaikka ja päivähoitopaikka on päivähoitopaikka ja kennel on kennel. Paitsi niille, jotka tekevät töitä päivähoidossa tai kennelissä, jolloin se on niille työpaikka ja yhtä hemmettiä.
Eikä tarvitse yhtään lapsivihamielisyyskorttia heitellä, lapsia tarvitaan, jotta heistä kasvaa kunnon tuottavia aikuisia eläkkeenmaksajia. Ja niitä tarvitaan koko ajan lisää. Mutta ei niitä tarvitse pilalle hemmotella, silloin niistä tulee varhaiseläkkeellisiä loppuunpalajia eikä se ole kenellekään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jo joku muija toisi koiransa meidän toimistolle, niin se hurtta lentäisi heti ulos, kun olen allerginen. Se olen joko minä tai koira. M26
Enemmistön äänestyksellä se olisit luultavasti sinä josta haluttaisiin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei haittaa.
Haittaa ja haisee!
Potkin aina työkaverin koiraa niin lujaa kun pystyn, muka vahingossa. Enää tuo vain harvoin. Onneksi minulla on työhuone, avossa istuvia se rakki vitu ttaa huolella.Minä jätin tahallaan yhden ämmän piskin raskaan oven väliin, ei tuo enää piskiä töihin. Esimies ja työkaverit kiitteli, esimies on sellainen vätys ettei uskaltanut sille koira-akalle sanoa.
😂oot okset tava eläinrääkkääjä.
Ja sinä olet ihan sontaa muuten tapa, tapa itses, paskakasa.
OhisAi sä oot se sannijaakopin vanhempi taas :D Tunnistaa älykkäästä ulosannista <3 Oot melko mielenkiintoinen persoona. potkit koiria ja raahaat muksujasi töihin. oot varmaan tosi suosittu työpaikallasi. Sikäli kun sulla semmoinen on.
Minulla ei ole lapsia.
Ja on työ, bruttopalkka n. 9000 €.
Sama ihminen pommittaa viestejä peräkkäin ja kuvittelee etteivät muut tajua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toi yksi akka töihin koiran kun siitä ei ole kenellekään haittaa, vein seuraavana päivänä míesystäväni ison koiran joka on helvetin vihainen pikkupiskeille. Olihan se päivä.
Tuli pomo järkiinsä kerralla. Toimistolle eituoda koiria enää.
No mikä järki tuossa oli, jos siitä ei ollut kenellekään haittaa? Sen sijaan miesystäväsi koirasta oli haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli työpaikalla yhteisesti asiasta sovitaan, on käytäntö mielestäni täysin OK.
Jos aikuinen ihminen ei kehtaa kertoa mielipidettään (vaikka edes jälkikäteen sähköpostilla), on tilanne kyllä hieman hankala.
Kuka kehtaa oikeasti kertoa vaikka pelkäävänsä työkaverin parin kilon painoista pikkukoiraa? :D Heti oltaisiin naureskelemassa, että tämä Rekku on niin söpö eikä tekisi pahaa kärpäsellekään. Vähäteltäisiin toisen pelkoa ja jankattaisiin, että kyllä muutat mielesi, kun tapaat Rekun.
Mua on purrut kerran eläissäni koira, mutta onneksi oli vaatetta niin ei tullut läpi. Se oli just semmoinen parikiloinen puudelihauva. Tuli hyppimään vasten, sen tassu tarttui mun talvitakin naruun ja siitä suuttui mulle.
Mites kanat?