Sukulaisten ja tuttavien SOME-pakkotyrkyttäminen!
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että jotakin ei vaan kiinnostaa viettää aikaa Facebookissa tai vaikka käyttää Whatsappia? Kiinni saa, ja asiansa voi kertoa kyllä soittamalla tai tekstiviestillä. Mistään en koe jääväni paitsi, sen ajan käytän johonkin mielekkääseen tekemiseen. Mielelläni tapaan ihan kasvotusten ihmisiä.
Ja kun muuten ei onnistu pakkosyöttö, niin on siirrytty lähettelemään päivän selostuksia ja kuvia mun kännyyn. Mitä helkkaria vastata tieskuinkamoneen puskakuvarannalta-viestiin tai meidän teinit menivät ihan keskenään tänään junalla naapuri kuntaan ja kuvassa poseeraavat kuin kuset housuissa olisi..? Pitäisikö kehua vai laittaa vaan So? Viimeisimpään jätin jo vastaamatta.
Rivienvälistä lukeminen on joillekin niin vaikeaa..huoh.
Kommentit (5)
Mitä eroa on WhatsApp-viestillä ja tekstiviestillä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:49"]Mitä eroa on WhatsApp-viestillä ja tekstiviestillä?
[/quote]
WhatsApp on ilmanen. Ja sehän siit tekeeki aivan kamalaa!
Minulla on vähän samaa ongelmaa. Eikä kyllä oo mitään rakentavaa neuvoa sulle mullakaan :/ Whatsapissa tuli minulla mitta täyteen, kun sielläkin alkoi olla liikaa keskusteluketjua, johon sukulaiset ja ystävät postasivat kaikkia päivän tekemisiään. Oli pakko lähteä sieltäkin. En tiedä mikä minussa on vikana kun en jaksa oikein kiinnostua niistä arkikuvista ja muista. Vaikka niitä laittavat ihmiset tärkeitä ovatkin :( Huono omatuntokin vaivaa jatkuvasti, kun ei oikein tiedä mitä niihin vastaisi. kun en itse oikein jaksa mitään arkipäivääni tai lomapäivääkään kuvata
Whatsapp on siitä ikävä että lataamalla sovelluksen luureihinne se lataa kaikki puhelimessa olevat numerot pilveen, niidenki jotka eivät moista haluaisi. Tosi kiva sille kaverille jolla on vaikka salainen numero ja jota moiset sovellukset eivät kiinnosta. Sitten se numero on jossain ties missä tietokannassa ihan vaan siksi että jotkut haluavat viesteillä gratis.En ole ainoa jota tämä sapettaa. Miksi ihmiset eivät ajattele?
Sano suoraan, älä luota ihmisten taitoon lukea rivien välistä