Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon on ÄO:si?

Vierailija
09.08.2015 |

http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg

Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.

Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 145. Olen Asperger, se voi selittää. Sosiaalisia taitoja sitten ei olekaan juuri ollenkaan. Älykkyysosamäärä on vain ihmisten keksimä keino mitata älykkyyttä. Se ei ole absoluuttinen totuus. Älykkyys on hyvin monimuotoinen asia oikeasti.

Vierailija
2/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi maksullinen (ja provikat aloittajalle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:12"]

Testi maksullinen (ja provikat aloittajalle).

[/quote]

 

Tästä voi tehdä ilman referenssiäkin ap:lle, hähää

 

http://www.ao-testi.eu/fi-fi

 

En kyllä alkanut maksaa viittä euroa.

Vierailija
4/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.

Vierailija
5/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:06"]http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg

Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.
Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.
[/quote]

Hah haa.Ok.Hyvä.Näistä testeistähän me ei kukaan olla saatu noita lukemia...eipä taida ihan päteä.

Vierailija
6/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]

Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.

[/quote]

No liityitkö Mensaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]

Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.

[/quote]

 

Vitut. 30 "mikä palikka sopii kuvioon" tehtävää ja sitten pitäisi lähettää vitosen tekstari.

Vierailija
8/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien nettitestien tekijöiden äo huitelee aina superälykkäässä. Miksiköhän, kukaan muu huomannut tätä "sattumaa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keskihajonnasta. Jos testin kh on 10, niin olen saanut n. 130 tasoa ja jos kh 15, niin n. 140 tasoa.

Vierailija
10/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnyt Tieteen kuvalehden testin ja siitä sain 136, mutta en ole missään virallisissa testeissä koskaan ollut. Lapsena/teininä tykkäsin kyllä tehdä niitä sellaisia Mensan tehtävävihkosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:35"]

Kaikkien nettitestien tekijöiden äo huitelee aina superälykkäässä. Miksiköhän, kukaan muu huomannut tätä "sattumaa"?

[/quote]

Jep, aika tyhmää porukkaa nämä "huippuälykkäät". Nettitestissä pärjääminen ja kritiikittömästi olettavansa joku neron tasolla oleva huippuyksilö, ding, dong...älykkäämmän ihmisen hälytyskellojen pitäisi soida.

Vierailija
12/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus saanu nettitestistä 134. Tuota en jaksa tehä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]

Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.

[/quote]

No liityitkö Mensaan?
[/quote][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]

Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.

[/quote]

No liityitkö Mensaan?
[/quote]

Jos tuo monessa osassa tehty testi oli mensan virallinen, niin silloin ennen rajana liittymiselle oli 148, koska mensa käytti ennen eri keskihajontaa. Nykyisin raja on 131, kun keskihajonta 15. Vastaa siis entistä 148.

Mutta ettehän te paukapäät tajua ottaa tuota huomioon.

Vierailija
14/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

135, Mensan mittaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Jos haluaa nettitestejä tehdä, kun ei oikeaan uskalla mennä, niin unohtakaa nuo huuhaasivustot. Mensan nettitesti on luotettavin.

Vierailija
16/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu, miten näistä nettitesteistä kaikki saavat huomattavan korkeita pisteitä ;) myöskin missä ikinä puhutaankaan älykkyysosamäärästä, kaikki kiirehtivät kertomaan miten ovat saaneet testeistä keskimääräistä korkeampia pisteitä. Ei voi kuin ihmetellä, miten tällainen maa joka on täynnä pelkkiä neroja voi olla näin syvässä suossa. No, ehkä oma ymmärtämättämyyteni johtuu siitä, että olen oikeissa psykologin teettämissä älykkyystesteissä ollut hyvinkin keskimääräisissä arvoissa, ilmeisesti ainoanan Suomessa :(

Vierailija
17/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau!Täällähän on paljon neroja nyt liikkeellä ja noilla prosenttiyksiköillä vielä.Huh Huh!Vai,öhöm?Olisko noi nyt vähän epäpäteviä nuo nettitestit...

Vierailija
18/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea testi. Tehtävistä vain 2 vaati enemmän kuin 10 sekuntia ratkoa.

Vierailija
19/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että nämä testit ovat ihmisten tekemiä. Jos siis itse järjestäisin testin jossa kysyttäisiin kysymyksiä minun tavallani, niin luultavasti samalla lailla ajatteleva ihminen saisi niissä korkeampia pistemääriä.

 

Vierailija
20/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa.