Kuinka paljon on ÄO:si?
http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg
Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.
Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:12"]
Testi maksullinen (ja provikat aloittajalle).
[/quote]
Tästä voi tehdä ilman referenssiäkin ap:lle, hähää
En kyllä alkanut maksaa viittä euroa.
Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:06"]http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg
Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.
Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.
[/quote]
Hah haa.Ok.Hyvä.Näistä testeistähän me ei kukaan olla saatu noita lukemia...eipä taida ihan päteä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]
Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.
[/quote]
No liityitkö Mensaan?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]
Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.
[/quote]
Vitut. 30 "mikä palikka sopii kuvioon" tehtävää ja sitten pitäisi lähettää vitosen tekstari.
Kaikkien nettitestien tekijöiden äo huitelee aina superälykkäässä. Miksiköhän, kukaan muu huomannut tätä "sattumaa"?
Riippuu keskihajonnasta. Jos testin kh on 10, niin olen saanut n. 130 tasoa ja jos kh 15, niin n. 140 tasoa.
Olen joskus tehnyt Tieteen kuvalehden testin ja siitä sain 136, mutta en ole missään virallisissa testeissä koskaan ollut. Lapsena/teininä tykkäsin kyllä tehdä niitä sellaisia Mensan tehtävävihkosia.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:35"]
Kaikkien nettitestien tekijöiden äo huitelee aina superälykkäässä. Miksiköhän, kukaan muu huomannut tätä "sattumaa"?
[/quote]
Jep, aika tyhmää porukkaa nämä "huippuälykkäät". Nettitestissä pärjääminen ja kritiikittömästi olettavansa joku neron tasolla oleva huippuyksilö, ding, dong...älykkäämmän ihmisen hälytyskellojen pitäisi soida.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]
Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.
[/quote]
No liityitkö Mensaan?
[/quote][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:27"]
Mulla on 132, testit tehtiin kyllä monessa erässä ja kestivät pitkään.
[/quote]
No liityitkö Mensaan?
[/quote]
Jos tuo monessa osassa tehty testi oli mensan virallinen, niin silloin ennen rajana liittymiselle oli 148, koska mensa käytti ennen eri keskihajontaa. Nykyisin raja on 131, kun keskihajonta 15. Vastaa siis entistä 148.
Mutta ettehän te paukapäät tajua ottaa tuota huomioon.
Ps. Jos haluaa nettitestejä tehdä, kun ei oikeaan uskalla mennä, niin unohtakaa nuo huuhaasivustot. Mensan nettitesti on luotettavin.
Se on jännä juttu, miten näistä nettitesteistä kaikki saavat huomattavan korkeita pisteitä ;) myöskin missä ikinä puhutaankaan älykkyysosamäärästä, kaikki kiirehtivät kertomaan miten ovat saaneet testeistä keskimääräistä korkeampia pisteitä. Ei voi kuin ihmetellä, miten tällainen maa joka on täynnä pelkkiä neroja voi olla näin syvässä suossa. No, ehkä oma ymmärtämättämyyteni johtuu siitä, että olen oikeissa psykologin teettämissä älykkyystesteissä ollut hyvinkin keskimääräisissä arvoissa, ilmeisesti ainoanan Suomessa :(
Wau!Täällähän on paljon neroja nyt liikkeellä ja noilla prosenttiyksiköillä vielä.Huh Huh!Vai,öhöm?Olisko noi nyt vähän epäpäteviä nuo nettitestit...
Aika surkea testi. Tehtävistä vain 2 vaati enemmän kuin 10 sekuntia ratkoa.
Kannattaa muistaa että nämä testit ovat ihmisten tekemiä. Jos siis itse järjestäisin testin jossa kysyttäisiin kysymyksiä minun tavallani, niin luultavasti samalla lailla ajatteleva ihminen saisi niissä korkeampia pistemääriä.
136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa.
Noin 145. Olen Asperger, se voi selittää. Sosiaalisia taitoja sitten ei olekaan juuri ollenkaan. Älykkyysosamäärä on vain ihmisten keksimä keino mitata älykkyyttä. Se ei ole absoluuttinen totuus. Älykkyys on hyvin monimuotoinen asia oikeasti.