Kuinka paljon on ÄO:si?
http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg
Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.
Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"]
136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa.
[/quote]
Niin. Rainmanissa Dustin Hoffmannilla oli ÄO varmaan 300+ mutta se ei osannut muuta kuin laskea kortteja ja piereskellä puhelinkopissa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"]
136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa.
[/quote]
Niin. Rainmanissa Dustin Hoffmannilla oli ÄO varmaan 300+ mutta se ei osannut muuta kuin laskea kortteja ja piereskellä puhelinkopissa.
[/quote]
Sillähän just EI ollut korkea ÄO.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"] 136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa. [/quote] Niin. Rainmanissa Dustin Hoffmannilla oli ÄO varmaan 300+ mutta se ei osannut muuta kuin laskea kortteja ja piereskellä puhelinkopissa. [/quote] Sillähän just EI ollut korkea ÄO.
[/quote]
Olipas, se oli idiot savant. Ei vaan selvinny ennenku kasinolla.
161, Mensan testissä. En koe itseäni erityisen älykkääksi mutta yllättävissä tilanteissa osaan yleensä toimia muita paremmin
Olen joskus tehnyt jonkun nettitestin, josta sain tulokseksi jotain 95 muistaakseni. En omaa loogista päättelykykyä ollenkaan :/
Jaahas, av:lla näyttää olevan taas käynnissä superälykkäiden kokoontumisajot ;-) Ei kyllä huomaa palstan yleisestä tasosta, vaikka teitä yli 130 ÄO näyttää löytyvän paljonkin.
Äo 120. Oon näköjään keskiverto-avmammaa reilusti tyhmempi kun kommentteja lukee..
146 psykologin mittaamana, kun aikoinaan sairastin masennusta. Saattaa siis oikeasti olla korkeampikin, koska masennus usein alentaa kognitiivista suorituskykyä. Vaikuttaa esim. muistin toimintaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]
146 psykologin mittaamana, kun aikoinaan sairastin masennusta. Saattaa siis oikeasti olla korkeampikin, koska masennus usein alentaa kognitiivista suorituskykyä. Vaikuttaa esim. muistin toimintaan.
[/quote]
Olet nero! (ja täällä palstailet)
121 sain Mensan virallisesta testistä, siitä netin suuntaa antavasta. Oloni oli testin tehdessä hyvin väsynyt ja lapset huuti ympärillä, mut ei huono tuokaan!! :) Ap
Osaakohan näistä palstan "'älyköistä" edes kukaan laskea oikeasti. Epäilen vahvasti.
Jännä kuinka täällä heti aletaan alapeukuttamaan ja keljuilemaan ihmisille, jotka ovat saaneet ihan hyvät tulokset näissä testeissä. Harmittaako se noin kovasti että oma ÄO onkin vaikka alle sata...
Tämä aihe tuli mieleen aiemmasta keskustelusta, jossa pohdittiin miksi itseään ei saisi kehua viisaaksi. Se on tosiaan vain yksi ominaisuus ihmisessä, mikä tietysti vaikuttaa positiivisesti moniin muihin ominaisuuksiin.. Ap
PALJON, KOSKA POISTUN NYT TÄSTÄ SENSUURIMEDIASTA.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:38"]
Osaakohan näistä palstan "'älyköistä" edes kukaan laskea oikeasti. Epäilen vahvasti.
[/quote]
Lukiossa suoritin pitkän matematiikan, en millään kehuttavilla arvosanoilla, kun opiskelu ei oikein kiinnosta. Mutta ainakin minä osaan laskea mielestäni keskoverto leivänpurijaa paremmin, olen vain huomannut sen. Ap
Onkohan av-mammojen ÄO lähellä kengännumeroa? :DD
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:44"]106, en häpeä tyhmyyttäni. :D
[/quote]
Ja 37 siis vielä lisää, että olen oikeasti ihan hyvä matematiikassa. Sanoin tämän, koska en halua alempien pistemäärien saajien häpeävän itseään tai salailevan tuloksiaan. Uskon myös, että jotkut kirjoittaneista valehtelevat tai liioittelevat.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]
146 psykologin mittaamana, kun aikoinaan sairastin masennusta. Saattaa siis oikeasti olla korkeampikin, koska masennus usein alentaa kognitiivista suorituskykyä. Vaikuttaa esim. muistin toimintaan.
[/quote]
Olet nero! (ja täällä palstailet)
[/quote]
Heh, enpä usko. :p Ikävä kyllä olen juuri tarpeeksi älykäs tietääkseni, etten ole TARPEEKSI älykäs. Ps. AV on erinomaista luettavaa, kun tarvitsee pientä hengähdystaukoa opinnoista. Mikään ei sammuta ylikierroksilla käyviä aivoja yhtä tehokkaasti!
Mä oon käynyt Mensan testissä paikanpäällä. Sain sillon 130, tällä uudemmalla hajonnalla. 131 ois tainnut olla Mensan raja.