Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon on ÄO:si?

Vierailija
09.08.2015 |

http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg

Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.

Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt Mensan testissä paikanpäällä. Sain sillon 130, tällä uudemmalla hajonnalla. 131 ois tainnut olla Mensan raja.

Vierailija
22/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"]

136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa.

[/quote]

 

Niin. Rainmanissa Dustin Hoffmannilla oli ÄO varmaan 300+ mutta se ei osannut muuta kuin laskea kortteja ja piereskellä puhelinkopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"]

136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa.

[/quote]

 

Niin. Rainmanissa Dustin Hoffmannilla oli ÄO varmaan 300+ mutta se ei osannut muuta kuin laskea kortteja ja piereskellä puhelinkopissa.
[/quote]

Sillähän just EI ollut korkea ÄO.

Vierailija
24/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:50"] 136. Kuulun Ruotsin mensaan. Olen myös väitellyt tohtoriksi tietojenkäsittelytieteestä. Mutta, erittäin suuri mutta, korkea älykkyysosamäärä ei mitenkään takaa menestyksekästä elämää. Esimerkiksi äitiksi tuleminen oli suurin haaste elämässäni mitä olen ikinä kokenut. En myöskään koskaan ole osannut kirjoittaa tarinoita tai tehdä grilliruokaa. [/quote]   Niin. Rainmanissa Dustin Hoffmannilla oli ÄO varmaan 300+ mutta se ei osannut muuta kuin laskea kortteja ja piereskellä puhelinkopissa. [/quote] Sillähän just EI ollut korkea ÄO.

[/quote]

 

Olipas, se oli idiot savant. Ei vaan selvinny ennenku kasinolla.

Vierailija
25/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

161, Mensan testissä. En koe itseäni erityisen älykkääksi mutta yllättävissä tilanteissa osaan yleensä toimia muita paremmin

Vierailija
26/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tehnyt jonkun nettitestin, josta sain tulokseksi jotain 95 muistaakseni. En omaa loogista päättelykykyä ollenkaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, av:lla näyttää olevan taas käynnissä superälykkäiden kokoontumisajot ;-) Ei kyllä huomaa palstan yleisestä tasosta, vaikka teitä yli 130 ÄO näyttää löytyvän paljonkin.

Vierailija
28/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äo 120. Oon näköjään keskiverto-avmammaa reilusti tyhmempi kun kommentteja lukee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100%!
- Bile-Dani

Vierailija
30/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

146 psykologin mittaamana, kun aikoinaan sairastin masennusta. Saattaa siis oikeasti olla korkeampikin, koska masennus usein alentaa kognitiivista suorituskykyä. Vaikuttaa esim. muistin toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]

146 psykologin mittaamana, kun aikoinaan sairastin masennusta. Saattaa siis oikeasti olla korkeampikin, koska masennus usein alentaa kognitiivista suorituskykyä. Vaikuttaa esim. muistin toimintaan.

[/quote]

Olet nero! (ja täällä palstailet)

 

Vierailija
32/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

121 sain Mensan virallisesta testistä, siitä netin suuntaa antavasta. Oloni oli testin tehdessä hyvin väsynyt ja lapset huuti ympärillä, mut ei huono tuokaan!! :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan näistä palstan "'älyköistä" edes kukaan laskea oikeasti. Epäilen vahvasti. 

 

Vierailija
34/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka täällä heti aletaan alapeukuttamaan ja keljuilemaan ihmisille, jotka ovat saaneet ihan hyvät tulokset näissä testeissä. Harmittaako se noin kovasti että oma ÄO onkin vaikka alle sata... 

Tämä aihe tuli mieleen aiemmasta keskustelusta, jossa pohdittiin miksi itseään ei saisi kehua viisaaksi. Se on tosiaan vain yksi ominaisuus ihmisessä, mikä tietysti vaikuttaa positiivisesti moniin muihin ominaisuuksiin.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON, KOSKA POISTUN NYT TÄSTÄ SENSUURIMEDIASTA.

Vierailija
36/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

106, en häpeä tyhmyyttäni. :D

Vierailija
37/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:38"]

Osaakohan näistä palstan "'älyköistä" edes kukaan laskea oikeasti. Epäilen vahvasti. 

 

[/quote]

Lukiossa suoritin pitkän matematiikan, en millään kehuttavilla arvosanoilla, kun opiskelu ei oikein kiinnosta. Mutta ainakin minä osaan laskea mielestäni keskoverto leivänpurijaa paremmin, olen vain huomannut sen. Ap

Vierailija
38/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan av-mammojen ÄO lähellä kengännumeroa? :DD

Vierailija
39/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:44"]106, en häpeä tyhmyyttäni. :D
[/quote]

Ja 37 siis vielä lisää, että olen oikeasti ihan hyvä matematiikassa. Sanoin tämän, koska en halua alempien pistemäärien saajien häpeävän itseään tai salailevan tuloksiaan. Uskon myös, että jotkut kirjoittaneista valehtelevat tai liioittelevat.

Vierailija
40/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:35"]

146 psykologin mittaamana, kun aikoinaan sairastin masennusta. Saattaa siis oikeasti olla korkeampikin, koska masennus usein alentaa kognitiivista suorituskykyä. Vaikuttaa esim. muistin toimintaan.

[/quote]

Olet nero! (ja täällä palstailet)

 
[/quote]

Heh, enpä usko. :p Ikävä kyllä olen juuri tarpeeksi älykäs tietääkseni, etten ole TARPEEKSI älykäs. Ps. AV on erinomaista luettavaa, kun tarvitsee pientä hengähdystaukoa opinnoista. Mikään ei sammuta ylikierroksilla käyviä aivoja yhtä tehokkaasti!