Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon on ÄO:si?

Vierailija
09.08.2015 |

http://www.ao-testi.eu/fi-fi/?__xca=adwords_FI_iq_test&gclid=CKC0tb7UmccCFYsMcwodrFQNdg

Minä tein tämän testin ja sain tulokseski 146. Tämä on yleinen luku vain 0,2%:lla väestöstä.

Olen 26 vuotias 4 lapsen kotiäiti. Koulutukseltani olen ylioppilas ja ammattitutkinnon suorittanut.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:44"]106, en häpeä tyhmyyttäni. :D [/quote] Ja 37 siis vielä lisää, että olen oikeasti ihan hyvä matematiikassa. Sanoin tämän, koska en halua alempien pistemäärien saajien häpeävän itseään tai salailevan tuloksiaan. Uskon myös, että jotkut kirjoittaneista valehtelevat tai liioittelevat.

[/quote]

Minä taas en osaa matikkaa yhtään ja mensan testistä saan vähintään 117.

Vierailija
42/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joskus nettitestistä (joku suht virallinen) 108, siinä luki ainakin että on keskiverto älykkyys. Ainut miinus oli, etten jaksanut keskittyä, ja lopussa meni niin vaikeiksi etten tajunnut enää mitään ja painoin vaan mitä sattuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

200

Vierailija
44/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan virallisesta 164.

Älykäs selviää tilanteista joihin viisas ei joudu. Olisinpa viisaampi.

Vierailija
45/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erektiossa 17cm pitkä penis jolla olen pärjännyt hyvin.

Vierailija
46/48 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 17:44"]

106, en häpeä tyhmyyttäni. :D

[/quote]Noissa testeissä luku 100 kuvaa testin tehneiden keskimääräistä tulosta, eli 106 on kaukana tyhmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Dd

Vierailija
48/48 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen Mensa-trolli. Odottaa että porukka hikeentyy kun jakaa maksullisen testin osoitteen ja kertoo olevansa huippuälykäs kotiäiti. Lisänä tietysti se, että teki testin väsyneenä ja lasten häiriköidessä.