Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuuko/rakastaako miehet?

Vierailija
09.08.2015 |

Onko olemassa miehiä, jotka rakastuu/rakastaa naista? Siis muutenkin kuin että nainen on hyvännäköinen ja sitä haluaa panna tai että koska "kuuluu" mennä naimisiin/olla parisuhteessa/perustaa perhe? Eli onko miehen rakkaus aina tuollaista hyötymiseen perustuvaa, vai rakastaako ne ihan oikeasti sitä naista ihmisenä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhtähyvin voitaisiin kysyä rakastuuko naiset koskaan oikeasti?

Vierailija
62/64 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:25"]

Olen eroamassa miehestä joka vannoo rakastavansa minua. Tämä on sikäli hämmentävää, että minulle se suuri rakkaus ei ole näkynyt yhtään missään. Hänen mielestään minä olen julma ja tyhmä kun jätän tämän suuren rakkauden, mutta ei hän silti jaksa kuunnella mitä puhun. Enkä tarkoita että pitäisi jaksaa kuunnella minun tunteistani tuntikausia, mutta ei hän kuuntele myöskään jos yritän kertoa vaikka mitä tapahtui päivällä töissä, tai vaikka yritän suositella hyvää kirjaa. Itsestään hän puhuu mielellään, ehkä se hänen suuri rakkautensa on sitä miten ihanaa on ëttä minä kuuntelen häntä?

[/quote]

Samanlainen kokemus täälläkin. Sietämätöntä kun joku puhuu itsestään, muttei osaa tai halua kuunnella muita yhtään. Tämä mun mies taisi luulla rakkadeksi sitä, että säännöllinen seksi on mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:33"]

[/quote]

Varmaan. Sitä vain saa enemmän sellaisen käsityksen, että miehet roikkuvat suhteessa muista syistä kuin rakkaudesta. Kysehän voi olla vaan siitä kuvasta minkä he antavat muille ja voivat olla erilaisia kumppaninsa kanssa.

Itse en ole rakastanut koskaan. Jotenkin käsittämätön konsepti, vaikea kuvitella millaista se on. Kiintymystä olen tuntenut ja ihastumista, mutta ne eivät olleet niin vahvoja tunteita että epäilisin rakkaudeksi.

Vierailija
64/64 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 03:33"]

[/quote]

Ainakin tällä foorumilla meinaa mennä usko varsinkin miesten rakkauteen. Niin paljon on juttuja tyyliin "vaimolta en saa tällaista tietynlaista seksiä, voisiko joku muu antaa?" Vaimoksi asti päätynyt muttei tuon enempää rakkautta ja kunnioitusta ansaise... surullista.