Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuuko/rakastaako miehet?

Vierailija
09.08.2015 |

Onko olemassa miehiä, jotka rakastuu/rakastaa naista? Siis muutenkin kuin että nainen on hyvännäköinen ja sitä haluaa panna tai että koska "kuuluu" mennä naimisiin/olla parisuhteessa/perustaa perhe? Eli onko miehen rakkaus aina tuollaista hyötymiseen perustuvaa, vai rakastaako ne ihan oikeasti sitä naista ihmisenä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 58, erittäin hyvin sanottu.

Vierailija
22/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sellaisia miehiä on :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen rakkaus aina hyötymiseen perustuvaa, vai rakastaako ne ihan oikeasti sitä naista ihmisenä?

Molemmista sukupuolista löytyy molempia, tietenkin.

Vierailija
24/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:22"]

Onko olemassa miehiä, jotka rakastuu/rakastaa naista? Siis muutenkin kuin että nainen on hyvännäköinen ja sitä haluaa panna tai että koska "kuuluu" mennä naimisiin/olla parisuhteessa/perustaa perhe? Eli onko miehen rakkaus aina tuollaista hyötymiseen perustuvaa, vai rakastaako ne ihan oikeasti sitä naista ihmisenä?

[/quote]

Kaveripiirissäni muutama +30v mies jotka ovat nimenomaan päätyneet suhteeseen vaan koska "pakko jo tässä iässä". Kulkevat poikaporukalla sitten metsästämässä baareissa yms., pitävät takajalkaa koko ajan oven välissä kotona, jos paremman löytää.

Yksi heistä jopa sanoi että ei ole sydäntä jättää tyttöystävää vaikka ei kiinnosta paskan vertaa.. Niinpä niin, nyt asuu tämän tytön kanssa ja käy vakituisesti painamassa ensirakkauttaan joka on naimisissa. 

Sellaisia miehiä.

Vierailija
25/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 25-vuotiaalle nuorukaiselle nainen ei ole mitään muuta kuin pillu. Vakituisen saamisen vuoksi nöyrrytään matelemaan ja esittämään vaikka mitä. 25-30 vuotiaalle (sinkku)miehelle voi olla jo muutakin, mutta +30-vuotiaalle muodostuu ärsyttäväksi riippakiveksi.

Vierailija
26/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies rakastaa ihan oikeasti :).

Vierailija
27/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin rakastuin heti ja on kestänyt 18 vuotta, on kestänyt roivan hairahtumisen, mustasukkaisuudet(!) sun muut ylämäet, maksan käytännössä elämisen ym. mutta en tosiaankaan ole tässä koska pakko tai panemisen takia tai jonkun muun hyötymisen vuoksi.

m38

Vierailija
28/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on. Ainakaan enää. Aina löytyy joku parempi. Miksen eläny 50-luvulla, sillon rakkaus vaikutti niin vahvalta.

Vierailija
29/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä lottoat. 

Ketkä ovat kirjoittaneet parhaat rakkauslaulut, kirjoittaneet runot, maalanneet parhaat naisia ylistävät taulut ja veistäneet veistokset, kirjoittaneet traagiset näytelmät... ketkä tekevät itsemurhia jos menettävät naisen tai eivät saa rakastamaansa naista? Melkein kaikki miehiä.

Mies vasta rakastaakin. Luulen etteivät naiset edes rakasta niin kokonaisvaltaisesti kuin miehet. Naisilla on aina vähintään ripaus järkeä mukana. 

Vierailija
30/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän molempia ole. Mutta aika moni kyllä laskeskelee hyötyjä ja haittoja. Oman mieheni rakkaudestakaan en oo nykyään lainkaan vakuuttunut. Haluaa pysyä yhdessä, koska eroamisen jälkeen kaikki on niin paljon vaikeampaa. Ja fakta on, että mun mies tarvii kodin- ja lastenhoitajan, jotta voi itse keskittyä työhön.

Mutta tää ei ole vain keski-iän katkeruutta, vaan vähän samoja säveliä puhuu tuttu nuori mies, että helpoiten asiat hoituisi, kun löytäisi vaimoksi sellaisen, jolla.... Liekö edes tietää mitä rakastaminen tarkoittaa.

Mutta jotta ei ihan epätoivoon tarvi vaipua, niin ei kaikki noin karusti puhu. Toivottavasti niiden joukossa on joku rakastamiseen kykeneväkin.

Vierailija
31/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mies on tyhmä ja rakastaa. Vanhempana hormonihuurut haihtuvat ja tulee järki päähän. Siinä vaiheessa naisen täytyy olla jo hyödyllinen, tai muuten sen voi heittää mäkeen.

t. m31

Vierailija
32/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me ajattelemme vain tissejä paitsi kun ajattelemme formuloita.

t. mies

Vierailija
33/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille rakkaus = hyvä seksi.

Itse seksissä huonona ja liian rumana olen luovuttanut, että muhun joku mies rakastuisi :)

Vierailija
34/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan rakastamisen arvoista. 

-Mies

Vierailija
35/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastaa :) minulla on mies joka on seissyt rinnallani monien vaikeuksien läpi ja aina silti kertoo kuinka rakastaa eikä kyse ole siitä ettei saisi sitä seksiä muualtakin koska mieheni on todella hyvännäköinen ja tiedän monen tytön silmäilevän miestäni lisäksi ei tarvitse kotiorjaa koska mies tekee kaikki kotityön kanssani puoliksi ja lapsia hoidamme aina samanverran ilman riitelyitä

Vierailija
36/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin eri mieltä aloittajan kanssa. 

Jospa kertoisin vähän omasta miehestäni... Tapasimme netissä, kun olimme vielä molemmat lapsia. Kaveruunnuimme, ystävystyimme. Kului vuosi, kului toinen, lopulta tunsimme niin suurta kiintymystä toisiamme kohtaan, että päätimme tavata oikeassa elämässä. Rakastuimme lopullisesti toisiimme. Löysimme sen puuttuvan palasen, mikä tekee elämästä elämisen arvoisen.

Olimme yli vuoden etäsuhteessa, koska asuimme eri puolilla maata. Lopulta pääsimme asumaan yhteiseen kotiin.

Opiskelimme ja elimme yhdessä köyhän opiskelijaelämän. Teimme töitä rikkaamman elämän edestä. Nyt on oma koti, ja kaikkea mitä ikinä voi toivoa. 12 vuotta ensikohtaamisemme jälkeen, olemme onnellisesti naimisissa.

Meillä ei ole koskaan ollut muita suhteita. En ole koskaan edes pystynyt ajattelemaan muita miehiä seksuaalisessa mielessä. Olemme onnellisia, elämä on täydellistä kun saa rakastaa sielunkumppaniaan ja saa vastarakkautta.

Uskokaa rakkauteen niin löydätte sen <3

Vierailija
37/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miesten ainoat tunteet ovat nälkä, paskahätä ja panetus.

Vierailija
38/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan varmaan väitä etteivät miehet koskaan rakastaisi, mutta kyllä pariutuminen käytännön syistä tai suhteisiin ajautuminen ja jämähtäminen vaikuttaa aika yleiseltä.
Nro 27

Vierailija
39/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:24"]En usko, että sellaisia miehiä on :(
[/quote]

Kyllä on.

t. vaimoaan yli kaiken rakastava mies

Vierailija
40/64 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että mun mies on tällainen tyyppi ja mua harmittaa kun en osaa antaa sille tarpeeksi arvoa. Ymmärrän kyllä mikä helmi mulla on, mutta aika itsestäänselvyytenä otan miehen nykyään. Pitääkin muuttaa suhtautumistani ja mennä heti tekemään hyvä mieli miehelle ^_^