Miksi suomalaiset naiset haluavat näyttää miehiltä?
Tämä koskee etenkin keski-ikäisiä naisia, mutta myös nuorempia jostain landelta. Lisäksi käyttäytyvät kuin miehet? Lyhyet ja rumat hiukset, caprit, sporttisandaalit, laatikkomaiset t-paidat, ei meikkiä tai koruja ja rumat silmälasit. Kasvotkin kolhot, kuin miehellä. Yök.
Kommentit (454)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:55"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:39"] Minä en oikein ymmärrä tätä ajatusta, että mies luonnontilassa näyttää mieheltä, mutta nainen luonnontilassa ei näytä naiselta vaan mieheltä. Siis näyttääkö nainen naiselta vaan, jos laittaa pakkelia naamaan ja kulkee koroissa ja hamosissa? Aika omituista mielestäni. Kai nyt sukupuolten välillä on muitakin eroja kuin pakkelin määrä? [/quote] Naisella on luonnontilassa ensinnäkin hiukset, eikä poikatukka. Ei kaljamahaa jne. Ei tissiliivejä, vaan nännit näkyvät läpi. [/quote] Niin on miehelläkin luonnontilassa pitkä tukka. Miksi te saatte leikata hiukset lyhyeksi ja naiset ei? Eikä se kaljamaha teillekään itsestään synny. Olen siis pitkätukkainen normaalipainoinen nainen ja käytän vähän meikkiäkin. Kunhan vain ihmettelen tätä mentaliteettia, että nainen näyttää naiselta vain ollessaan laitettu. Muissa eläinlajeissa mies on yleensä se koreampi, ja on niitä ajanjaksoja ollut ihmisen historiassa, kun miehet ovat koreilleet. Nykyään vissiin mies saa olla pystymetsästä, mutta naisen pitää olla viimeisen päälle. Omituista. [/quote] Tämä kirjoitus oli aivan loistava! Kirjoittaja kyselee, miksi naiset eivät saa olla miehiä!! JA silti eivät itse tajua ongelmaansa. Kerrotaanpa se nyt kirjoittajalle. Me miehet tykkäämme naisellisista naisista. Etelä-Amerikka, Ruotsalaiset kaunottaret, jotka vaivautuvat laittautumaan, Virolaiset kaunottaret pitkine säärinen, sekä aasialaiset pienet ja söpöt naiset ovat ihania. [/quote] Minulla ei ole mitään ongelmaa. En ole ollut koskaan kiinnostunut sinun kaltaisistasi miehistä, vaan elän itsenäistä ja onnellista elämää itseäni toteuttaen, juuri kuten haluan. Minulla on oma ura, omat harrastukset, oma elämä. Perhettä ja parisuhdetta ei ole, koska en sellaista halua ja sekös ottaa päähän niitä miehiä, jotka haluaisivat seurustella kanssani vain ulkonäköni perusteella. Valitsen kuitenkin itse kenen kanssa alan suhteeseen. Eivät sinun kaltaisesi miehetkään pyri miellyttämään naisia, vaan sen sijaan keskittyvät täysin omaan elämäänsä. Erikoista, että vaadit naisilta itsesi miellyttämistä. [/quote] Vainiin, eli naisten pitäisi saada olla miehiä? Miksei sellainen kävisi, että naiset ovat naisia ja miehet miehiä? En minäkään halua pukea väkipakolla rintsikoita, koska naisetkin niitä haluavat käyttää. [/quote] Naiset saavat olla ihmisiä, joiden pääasiallinen tehtävä on elää omaa elämäänsä, ei miellyttää miehiä.
[/quote]
Oletko kananpersetukka, tai huolehditko mitenkään naisellisuudestasi?
[/quote]
Miksi pitäisi huolehtia naisellisuudesta (mitä se ikinä sitten onkaan)? Riittää, että huolehtii hygienista; käy pesulla, harjaa hiukset ja pukee puhtaat vaatteet päälle. Kolmea viimeistä voisin suositella (suomalaisille) miehille myös. Kyllä taas sellainen hienhaju lähti noista valkoisista ihrakasoista kaupungilla ettei ole tosikaan.
[/quote]Olette naisia. Ei siihen riitä puhtaus ja hygienia ja muulla ei väliä!
[/quote]
Elän omaa elämääni, enkä kaltaisiasi sovareita varten. Olen luonut hyvän uran, harrastan sitä mitä rakastan ja vapaa-aikani vietän hyvien ystävieni seurassa. Minua ei oikeasti kiinnosta pätkääkään se että sinä ja kaltaisesti miehet vaaditte naisilta 'miesten miellyttämistä', kun ette itse välitä naisten miellyttämisestä pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:09"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:55"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:39"] Minä en oikein ymmärrä tätä ajatusta, että mies luonnontilassa näyttää mieheltä, mutta nainen luonnontilassa ei näytä naiselta vaan mieheltä. Siis näyttääkö nainen naiselta vaan, jos laittaa pakkelia naamaan ja kulkee koroissa ja hamosissa? Aika omituista mielestäni. Kai nyt sukupuolten välillä on muitakin eroja kuin pakkelin määrä? [/quote] Naisella on luonnontilassa ensinnäkin hiukset, eikä poikatukka. Ei kaljamahaa jne. Ei tissiliivejä, vaan nännit näkyvät läpi. [/quote] Niin on miehelläkin luonnontilassa pitkä tukka. Miksi te saatte leikata hiukset lyhyeksi ja naiset ei? Eikä se kaljamaha teillekään itsestään synny. Olen siis pitkätukkainen normaalipainoinen nainen ja käytän vähän meikkiäkin. Kunhan vain ihmettelen tätä mentaliteettia, että nainen näyttää naiselta vain ollessaan laitettu. Muissa eläinlajeissa mies on yleensä se koreampi, ja on niitä ajanjaksoja ollut ihmisen historiassa, kun miehet ovat koreilleet. Nykyään vissiin mies saa olla pystymetsästä, mutta naisen pitää olla viimeisen päälle. Omituista. [/quote] Tämä kirjoitus oli aivan loistava! Kirjoittaja kyselee, miksi naiset eivät saa olla miehiä!! JA silti eivät itse tajua ongelmaansa. Kerrotaanpa se nyt kirjoittajalle. Me miehet tykkäämme naisellisista naisista. Etelä-Amerikka, Ruotsalaiset kaunottaret, jotka vaivautuvat laittautumaan, Virolaiset kaunottaret pitkine säärinen, sekä aasialaiset pienet ja söpöt naiset ovat ihania. [/quote] Minulla ei ole mitään ongelmaa. En ole ollut koskaan kiinnostunut sinun kaltaisistasi miehistä, vaan elän itsenäistä ja onnellista elämää itseäni toteuttaen, juuri kuten haluan. Minulla on oma ura, omat harrastukset, oma elämä. Perhettä ja parisuhdetta ei ole, koska en sellaista halua ja sekös ottaa päähän niitä miehiä, jotka haluaisivat seurustella kanssani vain ulkonäköni perusteella. Valitsen kuitenkin itse kenen kanssa alan suhteeseen. Eivät sinun kaltaisesi miehetkään pyri miellyttämään naisia, vaan sen sijaan keskittyvät täysin omaan elämäänsä. Erikoista, että vaadit naisilta itsesi miellyttämistä. [/quote] Vainiin, eli naisten pitäisi saada olla miehiä? Miksei sellainen kävisi, että naiset ovat naisia ja miehet miehiä? En minäkään halua pukea väkipakolla rintsikoita, koska naisetkin niitä haluavat käyttää. [/quote] Naiset saavat olla ihmisiä, joiden pääasiallinen tehtävä on elää omaa elämäänsä, ei miellyttää miehiä.
[/quote]
[/quote]
Miksi pitäisi huolehtia naisellisuudesta (mitä se ikinä sitten onkaan)? Riittää, että huolehtii hygienista; käy pesulla, harjaa hiukset ja pukee puhtaat vaatteet päälle. Kolmea viimeistä voisin suositella (suomalaisille) miehille myös. Kyllä taas sellainen hienhaju lähti noista valkoisista ihrakasoista kaupungilla ettei ole tosikaan.
[/quote]
Aivan.. kirjoittaja ei edes ymmärrä mitä naisellisuus on. Sen takia suosittelisin lomamatkoja.
T: Soinin ystävä
[/quote]
Tarkoitatko, että tämä nainen olisi Persu?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:39"]
Jos vähän laihduttaisi, niin kasvotkin olisivat sirommat.
[/quote]
Eipä sillä tavalla leuka ja nenä pienene.
Ihan siksi, että on käytävä töissä samanlailla kun mies. Oishan se helppoa kaunistautua pitkin päivää, jos ei muuta hommaa olis.
Tuli taas vastustamaton hinku leikata nämä ristiselkään ulottuvat hiukset lyhyiksi. Olen miettinyt sitä jo aiemminkin mutta tämä ketju sai minut tekemään päätöksen. Huomenna varaan kampaaja-ajan ja naps, hiuksista lähtee ja paljon.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:25"]
Kuka sanoo,että suomalaiset naiset haluaa näyttää miehiltä? Jospa ne näyttää vain siltä miksi luoja on ne tarkoittanut. Naisilla yleensä vientiä riittää oli näkö mikä tahansa. Miehillä sensiaan näyttää olevan vaikeuksia saada naista joten miesten kai se pitäisi koristautua.Meillä mies sanoo,että nainen saa miestä vaikka kirkossa.
[/quote]
Tämä on juuri sitä miehekästä käytöstä. Miksi naisen pitää, kun miehen ei pidä yhyy.. haluan letkun jalkojeni väliin..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:21"]
Naiset ovat ottaneet mallia jo yli kymmenen vuotta miehistä. Luuleeko joku nainen oikeasti, että mielummin mies ottaa jonkun rekkakuskin näköisen naisen, vaiko mielummin naiseudestaan huolehtivan hemaisevan naisen. Ei tämä miehenä kovin vaikea valinta ole ..
[/quote]
Ai pääset ihan valitsemaan? Ehkä unissas.
[/quote]Toi on just typerää röyhkeyttä. "Olisit ukko tyytyväinen kun joltain saat." Nämä asenteet juuri pitää miesten panna ruotuun.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:29"]
Tuli taas vastustamaton hinku leikata nämä ristiselkään ulottuvat hiukset lyhyiksi. Olen miettinyt sitä jo aiemminkin mutta tämä ketju sai minut tekemään päätöksen. Huomenna varaan kampaaja-ajan ja naps, hiuksista lähtee ja paljon.
[/quote]
Miksi et leikkaisi jo tänään?
Vedä vaikka kaikki pois. Minä tilasin juuri Eestin matkan.
Ah. Tällaisia keskusteluita lukiessani oon kiitollinen siitä, että oon lesbo. Jos pukeutuu näyttävästi ja kauniisti on tyrkyllä oleva lutka. Rennosti pukeutuessaan nainen on taas kuin mies. Kovin pinnalliselta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:29"]Tuli taas vastustamaton hinku leikata nämä ristiselkään ulottuvat hiukset lyhyiksi. Olen miettinyt sitä jo aiemminkin mutta tämä ketju sai minut tekemään päätöksen. Huomenna varaan kampaaja-ajan ja naps, hiuksista lähtee ja paljon.
[/quote]
Leikkaa ihmeessä!
T. Nainen vyötäröpituisissa hiuksissa
Kuka sanoo,että suomalaiset naiset haluaa näyttää miehiltä? Jospa ne näyttää vain siltä miksi luoja on ne tarkoittanut. Naisilla yleensä vientiä riittää oli näkö mikä tahansa. Miehillä sensiaan näyttää olevan vaikeuksia saada naista joten miesten kai se pitäisi koristautua.Meillä mies sanoo,että nainen saa miestä vaikka kirkossa.
[/quote]
Tämä on juuri sitä miehekästä käytöstä. Miksi naisen pitää, kun miehen ei pidä yhyy.. haluan letkun jalkojeni väliin..
[/quote]
Lisäksi lainataan miesten puheita, eikä osata käyttäytyä naisellisesti, ei edes tiedetä mitä se tarkoittaa. Rekkalesboilu on niin paljon helpompaa. Jos mies sammui eteiseen baarista tullessa, niin minäkin sitten örvellän minihameessa pillu paljaana taksissa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Olette naisia. Ei siihen riitä puhtaus ja hygienia ja muulla ei väliä!
[/quote]
Itse asiassa siihen riittää ihan vaan fysiologiset ja mielelliset seikat. Laittautuminen ei esimerkiksi tee miehestä naista, eli ei voi olla myöskään niin että naisesta tulee nainen vasta kun hän laittautuu.
[/quote]En ymmärrä: miksi jumitat tuossa 90-lukulaisessa suominaiseudessa, jolloin naiset todella olivat vähän laittautuneita, tukat oli kynitty ja jopa pitivät miesten paitoja, ihan nuoretkin? Ladette-tyyliä voinee kannattaa vain Naisliitto Unionin valiokaartin nettisoturi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:31"]
Ah. Tällaisia keskusteluita lukiessani oon kiitollinen siitä, että oon lesbo. Jos pukeutuu näyttävästi ja kauniisti on tyrkyllä oleva lutka. Rennosti pukeutuessaan nainen on taas kuin mies. Kovin pinnalliselta kuulostaa.
[/quote]
Tiesinhän ..
[/quote]
[/quote]Suomessa naiset on ottaneet miehistä mallia. Outoa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:39"]
Minä en oikein ymmärrä tätä ajatusta, että mies luonnontilassa näyttää mieheltä, mutta nainen luonnontilassa ei näytä naiselta vaan mieheltä. Siis näyttääkö nainen naiselta vaan, jos laittaa pakkelia naamaan ja kulkee koroissa ja hamosissa? Aika omituista mielestäni. Kai nyt sukupuolten välillä on muitakin eroja kuin pakkelin määrä?
[/quote]
Naisella on luonnontilassa ensinnäkin hiukset, eikä poikatukka. Ei kaljamahaa jne. Ei tissiliivejä, vaan nännit näkyvät läpi.
[/quote]
Niin on miehelläkin luonnontilassa pitkä tukka. Miksi te saatte leikata hiukset lyhyeksi ja naiset ei? Eikä se kaljamaha teillekään itsestään synny.
Olen siis pitkätukkainen normaalipainoinen nainen ja käytän vähän meikkiäkin. Kunhan vain ihmettelen tätä mentaliteettia, että nainen näyttää naiselta vain ollessaan laitettu. Muissa eläinlajeissa mies on yleensä se koreampi, ja on niitä ajanjaksoja ollut ihmisen historiassa, kun miehet ovat koreilleet. Nykyään vissiin mies saa olla pystymetsästä, mutta naisen pitää olla viimeisen päälle. Omituista.
[/quote]
Tämä kirjoitus oli aivan loistava! Kirjoittaja kyselee, miksi naiset eivät saa olla miehiä!! JA silti eivät itse tajua ongelmaansa.
Kerrotaanpa se nyt kirjoittajalle. Me miehet tykkäämme naisellisista naisista. Etelä-Amerikka, Ruotsalaiset kaunottaret, jotka vaivautuvat laittautumaan, Virolaiset kaunottaret pitkine säärinen, sekä aasialaiset pienet ja söpöt naiset ovat ihania.
[/quote]Ja minä kysyn sinulta, miksi vain laitettu nainen on ihana? Miksi nainen ei luonnontilassa ole ihana? Miksi normaali mies ei pidä luonnontilassa olevaa naista ihanana? Onko mies vieraantunut luonnosta? Miksi naisen täytyy olla jotakin muuta mitä on kelvatakseen miehelle? Minun on kyllä sanottava,että näen joka päivä kauniita naisia vaikka he eivät mitenkään olisi itseään laittaneet. Kyllä suomalaiset naiset ovat kauniita, ihan luonnon tilassa. Kumma muuten,että suurin osa suomalaisista miehistä ihastuu jossain vaiheessa elämäänsä suomalaiseen naiseen, kun ne kerran niin hirveän kamalia ovat. Ainoastaan ne miehet joita ei suomalainen nainen huoli hakevat naisensa jostain muusta maasta.
[/quote]Että kun kiinnostusta saa, niin omaa itseä ei tarvitse miettiä? Riittää kun on saunapuhdas verkkareissa, mitäs tuosta. Kun miehet kuitenkin ottaa puolisoksi meitä naisia. Aivan idioottimainen perustelu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:29"]
[/quote]
[/quote]
Lisäksi lainataan miesten puheita, eikä osata käyttäytyä naisellisesti, ei edes tiedetä mitä se tarkoittaa. Rekkalesboilu on niin paljon helpompaa. Jos mies sammui eteiseen baarista tullessa, niin minäkin sitten örvellän minihameessa pillu paljaana taksissa.
[/quote]
Totta. Muutama vuosikymmen sitten ja sitä aiemmin suomalaiset naiset osasivat vielä olla naisellisia, kauniita ja herttaisia. Eivät örveltäneet kuin siat. Oma isöäitinikin pukeutui aina naisellisesti mekkoihin ja hameisiin, hiukset olivat pitkät ja kauniilla kampauksella. Ei ryypännyt ja räyhännyt, samoin 60v äitini edustaa vielä fiksua, naisellista naistyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 16:39"]
Minä en oikein ymmärrä tätä ajatusta, että mies luonnontilassa näyttää mieheltä, mutta nainen luonnontilassa ei näytä naiselta vaan mieheltä. Siis näyttääkö nainen naiselta vaan, jos laittaa pakkelia naamaan ja kulkee koroissa ja hamosissa? Aika omituista mielestäni. Kai nyt sukupuolten välillä on muitakin eroja kuin pakkelin määrä?
[/quote]
Naisella on luonnontilassa ensinnäkin hiukset, eikä poikatukka. Ei kaljamahaa jne. Ei tissiliivejä, vaan nännit näkyvät läpi.
[/quote]
Niin on miehelläkin luonnontilassa pitkä tukka. Miksi te saatte leikata hiukset lyhyeksi ja naiset ei? Eikä se kaljamaha teillekään itsestään synny.
Olen siis pitkätukkainen normaalipainoinen nainen ja käytän vähän meikkiäkin. Kunhan vain ihmettelen tätä mentaliteettia, että nainen näyttää naiselta vain ollessaan laitettu. Muissa eläinlajeissa mies on yleensä se koreampi, ja on niitä ajanjaksoja ollut ihmisen historiassa, kun miehet ovat koreilleet. Nykyään vissiin mies saa olla pystymetsästä, mutta naisen pitää olla viimeisen päälle. Omituista.
[/quote]
Tämä kirjoitus oli aivan loistava! Kirjoittaja kyselee, miksi naiset eivät saa olla miehiä!! JA silti eivät itse tajua ongelmaansa.
Kerrotaanpa se nyt kirjoittajalle. Me miehet tykkäämme naisellisista naisista. Etelä-Amerikka, Ruotsalaiset kaunottaret, jotka vaivautuvat laittautumaan, Virolaiset kaunottaret pitkine säärinen, sekä aasialaiset pienet ja söpöt naiset ovat ihania.
[/quote]
No sitten varmaan kannattaa painella johonkin noista maista ettei tarvitse vinkua vauvapalstalla. Me suomalaiset naiset tuskin tulemme muuttumaan vain sen takia, että miehet haluaisivat sitä.
[/quote]
Ettepä tietenkään, vaan naula päässä käyttäydytte kuin miehet. Sitten sitä ihmetellään kun mies lähti. Olipa yllättävää..
[/quote]Siis miten naiset käyttäytyy kuin miehet? Ja miksi niitten miesten on lähdettävä? Eivätkö miehet kestä omanlaistaan käytöstä naisilta, mutta naisten pitäisi kestää sitä miehiltä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Miksi et leikkaisi jo tänään?
Vedä vaikka kaikki pois. Minä tilasin juuri Eestin matkan.
[/quote]
En usko, että suomalaiset naiset menettävät paljoakaan joten hyvää matkaa vain.
PS. Toivottavasti on kukkaro kunnossa. Virolaiset naiset eivät köyhän miehen matkaan lähde.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:29"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:25"] Kuka sanoo,että suomalaiset naiset haluaa näyttää miehiltä? Jospa ne näyttää vain siltä miksi luoja on ne tarkoittanut. Naisilla yleensä vientiä riittää oli näkö mikä tahansa. Miehillä sensiaan näyttää olevan vaikeuksia saada naista joten miesten kai se pitäisi koristautua.Meillä mies sanoo,että nainen saa miestä vaikka kirkossa. [/quote] Tämä on juuri sitä miehekästä käytöstä. Miksi naisen pitää, kun miehen ei pidä yhyy.. haluan letkun jalkojeni väliin.. [/quote] Lisäksi lainataan miesten puheita, eikä osata käyttäytyä naisellisesti, ei edes tiedetä mitä se tarkoittaa. Rekkalesboilu on niin paljon helpompaa. Jos mies sammui eteiseen baarista tullessa, niin minäkin sitten örvellän minihameessa pillu paljaana taksissa. [/quote] Totta. Muutama vuosikymmen sitten ja sitä aiemmin suomalaiset naiset osasivat vielä olla naisellisia, kauniita ja herttaisia. Eivät örveltäneet kuin siat. Oma isöäitinikin pukeutui aina naisellisesti mekkoihin ja hameisiin, hiukset olivat pitkät ja kauniilla kampauksella. Ei ryypännyt ja räyhännyt, samoin 60v äitini edustaa vielä fiksua, naisellista naistyyppiä.
[/quote]
Aivan, ei kukaan mies naista halua, joka ei osaa käyttäytyä naisellisesti.