Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkälaisessa elämäntilanteessa?

Vierailija
09.08.2015 |

Kysyy 25v. naimisissa oleva, esikoistaan odottava nainen.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v maanviljelijämies. Uusiosinkku. "Vela" ja kohtapuoliin myös velaton (jee!). Hiljaksiin elelen kissan kanssa. Naisseurasta ei tietoakaan. En käy oikeastaan missään koska olen varsin introvertti ja kännääminen ei kiehdo, töissä tapaan todennäköisemmin kurjen tai metsäkauriin. Näillä nyt kuitenkin mennään. Epäonnellisuus johtuu halusta sanoi eräs viisas Siddhartha Gautama aikoinaan. Olen lukenut tuon rivien välistä niin että kannattaa haluta vain sellaisia asioita joita voi realistisesti saada niin on vähemmän epäonnellisuutta ja enemmän onnellisuutta. Rintava, hyväperseinen helvetin rikas vähän nuupahtaneen kartanon juuri perinyt 35nen suomenruotsalainen yh-mamma olisi toki ihan kiva mutta tyydyn haluamaan itsetehtyä lasagnea koska sen onnistun saamaan aikaan eikä universumi menee siitä raiteiltaan.

Vierailija
62/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 v. Parisuhteessa kohta 10 vuotta. Ei lapsia. Tasapainoinen elämä. Riittävät tulot ja onni rinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v nainen, avoliitossa. Minä opiskelen ja mies suorittaa sivaria (näin myöhään, koska opiskellut aiemmin). Valmistun unelma-ammattiini vuoden päästä. Haaveilen häistä ja kotiäitiydestä, mutta taloudellinen tilanteemme ei anna vielä periksi..

Vierailija
64/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v nainen, koira, 29v avomies ja vakiduuni vaikka nyt olenkin äitiyslomalla. Vedet meni muutama tunti sitten että kohta synnärille esikoista puskemaan pihalle :)

Vierailija
65/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v nainen. Opiskelen AMK:ssa ja valmistun toivottavasti 1,5v päästä. Naimisiin menossa mieheni kanssa ensi vuonna. Asumme asokodissa ja toiveena oma asunto muutaman vuoden päästä. Opiskelujen ohella osa-aika töitä ja kaiken keskellä jää aikaa harrastaa ja touhuta. Ympärillä ihmisiä joilla on jo lapsia. Oma vauvakuume nostelee hieman päätään mutta antaa sen kasvaa rauhassa. Toiveena kaksi lasta tulevaisuudessa. Elämä on mukavaa :)

Vierailija
66/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 08:44"]

Kysyy 25v. naimisissa oleva, esikoistaan odottava nainen.

[/quote]

Mikä on koulutuksesi, onko vakityö ja muutenkin rahaa tarjota lapselle kunnollinen lapsuus?
[/quote]

Olen koulutukseltani lähihoitaja ja minulla on vakituinen työsuhde päiväkodissa. Rahaa on kylliksi tarjota lapselle kunnollinen lapsuus, mitä se kenellekin sitten merkitsee.

Ap

Vierailija
67/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19v, asun avomieheni kanssa toista vuotta yhdessä, molemmat ollaan työssäkäyviä. Nautin tästä todella,loma parhaillaan meneillään ja kivat suunnitelmat edessä.

Vierailija
68/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v, poika 8v. Nuoruuteni meni siis sekä kotiäiteillessä, että toisaalta matkustellessa, sillä työni ja jaettu huoltajuus tarjosivat siihen mahdollisuuden. Kouluja en peruskoulun lisäksi käynyt, mutta työllistin itse itseni, ja ihan hyvin menee ja on mennyt. Pari vuotta sitten nousin nykyisen mieheni kautta pienituloisesta keskiluokkaiseksi, mutta pidän joka päivä mielessä miten vähällä sitä on pärjätty, ja tulkaa kun pärjäämään jos elämä yllättää. Tällä hetkellä oma omakotitalo, avioliitto, onnellinen lapsi, läheiset suhteet lapsen isään ja sukulaisiin, hyvä taloudellinen tilanne, ja mahdollisuus tehdä sitä mitä rakastan. Ehkä 10:n vuoden kuluttua alamme seikkailla maailmalla enemmänkin, jos emmersimerkiksi menetä työkykyisyyttämme. Siitä haaveilen, sekä kesäasunnosta, vaikka matkustelu on vieläkin harrastukseni.

Vierailija
69/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v, ensi tiistaina abivuoden aloittava lukiolainen. Tällä hetkellä valmistaudun syksyn yo-kirjoituksiin (suurella menestyksellä ilmeisesti, kun löysin itseni av:lta). Abivuoden jälkeen tarkoitus olisi jatkaa yliopistoon ja muuttaa suht. kauas omalta paikkakunnalta, mikä harmittaa. Mutta toisaalta tulevaisuus jännittää myös hyvällä tavalla. Poikaystävää ei ole, mutta muuten elämä hymyilee kaikin mahdollisin tavoin :) 

Vierailija
70/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v nainen. Lapsia on kolme joista vanhin koululainen. Kymmenen vuotta oltu miehen kanssa yhdessä. Asutaan omakotitalossa. Vakituinen työpaikka on molemmilla.

Vierailija
71/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v
naimisissa. 3lasta:nuorin 5v, keskimmäinen 8v ja vanhin 9v.
Vakituisessa työssä.

Vierailija
72/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 vuotta, 3 kouluikäistä lasta, asumuserossa, vakituinen työpaikka oman alan työpaikka. Hyvin menee!

Vierailija
73/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Suomessa ei olekaan taantumaa, kun tämän ketjun perusteella lähes kaikilla on vakipaikka ja runsaasti omaisuutta :D

Vierailija
74/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v yksinasuva lukio-opiskelija, valmistaudun syksyn kirjoituksiin (biologia ja A-tason englanti) ja ahdistun tulevaisuudesta.

Vierailija
75/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 v. Naimisissa, 2-vuotias poika. Asutaan vuokralla, suunnitteilla oma talo. Mies valmistuu ensi keväänä, minulla määräaikainen työ nyt toista vuotta.

Vierailija
76/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias, tällä hetkellä ulkomailla. Asustelen poikaystäväni kanssa, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä yli 2 vuotta. Opiskelemaan en päässyt, joten vietän välivuotta ja käyn töissä.

Vierailija
77/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v, kolme lasta (9v, 12v ja 14v), eronnut neljä vuotta sitten, kihloissa elämäni rakkauden kanssa... Miehellä aikuiset lapset, ikää hieman enemmän kuin itselläni.

Vierailija
78/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 täyttänyt, omistusasunto, kihloissa, lähdössä reissuun 4 kuukaudeksi, ei lapsia vielä, määräaikainen työ. Aion nauttia vielä tästä ajasta kun ei ole lapsia ja nauttia siitä ajasta sit kun omistan lapsia

Vierailija
79/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v., vakituinen osa-aikainen työ, yliopisto-opinnot roikkuu ajan ja energian puutteen takia viitä vaille valmiina. Asun yksin. Seurustelen samanikäisen miehen kanssa, joka ei luultavasti koskaan halua sitoutua minuun tämän enempää.

Aika surkea tilanne siis, mutta ehkä jollekin tuo lohtua lukea, että minulla asiat on vielä huonommin kuin itsellä.

Vierailija
80/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias nainen, miesystävä, ei lapsia. Olen viimeinkin selvinnyt miltei 20 vuotta kestäneestä vaikeasta psykoottisesta masennuksesta ja nyt koitan saada elämääni järjestykseen ja olen aloittanut aikuisopinnot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi