Lue keskustelun säännöt.
Minkä ikäinen olet ja minkälaisessa elämäntilanteessa?
09.08.2015 |
Kysyy 25v. naimisissa oleva, esikoistaan odottava nainen.
Kommentit (141)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:31"]
Ja tuo "miten voitte olla 25 veenä perheenäitejä?" On niin kuultu! Miten sinä jaksat bilettää? Itse biletin 16-18 veenä niin paljon, etten enää käynyt 19 veenä ollenkaan baareissa vaan teen töitä ja ylitöitä, sillä muutin jo 16-vuotiaana pois kotoa! :D Me muut olemme syystä tai toisesta joutuneet ottamaan enemmän vastuuta nuorena. Itse muutin pois kotoa siksi, koska asuin yksin äitini omakotitalossa sen ryypätessä muualla ja mulla ei ollut ruokaa koko talossa. Mulla ei ollut rahaa eikä aikaa kantaa siitä äidistäni huolta, niinpä elin omaa elämääni ja hyvin varhain. Valmistuin 19-vuotiaana.
[/quote]
Alkoholin haitat ovat paljon suuremmat alaikäiselle, oikeastaan vielä alle 20-vuotiaalle, koska aivot kehittyvät vielä silloin. 23-vuotiaasta eteenpäin aivot rupeavat surkastumaan hitaasti. On todella suruullista jos juhlit noin nuorena, ehkä siksikin jäit lähihoitajaksi tmv?
On normaalia ruveta juhlimaan vasta kun on yliopistossa opiskelemassa, sitten kun valmistuu 23-25-vuotiaana voi ruveta nauttimaan matkustelusta, kun on rahaa. 30-vuotiaana on pitkälle maksetut asuntolainat, on juhlittu, laajat ystäväpiirit, kierretty maapallo kolmesti, varallisuutta, oikeat työpaikat, SILLOIN kunnolliset ihmiset rupeavat miettimään jälkikasvun hankkimista.