Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja minkälaisessa elämäntilanteessa?

Vierailija
09.08.2015 |

Kysyy 25v. naimisissa oleva, esikoistaan odottava nainen.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista myös tietää teidän koulutus, niin voi vähän kattella, millaisella koulutuksella päästään mihinkin elämäntilanteeseen.

Vierailija
22/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v nainen, avoliitossa ja 11- ja 6-vuotiaat lapset. Omistusasunto (velkainen) ja vakityöt. molemmilla. Seesteinen, hyvä elämänvaihe. Pohdin josko ryhtyisin väsäämään väitöstä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:37"]20v, just aloitin uudessa työssä.
Ei kumppania, eikä tule, näyttää vakavasti
siltä.
[/quote]ei se rakkautta löydä joka ei sitä ansaitse

Vierailija
24/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v, yksinhuoltaja ollut vuoden, lapsi vähän päälle vuoden ikäinen. Jatkan opiskelua tänä syksynä. Asutaan isossa vuokrakolmiossa Helsingissä.

Vierailija
25/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:00"]Mä en tajua miten täällä kaikki on jotain 25v
omistusasunnossa asuvia perheenäitejä... ??? Itse olen saman ikäinen ja elän parasta hurvitteluvaihetta. Haaveilen matkustelusta ja nautin vapaudesta. Opinnot on kesken ja valmistun ehkä 28-29 vuotiaana :D erinäisiä töitä tosin olen tehnyt koko opintoajan. Tällä hetkellä mietin lähdenkö palkattomaan työharjoitteluun ulkomaille silläkin uhalla, että
se hidastaa opintoja ja rahallisesti köyhdyttää
enemmän kuin rikastaa... vai olenko
kunnollinen aikuinen ja jään Suomeen
palkalliseen harjoitteluun ja saan jalan
järkevästi oven väliin. Taidan kallistua
ulkomaille lähdön puoleen, koska mikään ei
kalva enempää kuin elämättä jäänyt elämä ja
jossittelu. Välillä vaan koen painetta siitä, että olenko jotenkin epäonnistunut ja jäänyt junasta...
[/quote]

Nämä olisi kivoja ketjuja, mielenkiintoista lukea, millaisessa tilanteessa minkäkin ikäiset ovat, mutta AINA jossain vaiheessa tänne paukkaa joku, joka ihmettelee "siis mitä ihmettä, miksi teette näin?? Siis minä teen näin, eikö kaikki muut olekaan niinkuin minä??! Siis miten miksi missä?? Ihmettelen vain", jonka jälkeen loppuketju onkin tappelemista lapset nuorena vs. lapset vanhempana, koska on sopiva aika matkustaa, bailata, perustaa perhe, opiskella, luoda uraa. Sitten kaikki kertoo esimerkkejä, miten itse teki ja miten se oma valinta on kaikista parhain valinta. Ärgh.
[/quote]

Ööh? Jos viittaat tällä nyt tuohon minun ylempään viestiini niin tulkitset sitä kyllä ihan metsään. Mä en ainakaan missään kohtaa ole pyrkinyt mihinkään väittelyyn paremmuudesta.... ihan uteliaisuuttani ja humoristiseen sävyyn mietin tätä kontrastia oman ja kavereideni elämäntilanteiden sekä tämän ketjun vastaajien välillä. Inhoan yli kaiken oman elämänsä paremmuuden korostajia ja putkinäköisiä ihmisiä jotka eivät näe omaa napaansa pidemmälle ja kuvittelevat oman elämäntapansa olevan paras ja oikea kaikille. Se on tasan niin, että hyviä ja huonoja puolia on kaikissa valinnoissa. Tätä ketjun loppuosaa lukiessa kyllä tulee sellainen olo, että toivoisi ihmisten olevan vähän suvaitsevaisempia. Heti kun tulee vastaan jotain omasta elämästä poikkeavaa vedetään esiin mm. katkeruus- ja ikäkortit. Ihan naurettavaa väitellä jostain mikä on paras ikä hankkia lapsia. Oikea vastaus on se mikä on juuri SINULLE paras ratkaisu, ei ole
olemassa yleispätevää vastausta. Joten lopettakaa kukkoilu puolin ja toisin ja laajentakaa maailmankuvaanne.

Vierailija
26/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:47"]Hahhah, voi vitsi, ei kyllä käy kateeksi kun 10 vuoden päästä itse keräilee noita työpaikkoja niiltä, jotka väsyneinä ja vanhoina alkavat leikkiä äitejä :) Silloin ei enää ole naputtamista kun ns. vaihdetaankin näiden kanssa puolia! Silloin nämä hakevat sympatiaa selittämällä kuinka rankkaa onkaan näin vanhana valvoa koliikkivauvan kanssa ja pelätä, että nuoret ja hyvännäköiset vievät miehet ja työpaikat :D Sit saattaa kolahtaa!
[/quote]
Hyi kuulostatpas inhottavalta ihmiseltä :-(
T. Nainen 22v

Vierailija
27/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 v, naimisissa, yksi lapsi 9kk, syyskuun lopussa palaan työelämään, lapsi aloittaa perhepäivähoidossa, mies opiskelee.

Vierailija
28/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias nainen, olen avioliitossa mieheni kanssa ja asutaan uudehkossa omakotitalossa. Lapset 21v, 16v ja 13v. Vakkarityö sekä miehellä että minulla.

Vierailija
29/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v, toistaiseksi, oma koti josta muutama kymppitonni vielä lainaa jäljellä, avioliitossa kohta 15v. Lapset pian 14v ja nuorempi 12v. Kummallakin vakituinen työpaikka.

Vierailija
30/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:37"]20v, just aloitin uudessa työssä.
siltä.
[/quote]Mullapa on mies, ollut jo 4 vuotta, ensi kuussa menemme naimisiin. Harmittaako? ;)

Vierailija
31/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v, kaksi lasta 16 ja 13, raskaana toisesta liitosta. Sekä itsellä että miehellä vakiduunit, iso ok- talo josta vielä velkaa maksettavaksi 8 vuodelle. Ihan jees siis, hyvin onnellinen elämänvaihe.

Vierailija
32/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. yliopisto-opiskelija, seurustelen (nyt reilu 8kk) ulkomaalaisen miehen kanssa. Elämäntilanne okei ja hyvä, parisuhde on ihana (ainahan se näin alussa), mutta vanhempien suhtautuminen mieheen erittäin nuivaa, joka harmittaa. Mutta kaikki ei voi aina mennäkään helposti, onnellinen ja onnekas olen :)

Vierailija
33/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:37"]20v, just aloitin uudessa työssä.
siltä.
[/quote]Mullapa on mies, ollut jo 4 vuotta, ensi kuussa menemme naimisiin. Harmittaako? ;)
[/quote] ja kukaan ei välitä vaikka sua täällä tai missä tahansa pilkataan.

Vierailija
34/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias, aloitan juuri parin päivän päästä lukion. :)

Vierailija
35/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, työkyvytön loppuelämäksi. Kihloissa, häät parin vuoden sisään tulossa.

Vierailija
36/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias onnellinen sinkku , pian kaksi korkeakoulututkintoa plakkarissa ja 50k tilillä.

Nyt kun vasta kirjoitin tämän tänne tajusin miten hyvin menee.

Vierailija
37/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v vakkariduunissa työskentelevä maisteri ,miehen(duunari)kanssa seurusteltu 7v joista yhdessä asuttu 6v. Wi lapsia ei kihloja.Heti kun laina irtoaa niin ostetaan kolmio rivari ja aletaan tehdä esikoista.Kovasti tässä säästellään!

Vierailija
38/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:19"]26v vakkariduunissa työskentelevä maisteri ,miehen(duunari)kanssa seurusteltu 7v joista yhdessä asuttu 6v. Wi lapsia ei kihloja.Heti kun laina irtoaa niin ostetaan kolmio rivari ja aletaan tehdä esikoista.Kovasti tässä säästellään!
[/quote]lisäksi miehellä vakaa ok palkjainen vakityö:)

Vierailija
39/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v nainen, sinkku. Opiskelen yliopistossa, parin vuoden päästä olis tarkoitus valmistua. Asun yksin vuokra-asunnossa. Ei ole säästöjä, vaan ahdistavan paljon opintolainaa. Odotan, että pääsen siirtymään työelämään ja tienaamaan itse rahaa (eikä ois enää tuista riippuvainen). Oon ehkä vähän yksinäinen ja välillä masentunut, haluaisin lisää ystäviä ja oishan se poikaystäväkin ihan kiva.

Vierailija
40/141 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v, opiskelija.Vuokralla,parisuhteessa 5vuotta jumittanut. Kun valmistun suuntana uusi paikkakunta yksin todennäköisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan