Miksi miesten pitää alentaa standardeja?
Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."
Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.
Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.
Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"] Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin. [/quote] Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin. Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä. [/quote] Jos ajatellaan vaikka 50- vuotiaita miehiä niin onko heissä sellaisia jotka eivät nimenomaan pituuden takia ole löytäneet parisuhdetta missään vaiheessa eläämänsä. Itse en ole ainakaan huomannut sellaista ilmiötä. Onhan hyvin lyhyitä ja pieniä naisiakin, eivät he välttämättä edes halua kovin pitkää miestä.
[/quote]
Jes, jos joku edes huolii niin silloinhan lyhyyden ei pitäisi olla minkäänlainen ongelma miehelle :D
[/quote]
Ikävää toki jos se on ongelma miehelle mutta minkä nainen sille voi?
Onko tässä nyt kuitenkin takana se että naisten kuuluisi säälistä olla sellaisten kanssa jotka ei kiinnosta?
Eli kauniiden ja nuorten naisten kuuluu olla kaikkien halukkaiden miesten kanssa?
Maailma ei mene noin, ikävä kyllä.
Ainakaan Suomessa , onneksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote] Kertoa? Onko se nykyään tapana? Voisin vaikka seurustella kanssasi mutta sinulla on liian pienet rinnat? Näinkö? Itse olen nuorena antanut lukuisia pakkeja ja myös itse saanut niitä. Ikinä kukaan ei kritisoinut ulkonäköä enkä itse liioin vaikka joskus olikin siitä kysymys ja uskon että puolin ja toisin. Kyllä ne hoidettiin vähän hienotunteisemmin.
[/quote]
Se luetun ymmärtäminen...
[/quote]
Niin?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:07"]
Hauskaa kyllä, että miesten standardit keskittyvät johonkin rintojen ulkonäköön.
Minulla naisena miehiä koskien ovat mm. se, että mies kohtelee kunnioittavasti, ei loukkaa emotionaalisesti tai seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja on muutoinkin luotettava ihminen. Näistä standardeista en ole missään vaiheessa luopumassa, vaikka ikävä kyllä näytän näiden takia jäävän sinkuksi loppuiäksi.
Hieno ero sukupuolten välillä näissä jutuissa...
[/quote]
No sen kyllä tietää miksi sä olet yksin jäämässä ja se ei ole se mitä tuossa sanoit :D
[/quote]
Kypsymätön yritys loukata.
Miehen vapaus on ollut tuhannet vuodet naisten arviointi. Sitä ei saa viedä pois
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:41"]
Kysyntä ja tarjonta. Naisista on huomattavasti enemmän kysyntää ja miehistä on ylitarjontaa. Siksi naisten vaatimukset on huomattavasti kovemmat kuin miehillä. Erikseen on sitten ne eniten halutut miehet, keistä oikein tapellaan.
[/quote]
Voisiko joku valaista tätä hiukan, olen törmännyt tähän väittämään usein. Miehiä ja naisia on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon tässä maailmassa - miten se matemaattisesti johtaa naisten valtavaan ylitarjontaan?
[/quote]
No toi kysynnän ja tarjonnan luokittelu esiintyy pääasiassa miesasiamiesten puheissa tai lassukoiden nettifoorumeilla.
Normaalia elämää vähääkään tuntevat käsittävät, että on yhtälailla niitä suosittuja ja epäsuosittuja - sukupuolesta riippumatta. Minä tiedän monta epäsuosittua naista, jotka eivät kelpaa miehille lainkaan. Ja suurin osa ihmisistä kuitenkin pariutuu ja on taviksia ylipäänsä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"] Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin. [/quote] Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin. Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä. [/quote] Jos ajatellaan vaikka 50- vuotiaita miehiä niin onko heissä sellaisia jotka eivät nimenomaan pituuden takia ole löytäneet parisuhdetta missään vaiheessa eläämänsä. Itse en ole ainakaan huomannut sellaista ilmiötä. Onhan hyvin lyhyitä ja pieniä naisiakin, eivät he välttämättä edes halua kovin pitkää miestä. [/quote] Jes, jos joku edes huolii niin silloinhan lyhyyden ei pitäisi olla minkäänlainen ongelma miehelle :D [/quote] Ikävää toki jos se on ongelma miehelle mutta minkä nainen sille voi? Onko tässä nyt kuitenkin takana se että naisten kuuluisi säälistä olla sellaisten kanssa jotka ei kiinnosta? Eli kauniiden ja nuorten naisten kuuluu olla kaikkien halukkaiden miesten kanssa? Maailma ei mene noin, ikävä kyllä. Ainakaan Suomessa , onneksi.
[/quote]
Voi vittu... ei ole kysymys siitä että pitäisi olla naisen kanssa säälistä. Muita oletuksia?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:40"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote] Kertoa? Onko se nykyään tapana? Voisin vaikka seurustella kanssasi mutta sinulla on liian pienet rinnat? Näinkö? Itse olen nuorena antanut lukuisia pakkeja ja myös itse saanut niitä. Ikinä kukaan ei kritisoinut ulkonäköä enkä itse liioin vaikka joskus olikin siitä kysymys ja uskon että puolin ja toisin. Kyllä ne hoidettiin vähän hienotunteisemmin. [/quote] Se luetun ymmärtäminen... [/quote] Niin?
[/quote]
Jos sanon että ei sanota "päin naamaa", niin silloin myös tarkoitan sitä, eli että se viesti ei ole suunnattu tietylle henkilölle.
Kysyntä ja tarjonta. Naisista on huomattavasti enemmän kysyntää ja miehistä on ylitarjontaa. Siksi naisten vaatimukset on huomattavasti kovemmat kuin miehillä. Erikseen on sitten ne eniten halutut miehet, keistä oikein tapellaan.
[/quote]
Voisiko joku valaista tätä hiukan, olen törmännyt tähän väittämään usein. Miehiä ja naisia on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon tässä maailmassa - miten se matemaattisesti johtaa naisten valtavaan ylitarjontaan?
Edit: tarkoitin siis miesten valtavaan ylitarjontaan. 103
[/quote]
En koe tarpeelliseksi alentaa standardejani, sillä minusta standardini ovat realistiset. Olen itse 25 ja ikähaarukka on se 20- 35 vuotias. Tietenkään tämä ei ole kiveen hakattu, mutta johonkin on hyvä vetää suurinpiirteiset rajat. Kauneus taas on katsojan silmissä. Ulkonäön perusteella minulle kelpaisi suurin osa tuon ikähaarukan naisista ja se tärkein tietysti on, että mielenterveys on kunnossa. Oman kokemukseni perusteella ei kannata ottaa niitä psyykkisesti sairaita. Pahimmassa tapauksessa tälläinen kumppani voi olla jopa vaarallinen. Joku masennus ei tietenkään kuulu tähän, sillä koen sen aika pieneksi asiaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla.
[/quote]
No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa?
[/quote]
Et mitään, saat ehkä kusipään maineen mutta jos sinulle löytyy naisia joista pidät ja onnistut pitämään heidät niin kauan kuin haluat, niin sittenhän kaikki on hyvin.
Olet arvioinut tasosi oikein
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla.
[/quote]
No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa?
[/quote]
Saat kusipään maineen ja sen seurauksena normaalit kivat naiset ei tunne suhun vetoa ja valikoima rajoittuu joko samanlaisiin kusipäihin tai vaihtoehtoisesti masokistisiin mt-ongelmaisiin jotka etsii itselleen kaltoinkohtelijaa, eikä kummankaan vaihtoehdon kanssa ole kiva elää tavallista arkea.
[/quote]"Kusipään maine" siitä että joka nainen ei käy?
[/quote]
Ei vaan siitä että jauhat jostain vaatimuksistasi. Mä olen aina ollut naisten kohdalla sitä mieltä että peli on menetetty jos rupeaa väsäämään jotain kilometrin pituista listaa miehelle asetettavista ulkonäkövaatimukdista. Lapsellista ja kypsymätöntä teinien puuhaa.
Mut ei siinä mitään, kaikilla on oikeus dissata ihmisten ulkonäköä ja listata vaatimuksia jos siltä tuntuu, sillä aikaa fiksummat ehtii pökätä naiset tiineksi.
Ap:n kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon. Kärsii (arvatenkin lyhyytensä aiheuttamasta) jonkinsorttisesta alemmuuskompleksista, jota purkaa avautumalla anonyymisti naisten keskustelupalstalla. Mitään "tasoja" ja "standardeja" eivät normaalilla tunneälyllä ja sosiaalisilla kyvyillä varustetut ihmiset elämänsä aikana edes mieti! Sitä ihastutaan ja joskus kemiat kohtaa, joskus ei, big deal. Ei siinä mitään salaliittoja ole taustalla.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:07"]
Hauskaa kyllä, että miesten standardit keskittyvät johonkin rintojen ulkonäköön.
Minulla naisena miehiä koskien ovat mm. se, että mies kohtelee kunnioittavasti, ei loukkaa emotionaalisesti tai seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja on muutoinkin luotettava ihminen. Näistä standardeista en ole missään vaiheessa luopumassa, vaikka ikävä kyllä näytän näiden takia jäävän sinkuksi loppuiäksi.
Hieno ero sukupuolten välillä näissä jutuissa...
[/quote]
No sen kyllä tietää miksi sä olet yksin jäämässä ja se ei ole se mitä tuossa sanoit :D
[/quote]
Kypsymätön yritys loukata.
[/quote]
Se oli sekä yritys loukata että rehellinen analyysi sun tilanteesta. Näet ympärillä vain paskoja ja epärehellisiä miehiä omien ennakkoluulojesi tai huonojen valintojesi perusteella ja näet miehet vain pinnallisina paskiaisina, joita ei muu kiinnosta kuin tissit (mikä on looginen virhepäätelmä). Miksi kuvittelet että kukaan fiksumpi mies haluaisi tutustua suhun?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
No toi kysynnän ja tarjonnan luokittelu esiintyy pääasiassa miesasiamiesten puheissa tai lassukoiden nettifoorumeilla.
Normaalia elämää vähääkään tuntevat käsittävät, että on yhtälailla niitä suosittuja ja epäsuosittuja - sukupuolesta riippumatta. Minä tiedän monta epäsuosittua naista, jotka eivät kelpaa miehille lainkaan. Ja suurin osa ihmisistä kuitenkin pariutuu ja on taviksia ylipäänsä.
[/quote]
Näinhän se normaali maalaisjärkikin sanois (: Siksi vähän olen ihmetellytkin sitä, että tuollaisia kommentteja ylitarjonnasta sun muusta jotkut pystyvät edes kehittelemään. 103
Miehen vapaus on ollut tuhannet vuodet naisten arviointi. Sitä ei saa viedä pois
[/quote]
Äärifeministit voi painua vittuun.
Onneksi tuo lihatiskiaika on itseltä jo ohi. Tuo pelkkään ulkonäköön ja pinnallisiin ominaisuuksiin perustuva parinmuodostus, jota vielä humalatila vääristää, on niin epäaitoa ja tuloksetonta ja tuloksena on paljon pettymyksiä, väärinkäsityksiä ja aggressiota puolin ja toisin. Ihminen (sekä nainen että mies) etsii nykyään kuitenkin ensisijaisesti ystävää, mahdollista elämänkumppania ja ehkä joskus tulevan lapsen vanhempaa. Se, onko jollakin kalju pää, onko vähän pienet rinnat tai leveä takapuoli ei kuitenkaan ole se oleellisin asia vaan se, onko näkemys elämästä ja tulevaisuudesta yhtään samankaltainen, onko arvot jokseenkin samanlaiset, onko huumorintaju yhteensopiva jne. Ja toki tarvitaan sitä kemiaakin, se taas ei ole mitenkään yksiselitteisesti ulkonäöstä tai pituudesta kiinni. Pimeässä yökerhossa biitin pauhatessa ja viinan päässä surratessa huomio keskittyy vaan vääriin asioihin. Pakko katsoa vain ulkonäköä, kun keskustella tai tutustua ei muuten voi. Toki sekin on totta, että kaikki eivät etsi minkäänlaista kumppania tai ovat valmiita olemaan yksin, jos ei ketään todella mieluista tule vastaan. Sekin on sallittua. Ei kenenkään ole pakko nykyään ottaa huonoa tai epämieluisaa kumppania, koska ilmankin pärjää hienosti, myös nainen nyky-yhteiskunnassa. Sekin tuntuu olevan uhka joillekin. Sitten on toki turha valittaa, jos itse valitsee korkeat standardit tai vaihtoehtona yksinolon. Ne korkeat standardit tosin monesti alenee tai muuttuu, jos oikeasti kohtaa sen tyypin, jonka kanssa vaan natsaa. Se kohtaaminen harvoin tapahtuukaan baarissa vaan ehkä työpaikalla, harrastuksessa, lomamatkalla tms. jossa ihminen on omana itsenään, ei kovana kuorena liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla. [/quote] No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa? [/quote] Et mitään, saat ehkä kusipään maineen mutta jos sinulle löytyy naisia joista pidät ja onnistut pitämään heidät niin kauan kuin haluat, niin sittenhän kaikki on hyvin. Olet arvioinut tasosi oikein
[/quote]
Eli jos mies herra paratkoon kehtaa kertoa että hänellä on standardeja, niin sitten on kusipää? Voi helevetti, kyllä nykyään pitää varoa kenen naisen kanssa alkaa pesää perustamaan, ettei ole joku näistä kontrollifriikeistä...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]
Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin.
[/quote]
Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin.
Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä.
[/quote]
No lapsen mittaan jääneet miehet eivät ole vain kovin haluttavia. Anteeksi ettei innosta. Minä en tonttujen kanssa hengaile.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:23"]
Ap:n kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon. Kärsii (arvatenkin lyhyytensä aiheuttamasta) jonkinsorttisesta alemmuuskompleksista, jota purkaa avautumalla anonyymisti naisten keskustelupalstalla. Mitään "tasoja" ja "standardeja" eivät normaalilla tunneälyllä ja sosiaalisilla kyvyillä varustetut ihmiset elämänsä aikana edes mieti! Sitä ihastutaan ja joskus kemiat kohtaa, joskus ei, big deal. Ei siinä mitään salaliittoja ole taustalla.
[/quote]
Sun kannattaisi varmaan hakeutua hoitoon, kun on tarve tulla pätemään ja vittuilemaan kuvitteellisilla keittiöpsykologin taidoilla.
Jokainen saa totta kai pitää vaatimustasonsa sukupuolesta riippumatta. Jos sinkkuna eläminen ei tunnu maailmanlopulta niin ilman muuta kannattaakin odotella sitä sopivaa. Joillekin parisuhde on elämässä se tärkein asia ja ymmärrys heikko vapaaehtoisesti sinkkuja kohtaan, mutta näiden kommentit ei häiritse kun itsetunto on kohdillaan.
Omat standardit kannattaa kuitenkin pitää omana tietona ellei joku niistä erikseen kysy. Vihoviimeisiä on ne jotka latelee tuntemattomille näiden "vikoja" kovaan ääneen ilman mitään syytä.