Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitää alentaa standardeja?

Vierailija
08.08.2015 |

Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."

Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.

Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.

Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa. [/quote]Ilkeitä??? Ylipainosta kiihottumisen puute on ilkeyttä?? Nyt tää naisten uhriviitta alkaa saada jo maagiset mittasuhteet. Ei kaikki ole kaikista kaunista! [/quote] En nyt millään ymmärrä tätä. Eihän sinun tarvitse kiihottua ylipainosta tai riippurinnoista tai pienistä rinnoista. Yrittääkö joku pakottaa?

[/quote]

Kyllähän naiset yrittää periaatteessa pakottaa, jos vedetään herneet nenään asian mainitsemisesta.
[/quote]

Selvennäpä nyt vähän. Missä tilanteessa sinä näin sanot?
Minulle ei ikinä ole kukaan päin naamaa ole haukkunut ulkonäköäni. Ja vaikka en ole ruma niin en kyllä mikään mallikaan
Varmasti kaikki miehet eivät ole pitäneet ulkonäöstäni ainakaan tarpeeksi, mutta onneksi olen sitten tavannut niin fiksuja etteivät ole sitä päin naamaa sanoneet.
Enkä itse liioin. Eikä kenenkään ole tarvinnut olla kanssani väkisin.
Jos puhutaan yleisellä tasolla niin kyllä tiedän millaisista naisista miehet pitävät noin yleensä.
Kyllä miehet ovat sen tehneet erittäin selväksi
vaikkeivät sitä joka seurueessa julistakaan.

Vierailija
122/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:23"]

Se oli sekä yritys loukata että rehellinen analyysi sun tilanteesta. Näet ympärillä vain paskoja ja epärehellisiä miehiä omien ennakkoluulojesi tai huonojen valintojesi perusteella ja näet miehet vain pinnallisina paskiaisina, joita ei muu kiinnosta kuin tissit (mikä on looginen virhepäätelmä). Miksi kuvittelet että kukaan fiksumpi mies haluaisi tutustua suhun?

[/quote]

Vastuullani ei ole se, että teet virheellisiä johtopäätöksiä kommenttini totuudenmukaisen ja perustellun kommenttisi pohjalta.

Olen tutustunut viime aikoina moneen hyvään mieheen, jotka eivät ole loukanneet ja olleet muutoinkin luottamuksen arvoisia, mutta asiat eivät ole edenneet siihen että molempien tunteet olisivat riittäneet suhteeseen - puolin ja toisin kuten oikeassa elämässä nyt asiat välillä sattuvat menemään. Kuvailemiini kaltaisiin, standardit täyttämättömiin miehiin nyt tutustuu ikävä kyllä sen 3/5 kerrasta keskimäärin. Ennakkoluulojen sijaan ikävä kyllä johtopäätökset joidenkin miesten paskuudesta joutuu tekemään vasta silloin, kun on joutunut loukkaamisen tai häiriköinnin kohteeksi.

Varmasti suurin osa etenkin "vanhemmalla" iällä (+30-vuotiaat) miestä etsineet tietävät hyvin millaisia ongelmia naisena on miesten suhteen. Itseasiassa av-palstallakin suuri osa aloituksista on jatkumoa siitä, että mies ei kunnioita, kohtelee huonosti ja emotionaaliset rajat ovat hukassa kummallakin osapuolella. Naisena joutuu lopulta olemaan todella, todella tarkka siitä millaisten miesten vaikutuspiiriin antaa itsensä mennä, sillä lopulta kyseessä on myös fyysinen turvallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa.

[/quote]

No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät.
[/quote]

Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa?
Suvun kahvipöydässä?
Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä?
Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa?
Poikien saunaillassa?

Vierailija
124/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]

Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin.

[/quote]

Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin.

Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä.

[/quote]

No lapsen mittaan jääneet miehet eivät ole vain kovin haluttavia. Anteeksi ettei innosta. Minä en tonttujen kanssa hengaile.

[/quote]

Tää on tätä. Nainen laittaa anteeksipyynnön vittuilun sekaan ja oli muka, "anteeksi vain, rehellinen". Sitten jos mies vain toteaa mistä tykkää ja mistä ei niin on kauhea kusipää.

Vierailija
125/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:23"]

Se oli sekä yritys loukata että rehellinen analyysi sun tilanteesta. Näet ympärillä vain paskoja ja epärehellisiä miehiä omien ennakkoluulojesi tai huonojen valintojesi perusteella ja näet miehet vain pinnallisina paskiaisina, joita ei muu kiinnosta kuin tissit (mikä on looginen virhepäätelmä). Miksi kuvittelet että kukaan fiksumpi mies haluaisi tutustua suhun?

[/quote]

Vastuullani ei ole se, että teet virheellisiä johtopäätöksiä kommenttini totuudenmukaisen ja perustellun kommenttisi pohjalta.

Olen tutustunut viime aikoina moneen hyvään mieheen, jotka eivät ole loukanneet ja olleet muutoinkin luottamuksen arvoisia, mutta asiat eivät ole edenneet siihen että molempien tunteet olisivat riittäneet suhteeseen - puolin ja toisin kuten oikeassa elämässä nyt asiat välillä sattuvat menemään. Kuvailemiini kaltaisiin, standardit täyttämättömiin miehiin nyt tutustuu ikävä kyllä sen 3/5 kerrasta keskimäärin. Ennakkoluulojen sijaan ikävä kyllä johtopäätökset joidenkin miesten paskuudesta joutuu tekemään vasta silloin, kun on joutunut loukkaamisen tai häiriköinnin kohteeksi.

Varmasti suurin osa etenkin "vanhemmalla" iällä (+30-vuotiaat) miestä etsineet tietävät hyvin millaisia ongelmia naisena on miesten suhteen. Itseasiassa av-palstallakin suuri osa aloituksista on jatkumoa siitä, että mies ei kunnioita, kohtelee huonosti ja emotionaaliset rajat ovat hukassa kummallakin osapuolella. Naisena joutuu lopulta olemaan todella, todella tarkka siitä millaisten miesten vaikutuspiiriin antaa itsensä mennä, sillä lopulta kyseessä on myös fyysinen turvallisuus.

[/quote]

Korjaus, tietysti *kommenttini ;)

Vierailija
126/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:47"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"] Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin. [/quote] Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin. Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä. [/quote] Jos ajatellaan vaikka 50- vuotiaita miehiä niin onko heissä sellaisia jotka eivät nimenomaan pituuden takia ole löytäneet parisuhdetta missään vaiheessa eläämänsä. Itse en ole ainakaan huomannut sellaista ilmiötä. Onhan hyvin lyhyitä ja pieniä naisiakin, eivät he välttämättä edes halua kovin pitkää miestä. [/quote] Jes, jos joku edes huolii niin silloinhan lyhyyden ei pitäisi olla minkäänlainen ongelma miehelle :D [/quote] Ikävää toki jos se on ongelma miehelle mutta minkä nainen sille voi? Onko tässä nyt kuitenkin takana se että naisten kuuluisi säälistä olla sellaisten kanssa jotka ei kiinnosta? Eli kauniiden ja nuorten naisten kuuluu olla kaikkien halukkaiden miesten kanssa? Maailma ei mene noin, ikävä kyllä. Ainakaan Suomessa , onneksi.

[/quote]

Voi vittu... ei ole kysymys siitä että pitäisi olla naisen kanssa säälistä. Muita oletuksia?
[/quote]

Mistä sitten???

Vierailija
127/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:59"]

Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."

Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.

Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.

Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.

[/quote]

Ihan siitä samasta syystä kun runkkaava mies on yksinänen luuseri mutta runkkaava nainen on rohkeasti kehonsa haltuun ottava empansipoitunut hedonisti.

Vierailija
128/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa?

[/quote]

Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua.

Vierailija
129/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saathan sinä tykätä nättirintaisista naisista ja valita mahdollinen kumppanisi sen perusteella. Se, tykkäkö joku nättirintainen sinusta, on taas ihan eriasia. Hänellä on oikeus olla tykkäämättä sinunlaisistasi (jonkun ominaisuutesi perusteella), ihan kuin sinullakin on oikeus omiin mittapuihisi. Jätätkö sitten tutustumatta johonkin muuten kiinnostavaan naiseen sen takia, että hänellä ei ehkä ole mieluisat rinnat, on sitten oma lukunsa. Tai jos tuleva puolisosi vaikka menettää kauniin rintansa rintasyövän takia tai kauniit rinnat roikkuvat kolmen lapsen ja imetyksen jälkeen, oliko se suhde sitten siinä?

Vierailija
130/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se yksi miljoonasta, siis se joka päättää kohentaa omaa itseään sen sijaan, että vaatii muilta. Se on hienoa! 

Pyydän nyt sitten anteeksi kaikkien Suomen naisten puolesta, että ovat väheksyneet kykyäsi uudistua. 

Miehethän aina näkevät toisista ihmisistä kaiken potentiaalin heti kättelyssä. 

No totuus on kuitenkin se, että siihen aikaan kun naiset noin sinulle sanoivat, niin ei sinulla ollutkaan mitään mahiksia! He siis puhuivat totta silloisen nykyhetkesi tilasta. Olisiko heidän pitänyt ennustaa millainen sinusta tulee?

Niitä mahiksia alkoi tulla kun otit itseäsi niskasta kiinni. Ehkä seuraava itsesi kehittämiskohde voisi olla katkeruuden vähentäminen. Miksi täällä muuten valittaisit, jos kauniita naisia tulee "ovista ja ikkunoista". Luulisi kiirettä pitävän...

Vai onko kyse siitä, että jostain syystä fokusoidut elämässäsi naisten metsästämiseen ja jätät elämäsi todellisen tarkoituksen ja sisäisen arvosi vaille huomiota?

Vierailija
131/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47

[/quote]

Tämä on kyllä paras oikeutus kaikkeen. Saman mentaliteetin olen huomannut manifestoituvan kerrostalokyttääjissä. Jotenkin koetaan oikeudeksi puuttua muiden asioihin. Sellainen töksäyttely on mielestäni junttia ja kertoo ihmisen sivistyksen tasosta.

Vierailija
132/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:38"]

No saathan sinä tykätä nättirintaisista naisista ja valita mahdollinen kumppanisi sen perusteella. Se, tykkäkö joku nättirintainen sinusta, on taas ihan eriasia. Hänellä on oikeus olla tykkäämättä sinunlaisistasi (jonkun ominaisuutesi perusteella), ihan kuin sinullakin on oikeus omiin mittapuihisi. Jätätkö sitten tutustumatta johonkin muuten kiinnostavaan naiseen sen takia, että hänellä ei ehkä ole mieluisat rinnat, on sitten oma lukunsa. Tai jos tuleva puolisosi vaikka menettää kauniin rintansa rintasyövän takia tai kauniit rinnat roikkuvat kolmen lapsen ja imetyksen jälkeen, oliko se suhde sitten siinä?

[/quote]

Niin tai jättääkö nainen tutustumatta lyhyeen mieheen joka on muuten hyvä? Tai jos naisen pitkä mies joutuu pyörätuoliin, niin muuttuuko suhtautuminen?

Vierailija
133/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa?

[/quote]

Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua.
[/quote]
Sä vaan vedät huonosti nää. Koettakaa muutenkin ihmiset mennä ilon kautta. Kyllä minusta on ok kertoa pitävänsä erityisesti jostain piirteestä, pirleen menee kun ruvetaan haukkumaan.
Ok: Kuntoilen itse joten tykkään sporttisista mimmeistä.
Huono: Löllyvät läskit inhottaa.

Vierailija
134/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle pääsee, kun kohtelee muita niin kuin haluaisi itseä kohdeltavan. Säälistä ei pidä ketään ottaa, koska sekin on loukkaus. Vaikka joku ei miellytä, asian voi hoitaa kohteliaasti ja niin, ettei kenellekään jää kovin paha mieli. Ihmisiin voi tutustua ilman pariutumis-tai seksihalujakin ja oli ulkonäkö mikä tahansa. Jos ei kestä tai halua pelkkää ulkonäköarvottamista, ei kannata liikkua yöelämässä etsimässä kumppania vaan hakea kontakteja ihan muualta.

Vierailija
135/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse alentaa, minä en huoli yhtään miestä elämääni.
Pullukka

Vierailija
136/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa? [/quote] Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua. [/quote] Sä vaan vedät huonosti nää. Koettakaa muutenkin ihmiset mennä ilon kautta. Kyllä minusta on ok kertoa pitävänsä erityisesti jostain piirteestä, pirleen menee kun ruvetaan haukkumaan. Ok: Kuntoilen itse joten tykkään sporttisista mimmeistä. Huono: Löllyvät läskit inhottaa.

[/quote]

Nainen: jos hengaat sellaisten tyttökaverien kanssa jotka arvostelevat miehiä ns. ankarasti, niin olet menettänyt oikeuden suuttua miehille, jotka arvostelevat naisia ns. ankarasti.

Vierailija
137/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"]

[/quote]

[/quote]

En ole vaan koskaan elämäni aikana ollut tuollaisissa seurueissa jossa aletaan listata miesten tai naisten ominaisuuksia ja rankata niitä.
On vaan niin vaikea tajuta että jossain tehdään niin. Tietty joku on voinut sanoa että se ja se nainen / mies on kuuma, mutta muuten on aina oltu sillä tavalla hienotunteisia niissä porukoissa, joissa olen ollut, ettei ole alettu tavallaan haukkua ketään läsnäolevaa vaikka sitten epäsuorastikin.

Vierailija
138/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on iha utopistinen keskustelu mulle. Olenhan minä täällä lukenut tuosta ap:n aloituksen jutuista, mutta en ole koskaan livenä kuullut, että ketään on käsketty alentamaan tasoaan kumppanin saamiseksi. Ehkä elän liian kohteliaiden ihmisten ympärillä? Ja myös tuo naisten korkeat vaatimukset.. suurin osa naisista on kuitenkin ihan taviksia, ei todellakaan kaikki saa mitää 190cm pitkää miljonääriä, jonka penis on pesäpallomailan kokoinen. Niin ja minulla ei ole koskaan mitää tasoa ja vähittäisvaatimuksia edes ollut. Elämä heitti eteeni minulle täydellisen miehen, harva kukaan minua kadehtii saaliistani. Eivät tiedä mitä sain :-)

Vierailija
139/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa? [/quote] Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua. [/quote] Sä vaan vedät huonosti nää. Koettakaa muutenkin ihmiset mennä ilon kautta. Kyllä minusta on ok kertoa pitävänsä erityisesti jostain piirteestä, pirleen menee kun ruvetaan haukkumaan. Ok: Kuntoilen itse joten tykkään sporttisista mimmeistä. Huono: Löllyvät läskit inhottaa.

[/quote]

Nainen: jos hengaat sellaisten tyttökaverien kanssa jotka arvostelevat miehiä ns. ankarasti, niin olet menettänyt oikeuden suuttua miehille, jotka arvostelevat naisia ns. ankarasti.
[/quote]
Mun mielestä sekä miehet että naiset saa keskenään arvostella ankarasti mutta sekaryhmässä pitää olla sen verran kunnioitusta ettei lähdetä ketään loukkaamaan.

Vierailija
140/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]

Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin.

[/quote]

Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin.

Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä.

[/quote]

No lapsen mittaan jääneet miehet eivät ole vain kovin haluttavia. Anteeksi ettei innosta. Minä en tonttujen kanssa hengaile.

[/quote]

Tää on tätä. Nainen laittaa anteeksipyynnön vittuilun sekaan ja oli muka, "anteeksi vain, rehellinen". Sitten jos mies vain toteaa mistä tykkää ja mistä ei niin on kauhea kusipää.

[/quote]

Mikäs manletti se siellä ulisee? Alkaa kohta varmaan itkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan