Miksi miesten pitää alentaa standardeja?
Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."
Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.
Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.
Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa? [/quote] Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua. [/quote] Sä vaan vedät huonosti nää. Koettakaa muutenkin ihmiset mennä ilon kautta. Kyllä minusta on ok kertoa pitävänsä erityisesti jostain piirteestä, pirleen menee kun ruvetaan haukkumaan. Ok: Kuntoilen itse joten tykkään sporttisista mimmeistä. Huono: Löllyvät läskit inhottaa. [/quote] Nainen: jos hengaat sellaisten tyttökaverien kanssa jotka arvostelevat miehiä ns. ankarasti, niin olet menettänyt oikeuden suuttua miehille, jotka arvostelevat naisia ns. ankarasti. [/quote] Mun mielestä sekä miehet että naiset saa keskenään arvostella ankarasti mutta sekaryhmässä pitää olla sen verran kunnioitusta ettei lähdetä ketään loukkaamaan.
[/quote]
Kerro se naisille. Ei niillä ole mitään ongelmaa sanoa, että miehen pitää olla itseä pidempi. Tai jos puhutaan kiinnostuksen kohteista ja joku heittää naiselle että "eiks sua se Mikko kiinnostais", niin nainen voi sanoa "mut se on aika lyhyt". Jostain syystä vain miehille suututaan, jos sanovat jotain toista sukupuolta potentiaalisesti loukkaavaa. Naiset voisivat vähän miettiä sitä omaa käytöstään.
[/quote]
Toinen juttu mitä naiset harrastaa myös miesten kuullen on "hyi". Ehdotat naiselle miestä, joka on ihan mukava ihminen sinänsä, niin nainen vastaa "hyi", jos ei halua miestä lähelleenkään. Menepä miehenä heittämään tuota "hyi" -juttua naisten kuullen niin johan saat paskan maineen.
Standardeja saa olla, kunhan ei ala vaatia jotakin itselleen niiden nojalla. Jos on mieluummin yksin kuin madaltaa standardeja, se on okei.
Jos kysytään mistä asioista pitää naisessa tai miehessä, saa sen kertoa, mutta turha lisätä siihen asioita joista ei pidä. Tyyliin "pitkät miehet on ihania, lyhyet on ihan säälittäviä tappeja" tai "lyhyet naiset on sieviä, pitkät kauheita kirahveja". Se on luotaantyöntävän ilkeää ja epäkohteliasta käytöstä, ei vain anna puhujasta hyvää kuvaa.
Ap otsikoi tämän ketjunsa väärin, hän selvästikin halusi keskustella aiheesta "miksen saisi haukkua naisten ulkonäköä heille päin näköä kun hehän ovat itsekin ilkeitä narttuja kaikki".
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"] Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku. [/quote] Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä". AP [/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"] Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku. [/quote] Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä". AP [/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"] Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku. [/quote] Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä". AP [/quote] No mikäpä sua estää noin sanomasta mutta toimiiko se? Siitähän kaikessa on kyse. Ne menestyy jotka sovittaa viestintänsä tavoitteiden mukaan, kuitenkin rehellisenä.
[/quote]
Toimiiko? No ne naiset joilla on älliä päässä ei loukkaannu ja ne joista kannattaakin pysyä kaukana saattaa loukkaantua.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:09"]Ei tarvitse alentaa standardeja eikä illuusioita itsestä.
[/quote]
Kyllä se on parempi luopua kaikesta tuollaisesta mahdollisimman nuorena. Eipähän tule pettymyksiä itselle ja naisetkin tykkää, kun et roiku helmoissa kiinni. Itsellä pitkä 20+ v. kokemus tästä, tosin voin puhua vain omasta puolesta en muiden.
m41
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:16"]
Teet virheen tuossa kun rupeat selostamaan roikkuvien rintojen huonolta tuntumisia. Se takia sut kiertää kaukaa myös kohderyhmääsi kuuluvat, koska vaikutat ilkeältä. On ok sanoa että tykkää pystyistä ja isoista rinnoista, mutta jätä se siihen.
[/quote]
Naiset sanovat aina mielipiteensä miesten huonoista ominaisuuksista silotellusti ja kauniisti? Sallikaa mun nauraa :D "En halua mitään katkarapua, hyi" "En tunne itseäni naiseksi lyhyen miehen kanssa" "Lyhyet miehet on ärsyttäviä" "Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä (jos mies on liian hoikka)" "Kaljut miehet, hyi"
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:16"]
Teet virheen tuossa kun rupeat selostamaan roikkuvien rintojen huonolta tuntumisia. Se takia sut kiertää kaukaa myös kohderyhmääsi kuuluvat, koska vaikutat ilkeältä. On ok sanoa että tykkää pystyistä ja isoista rinnoista, mutta jätä se siihen.
[/quote]
Naiset sanovat aina mielipiteensä miesten huonoista ominaisuuksista silotellusti ja kauniisti? Sallikaa mun nauraa :D "En halua mitään katkarapua, hyi" "En tunne itseäni naiseksi lyhyen miehen kanssa" "Lyhyet miehet on ärsyttäviä" "Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä (jos mies on liian hoikka)" "Kaljut miehet, hyi"
[/quote]
Jos keräisin yhteen kaikki hyit, mitä olen kuullut naisten sanovan miesten ominaisuuksiin liittyen, siitä saisi useamman kokoillan elokuvan ;)
Muistan kun aikoinaan äitini pitkän vänkäämisen jälkeen suostui ajamaan kaljuuntuvan pääni kokonaan kaljuksi. Lopputuloksen nähtyään äitini poistui hiljaa mököttämään johonkin (mistä kyllä vittuilin hänelle) ja pari tuttua naista alkoivat kiljua, kun otin lippiksen pois päästä ekan kerran.
Naiset vois vähän miettiä, kun itse aina loukkaantumassa, mutta harvapa nainen tuntuu ihan oikeasti miettivän paskaakaan loukkako joku juttu miehiä. Naisilla on oikeus pitää standardinsa ja myös kertoa ne, se on nähty.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 21:59"]Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."
Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.
Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.
Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.
[/quote]Miehet on nykyään naiselle alisteisia näissä asioissa. Mutta mies voi itse vastustaa tätä. Minäkään en ikinä huolisi naista, joka ei miellytä silmää.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]
Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku.
[/quote]
Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä".
AP
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]
Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku.
[/quote]
Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä".
AP
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]
[/quote]
AP
[/quote]
No mikäpä sua estää noin sanomasta mutta toimiiko se? Siitähän kaikessa on kyse. Ne menestyy jotka sovittaa viestintänsä tavoitteiden mukaan, kuitenkin rehellisenä.
[/quote]En aio ikinä sovittaa viestintääni naista miellyttämään keinotekoisesti. Tykitän plussaa ja miinusta vain jos minusta tuntuu siltä, tietysti jälkimmäisen harkitummin. Osa tykkää ja osa ei, en välitä seurauksista ja annan mennä. 47
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa?
[/quote]
Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania?
AP
[/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa? [/quote] Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua. [/quote] Sä vaan vedät huonosti nää. Koettakaa muutenkin ihmiset mennä ilon kautta. Kyllä minusta on ok kertoa pitävänsä erityisesti jostain piirteestä, pirleen menee kun ruvetaan haukkumaan. Ok: Kuntoilen itse joten tykkään sporttisista mimmeistä. Huono: Löllyvät läskit inhottaa. [/quote] Nainen: jos hengaat sellaisten tyttökaverien kanssa jotka arvostelevat miehiä ns. ankarasti, niin olet menettänyt oikeuden suuttua miehille, jotka arvostelevat naisia ns. ankarasti. [/quote] Mun mielestä sekä miehet että naiset saa keskenään arvostella ankarasti mutta sekaryhmässä pitää olla sen verran kunnioitusta ettei lähdetä ketään loukkaamaan.
[/quote]
Kerro se naisille. Ei niillä ole mitään ongelmaa sanoa, että miehen pitää olla itseä pidempi. Tai jos puhutaan kiinnostuksen kohteista ja joku heittää naiselle että "eiks sua se Mikko kiinnostais", niin nainen voi sanoa "mut se on aika lyhyt". Jostain syystä vain miehille suututaan, jos sanovat jotain toista sukupuolta potentiaalisesti loukkaavaa. Naiset voisivat vähän miettiä sitä omaa käytöstään.