Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitää alentaa standardeja?

Vierailija
08.08.2015 |

Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."

Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.

Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.

Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla.

[/quote]

No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa?

Vierailija
82/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:19"]mulla on naisen henkiselle tasolle ja luonteelle sekä ulkonäölle tiettyjä odotuksia, koska niillä on usein ihan oikeaa merkitystä sen yhteiselämän kannalta (ulkonäön kohdalla toki enemmänkin hedelmällisyyden ja yleisen terveystilan)

AP

[/quote]

Aloituksessa kirjoitit näin: Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.

Onko sinulla nyt siis suhde useammankin naisen kanssa? Miten se vaikuttaa tähän sinulle tärkeään 'yhteiselämän sujumiseen' vai oletko kyennyt sitoutumaan yhteen naiseen, vaikka olet niin hurjan haluttua riistaa?

Tarkoitan tällä, että turha sinun on kirjoittaa yleviä naisten hedelmällisyydestä ja terveydestä, jos et kuitenkaan elä tai edes aio elää yhdenkään kanssa pitempään, etkä kenenkään kanssa lasta tee niin että oikeasti myös jälkeläisestäsi huolehtisit. Jos vain keräilet kokemuksia, niin ihan sama millaisen naisen onnistut hetkellisesti hurmaamaan.  

[/quote]

Oletuksia oletuksia...

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa.
[/quote]Ilkeitä??? Ylipainosta kiihottumisen puute on ilkeyttä?? Nyt tää naisten uhriviitta alkaa saada jo maagiset mittasuhteet. Ei kaikki ole kaikista kaunista!
[/quote]

En nyt millään ymmärrä tätä.
Eihän sinun tarvitse kiihottua ylipainosta tai riippurinnoista tai pienistä rinnoista.
Yrittääkö joku pakottaa?

Vierailija
84/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]

Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa.

[/quote]

Mitä ilkeitä totuuksia? Jos on vaatimuksena että jokaisen maapallon miehen pitää tykätä juuri sinunlaisesta naisesta ja siksi kukaan ei saa sanoa mitä ajattelee, niin kenessäköhän on vika? Sitä kyllä toivoisi että narsistiset naiset jäisivät yksin, harvoin vaan menee hommat niin.

[/quote]

Minulle on muutama ihan tuntematon mies sanonut kadulla tai baarissa päin naamaa, että hyi miten ruma tai kyllä sulla on iso perse - tämä vielä inhon ilme naamalla. Miksi se pitää minulle kertoa, olisi pitänyt ihan omana tietonaan? En ollut kyseisiin tyyppeihin kiinnittänyt mitään huomiota enkä heitä olisi edes huomannut, jos he olisivat olleet hiljaa. Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään kommentoida ilkeästi toisen ulkonäköä päin naamaa.

[/quote]

Tämä taas ei liittynyt mitenkään siitä mistä keskusteltiin. Vähän sama kuin puhuttaisiin villieläinten metsästyksestä ja joku kertoo tyypistä joka ampui naapurin koiran ja söi sen päivälliseksi...

Vierailija
85/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lyhyt mies.

Suosittelen, että hakeudut terapiaan ja lopetat kuukaudesta toiseen jatkuvan lyhyydestäsi mesoamisen Vauva-palstalla. Me emme osaa auttaa sinua ongelmassasi.

t. 160 cm, joka edustaa naisia, jotka pitävät lyhyistäkin miehistä

Vierailija
86/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa. [/quote]Ilkeitä??? Ylipainosta kiihottumisen puute on ilkeyttä?? Nyt tää naisten uhriviitta alkaa saada jo maagiset mittasuhteet. Ei kaikki ole kaikista kaunista! [/quote] En nyt millään ymmärrä tätä. Eihän sinun tarvitse kiihottua ylipainosta tai riippurinnoista tai pienistä rinnoista. Yrittääkö joku pakottaa?

[/quote]

Kyllähän naiset yrittää periaatteessa pakottaa, jos vedetään herneet nenään asian mainitsemisesta.

Vierailija
87/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lyhyt mies.

Suosittelen, että hakeudut terapiaan ja lopetat kuukaudesta toiseen jatkuvan lyhyydestäsi mesoamisen Vauva-palstalla. Me emme osaa auttaa sinua ongelmassasi.

t. 160 cm, joka edustaa naisia, jotka pitävät lyhyistäkin miehistä

[/quote]

Niin ja oliko jotain aiheeseen liittyvää vai oliko tarkoitus vain esitellä kuviteltuja keittiöpsykologin taitoja?

Vierailija
88/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:09"] Eihän nyt herranjesta kukaan ole vaatinut että miehet madaltaisivat vaatimustasoaan, ainoastaan että ymmärtäisivät ettei sen heidän vaatimustasonsa naisilla ole mitään velvollisuutta suostua seksiin heidän kanssaan. [/quote] No todellakin miehet saa tätä kuulla, että "tuijottelevat vain niitä kauniita naisia vaikka itse eivät ole kummoisia. Luulis jo tajuavan ettei ole varaa vaatia!" Monet kauniit naiset myös valittaa siitä, että liian huonotasoiset miehet tulee iskemään. AP [/quote] Tuossa lienee kyse siitä että säälittää ja ärsyttää kun oikeesti kaverilla ei ole mitään toivoa saada sellaisia naisia joilta kärttää. Se on vaan niin surullista jne. [/quote] Niin, aikanaan yksi kaveripiirin poika humalassa itki että ei saa naista. Kun sitten saatiin tietää ketä hän havitteli, niin se sekä säälitti että vähän ärsyttikin. Että hyvinkin tavis poika tavoitteli kaunotarta. Saahan sitä yrittää mutta realismi ei ole pahitteeksi. Eikä ainakaan marista ettei saa ketään.

[/quote]

Samaa tekee naisetkin.
[/quote]

Joo varmasti, ihan yhtä tyhmää.
Itse olin onnekseni realisti. Pitkä suhde takana todella hyvän miehen kanssa, joka edelleen välittää ja kehuu ulkonäköänikin.

Vierailija
89/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa.

[/quote]

Mitä ilkeitä totuuksia? Jos on vaatimuksena että jokaisen maapallon miehen pitää tykätä juuri sinunlaisesta naisesta ja siksi kukaan ei saa sanoa mitä ajattelee, niin kenessäköhän on vika? Sitä kyllä toivoisi että narsistiset naiset jäisivät yksin, harvoin vaan menee hommat niin.

[/quote]

Minulle on muutama ihan tuntematon mies sanonut kadulla tai baarissa päin naamaa, että hyi miten ruma tai kyllä sulla on iso perse - tämä vielä inhon ilme naamalla. Miksi se pitää minulle kertoa, olisi pitänyt ihan omana tietonaan? En ollut kyseisiin tyyppeihin kiinnittänyt mitään huomiota enkä heitä olisi edes huomannut, jos he olisivat olleet hiljaa. Minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään kommentoida ilkeästi toisen ulkonäköä päin naamaa.

[/quote]

Tämä taas ei liittynyt mitenkään siitä mistä keskusteltiin. Vähän sama kuin puhuttaisiin villieläinten metsästyksestä ja joku kertoo tyypistä joka ampui naapurin koiran ja söi sen päivälliseksi...

[/quote]

No liittyy, kun nuo miehet kertoivat juuri mitä ajattelivat. Heillä on ihan varmasti vaateena, että naisella pitää olla nätti naama ja nätti takapuoli ja tämä on minusta ok. Miksi heidän piti ilmaista asia minulle, ihan tuntemattomalle ihmiselle, sanomalla ilkeästi minun ulkonäöstäni?

Vierailija
90/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:37"]Ei päästetä naisia valtaan, vaan ollaan itse isäntiä. Nimittäin jos päästät naisen valtaan, niin sen kanssa tulee helposti henkistä painetta. Joutuu elämään käsijarru päällä koko ajan.
[/quote]

Ei kenenkään tarvi olla " vallassa" jotenkin erityisesti.
Yhdessä kun asiat hoidetaan ja hyvää elämää eletään, se on paras.

Vierailija
91/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla.

[/quote]

No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa?
[/quote]
Saat kusipään maineen ja sen seurauksena normaalit kivat naiset ei tunne suhun vetoa ja valikoima rajoittuu joko samanlaisiin kusipäihin tai vaihtoehtoisesti masokistisiin mt-ongelmaisiin jotka etsii itselleen kaltoinkohtelijaa, eikä kummankaan vaihtoehdon kanssa ole kiva elää tavallista arkea.

Vierailija
92/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:49"]

Tärkeintä olisi että tunnistaa realistisesti sen ensin mikä on oma taso. Tavallaan säälittää katsella yhden työkaverin epätoivoisia yrityksiä iskeä naisia. Toisaalta naurattaa miehen uskomattoman suuri ego verrattuna hänen ominaisuuksiin. Ulkonäkö huono, olemus ei myöskään miehinen ruumiinrakenne hintelä. Nämä vielä saisi ehkä anteeksi mutta hän on myös sosiaalisilta kyvyiltään lähellä jotain Aspergerin tyyppistä ihmistä. Koulutukseltaan matemaatikko ja todellakin tykkää viilata pilkkua ja huumori ei kuki. No tämä mies on lähestynyt useampaa naista työpaikallani treffiehdotuksien kanssa. Yhteistä näille naisille on se että he ovat nuoria kaunottaria.....Ja lopputuloshan on jo 10 v. ollut se että ei ole onnannut. Tämä mies kun ymmärtäisi oman tasonsa ja pyytäisi saman tasoisia (eli ei minkään näköisiä, yksitotisia...) naisia treffeille niin hänellä voisi nyt olla onnellinen perhe. Tätä menoa hän on ikuinen poikamies.

[/quote]

Ja tiedätkö mikä on tälle naispuolinen vastine? Sellainen ylipainoinen nainen, joka vie baarista kotiin jokseenkin tasokkaita miehiä ja sitten ihmettelee kun "kaikki on pelimiehiä ja kukaan ei halua sitoutua". Tulee mieleen niin paljon noita, joilla on odotukset ihan jossain. Voisivat ihan oikeasti miettiä, että todellako sä luulet että ne miehet ei saa paremman näköistä kuin sinä?

Vierailija
93/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No liittyy, kun nuo miehet kertoivat juuri mitä ajattelivat. Heillä on ihan varmasti vaateena, että naisella pitää olla nätti naama ja nätti takapuoli ja tämä on minusta ok. Miksi heidän piti ilmaista asia minulle, ihan tuntemattomalle ihmiselle, sanomalla ilkeästi minun ulkonäöstäni?

[/quote]

No kyllähän sekin liittyy kun toiset puhuvat villieläinten ampumisesta ja yksi alkaa moralisoida touhua kertomalla, kuinka joku ampui naapurinsa koiran. Pitääkö vielä vääntää rautalangasta?

Vierailija
94/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla. [/quote] No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa? [/quote] Saat kusipään maineen ja sen seurauksena normaalit kivat naiset ei tunne suhun vetoa ja valikoima rajoittuu joko samanlaisiin kusipäihin tai vaihtoehtoisesti masokistisiin mt-ongelmaisiin jotka etsii itselleen kaltoinkohtelijaa, eikä kummankaan vaihtoehdon kanssa ole kiva elää tavallista arkea.

[/quote]

Miten nainen kehtaa pitää kusipäänä, jos on itse kyllä valmis kertomaan että miehen pitää olla häntä itseään pidempi tai muuten hän ei tunne itseään naiselliseksi? Voiko joku selittää? :D

Vierailija
95/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia.

[/quote]

Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää.
[/quote]

Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa.

Vierailija
96/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:41"]

Kysyntä ja tarjonta. Naisista on huomattavasti enemmän kysyntää ja miehistä on ylitarjontaa. Siksi naisten vaatimukset on huomattavasti kovemmat kuin miehillä. Erikseen on sitten ne eniten halutut miehet, keistä oikein tapellaan.

[/quote]

Voisiko joku valaista tätä hiukan, olen törmännyt tähän väittämään usein. Miehiä ja naisia on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon tässä maailmassa - miten se matemaattisesti johtaa naisten valtavaan ylitarjontaan?

Vierailija
97/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Totta kai saat sanoa, anna tulla vain hyvä mies! On sitten ihan täysin eri asia Saatko sellaista. Siitähän on sitten kysymys jokaisen kohdalla. [/quote] No sanotaan vaikka näin: kerron jossain porukassa, että mun mielestä nainen ei näytä hyvältä jos näyttää siltä ettei urheile ollenkaan. Varmasti en sen jälkeen saa naisia, jotka näyttävät siltä etteivät urheile, mutta tuskin ne urheilevat naiset mulle pakkeja tuon takia antavat. Mitä siis häviän tuossa? [/quote] Saat kusipään maineen ja sen seurauksena normaalit kivat naiset ei tunne suhun vetoa ja valikoima rajoittuu joko samanlaisiin kusipäihin tai vaihtoehtoisesti masokistisiin mt-ongelmaisiin jotka etsii itselleen kaltoinkohtelijaa, eikä kummankaan vaihtoehdon kanssa ole kiva elää tavallista arkea.

[/quote]

Okei, jos homma näin menee niin sitten alan haukkua kusipäiksi kaikkia naisia, jotka sanovat jostain miehestä kommentin "se on aika lyhyt". Ja se ei ole yks tai kaks kertaa kun olen tuon kommentin kuullut... 

No niin kohta joku tulee sanomaan että olen vaan kauhea loukkaantuja vittu...

Vierailija
98/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa.

[/quote]

No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät.

Vierailija
99/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:07"]

[/quote]

Miten nainen kehtaa pitää kusipäänä, jos on itse kyllä valmis kertomaan että miehen pitää olla häntä itseään pidempi tai muuten hän ei tunne itseään naiselliseksi? Voiko joku selittää? :D
[/quote]
No kyllä mä pidän sellaistakin naista kusipäänä ja ennen kaikkea tyhmänä joka kovin kärkkäästi listaa ihmisten vikoja ja tekee ominaisuusluetteloita. Sellainen jää hyvin helposti yksin vaikka olisi ihan ok-näköinenkin.

Vierailija
100/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:53"]

[/quote]

[/quote]
Saat kusipään maineen ja sen seurauksena normaalit kivat naiset ei tunne suhun vetoa ja valikoima rajoittuu joko samanlaisiin kusipäihin tai vaihtoehtoisesti masokistisiin mt-ongelmaisiin jotka etsii itselleen kaltoinkohtelijaa, eikä kummankaan vaihtoehdon kanssa ole kiva elää tavallista arkea.
[/quote]"Kusipään maine" siitä että joka nainen ei käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän