Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitää alentaa standardeja?

Vierailija
08.08.2015 |

Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."

Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.

Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.

Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän useimmilla miehilläkin on pituusvaatimus (lyhyys) naisille...

Vierailija
42/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:33"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"] [quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:32"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No se täytyy katsoa siinä vaiheessa kun aloittaa sen tapailun. Jos rintojen koko tai muoto on kynnyskysymys, niin ei kehitä jutusta sen enempää. Eikä tarvi olla niin suora että sanoo: Muuten olisit kiva mutta en tykkää rinnoistasi. Mikä ihme ongelma tämä on? Olen antanut pakit aika isolle joukolle miehiä ennen kuin löysin sen jonka kanssa olen nyt elämääni viettänyt. En minä ainakaan yhdellekään ole sanonut että olet liian lyhyt tms. Jollekin sama ominaisuus on hyvä mikä minua on tökkinyt, eli miksi lytätä ketään vain minun henkilökohtaisten mieltymysteni takia. [/quote] Ei tuosta ole puhuttukaan, että henkilökohtaisena viestinä täräytettäisiin jotain toisen ulkonäköön liittyvää. [/quote] Mistä ihmeestä tässä sitten puhutaan? Minä ainakin olen aina tiennyt että miehet pitävät kauniista rinnoista, ei kai se nyt ole mikään suuri uutinen jonka ap tässä nyt rohkeasti uskalsi paljastaa. [/quote] No kysy noilta naisilta jotka aikasemmin keskustelussa sanoivat, että mies on mulkku jos kehtaa YLEISESTI sanoa millaiset tissit näyttävät ja tuntuvat hyvältä ja millaiset eivät. [/quote] Riippuu missä sen sanot . Rippijuhlissa? Suvun kahvipöydässä? Seurueessa jossa on paljon naisia läsnä? Kahden kesken ensimmäisen seksikerran jälkeen alat valittaa? Poikien saunaillassa? [/quote] Niin, jos vaikka sanon seurueessa jossa on paljon naisia läsnä, mutta yleensä puhutaan niistä vaatimuksista mitä on vastakkaiselle sukupuolelle. Ei pitäisi vetää hernettä nenään mutta kuitenkin vedetään, kun nainen muka ansaitsee jotain erityiskohtelua. [/quote] Sä vaan vedät huonosti nää. Koettakaa muutenkin ihmiset mennä ilon kautta. Kyllä minusta on ok kertoa pitävänsä erityisesti jostain piirteestä, pirleen menee kun ruvetaan haukkumaan. Ok: Kuntoilen itse joten tykkään sporttisista mimmeistä. Huono: Löllyvät läskit inhottaa. [/quote] Nainen: jos hengaat sellaisten tyttökaverien kanssa jotka arvostelevat miehiä ns. ankarasti, niin olet menettänyt oikeuden suuttua miehille, jotka arvostelevat naisia ns. ankarasti. [/quote] Mun mielestä sekä miehet että naiset saa keskenään arvostella ankarasti mutta sekaryhmässä pitää olla sen verran kunnioitusta ettei lähdetä ketään loukkaamaan.

[/quote]

Kerro se naisille. Ei niillä ole mitään ongelmaa sanoa, että miehen pitää olla itseä pidempi. Tai jos puhutaan kiinnostuksen kohteista ja joku heittää naiselle että "eiks sua se Mikko kiinnostais", niin nainen voi sanoa "mut se on aika lyhyt". Jostain syystä vain miehille suututaan, jos sanovat jotain toista sukupuolta potentiaalisesti loukkaavaa. Naiset voisivat vähän miettiä sitä omaa käytöstään.
[/quote]

Minä en ole vastuussa toisten naisten käytöksestä enkä ole ikinä sanonut kenellekään ettet kelpaa koska olet niin lyhyt.
En ole sanonut niin edes toiselle naiselle jonkun miehen kuullen.
Jos joku nainen sanoo jotain loukkaavaa, niin se on ikävää, mutta en aio pyytää anteeksi jonkun toisen tyhmyyttä.
Ja jos väität että naiset ovat aloittaneet tämän ulkonäön yksityiskohtasen repostelun ja kohteelle suoraan sanomisen, niin siinä kyllä totisesti erehdyt.
Miehet ovat tehneet sitä kautta aikojen.
Naiset ovat alkaneet päästä samalle viivalle.
Ihan jännä huomata ettei miehistäkään ole niin hirveän mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"] Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku. [/quote] Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä". AP [/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"] Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku. [/quote] Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä". AP [/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"] Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku. [/quote] Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä". AP [/quote] No mikäpä sua estää noin sanomasta mutta toimiiko se? Siitähän kaikessa on kyse. Ne menestyy jotka sovittaa viestintänsä tavoitteiden mukaan, kuitenkin rehellisenä. [/quote]En aio ikinä sovittaa viestintääni naista miellyttämään keinotekoisesti. Tykitän plussaa ja miinusta vain jos minusta tuntuu siltä, tietysti jälkimmäisen harkitummin. Osa tykkää ja osa ei, en välitä seurauksista ja annan mennä. 47

[/quote]

Juuri näin. Jos joku nainen yrittää kiukuttelulla ja mökötyksellä jotenkin hallita sitä mistä saa keskustella ja miten, niin sitä ei todellakaan pidä hyväksyä. Narsistien touhua.

Vierailija
44/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa.

Vierailija
45/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään komiteaa, joka määrää minkälaiseen puolisoon kenelläkin on oikeus. Kukin yrittää sellaista, joka viehättää. Jos ei ole itse tarpeeksi tasokas, niin jää ilman. Jos viihtyy yksikseen eikä halua madaltaa vaatimuksia, kannattaa lopettaa etsiminen. Jos sittenkin haluaa jonkun, kannattaa madaltaa vaatimuksia. Tämä ei ole mitään ydinfysiikkaa.

Vierailija
46/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kyllä, että miesten standardit keskittyvät johonkin rintojen ulkonäköön.

Minulla naisena miehiä koskien ovat mm. se, että mies kohtelee kunnioittavasti, ei loukkaa emotionaalisesti tai seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja on muutoinkin luotettava ihminen. Näistä standardeista en ole missään vaiheessa luopumassa, vaikka ikävä kyllä näytän näiden takia jäävän sinkuksi loppuiäksi.

Hieno ero sukupuolten välillä näissä jutuissa...

Vierailija
47/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]

Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa.

[/quote]

Mitä ilkeitä totuuksia? Jos on vaatimuksena että jokaisen maapallon miehen pitää tykätä juuri sinunlaisesta naisesta ja siksi kukaan ei saa sanoa mitä ajattelee, niin kenessäköhän on vika? Sitä kyllä toivoisi että narsistiset naiset jäisivät yksin, harvoin vaan menee hommat niin.

Vierailija
48/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:07"]

Hauskaa kyllä, että miesten standardit keskittyvät johonkin rintojen ulkonäköön.

Minulla naisena miehiä koskien ovat mm. se, että mies kohtelee kunnioittavasti, ei loukkaa emotionaalisesti tai seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja on muutoinkin luotettava ihminen. Näistä standardeista en ole missään vaiheessa luopumassa, vaikka ikävä kyllä näytän näiden takia jäävän sinkuksi loppuiäksi.

Hieno ero sukupuolten välillä näissä jutuissa...

[/quote]

No sen kyllä tietää miksi sä olet yksin jäämässä ja se ei ole se mitä tuossa sanoit :D

Vierailija
49/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma.

AP
[/quote]

AP taitaa olla joku lyhyt luuseri, kun jokaisessa esimerkissä puhuu miesten pituudesta?

Vierailija
50/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] AP taitaa olla joku lyhyt luuseri, kun jokaisessa esimerkissä puhuu miesten pituudesta?

[/quote]

Joko lassukka tai todella tyhmä nainen kirjoittanut tämän kommentin.

Vierailija
51/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]

[/quote]

Narskujen uhkailua: tee niin kuin minä sanon tai kukaan ei halua hengata kanssasi.

Höpö höpö, kaikki naiset ei ole mitään pöpipäitä.

Vierailija
52/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:09"]Eihän nyt herranjesta kukaan ole vaatinut että miehet madaltaisivat vaatimustasoaan, ainoastaan että ymmärtäisivät ettei sen heidän vaatimustasonsa naisilla ole mitään velvollisuutta suostua seksiin heidän kanssaan.

Ei ole naisten pahuutta, salaliittoa, pyhää vulvaa tms. jos he eivät saa seksiä juuri sellailta naisilta joilta haluaisivat.
[/quote]

Näin. Kenenkään ei tarvitse alentaa vaatimustasoa, ei yhtään kenenkään.
Ei miesten , ei naisten.
Ellei saa sellaista kun haluaisi, niin sitten on ilman.

Itse alensin vaatimustasoa ulkonäön suhteen.
Kyllä kannatti, sain muuten todella hyvän ja olen tyytyväinen.

Vierailija
53/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa tämäkin keskustelu. Siinä oot oikeessa ettei kenenkään kuulua ns. "tyytyä" ihmiseen joka ei miellytä. Mulla saa olla vaikka maailman tappiin asti vaatimuksia, mitä mieheltä pitää löytyä, vaikka sitten se saatanan pituus, ja jos en sellaista miestä löydä niin sitten oon yksin. Ja asia sillä selvä.

Vierailija
54/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] AP taitaa olla joku lyhyt luuseri, kun jokaisessa esimerkissä puhuu miesten pituudesta?

[/quote]

Joko lassukka tai todella tyhmä nainen kirjoittanut tämän kommentin.

[/quote]

Se on kyllä ihan perustouhua täällä naisillakin, että isketään vyön alle argumentilla, jolla vain vahvistetaan todeksi sitä, mitä vastapuoli oli väittämässäkin ;D Turha odottaa liikoja.

Vierailija
55/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku että ketään muuta kiinnostaa jos joku jää ilman parisuhdetta? Hitonko väliä sillä on kenellekkään muulle kuin henkilölle itselleen.

Vierailija
56/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa?

[/quote]

Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania?

AP
[/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47
[/quote]

Kuulostat uhmaikäiseltä lapselta. "Mutta mulla on oikeus!!!!". Toisen ulkonäön haukkuminen on aina vain huonoa käytöstä, ja ongelma on sinussa eikä siinä ketä haukut.

Vierailija
57/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:09"]

Eihän nyt herranjesta kukaan ole vaatinut että miehet madaltaisivat vaatimustasoaan, ainoastaan että ymmärtäisivät ettei sen heidän vaatimustasonsa naisilla ole mitään velvollisuutta suostua seksiin heidän kanssaan.

[/quote]

No todellakin miehet saa tätä kuulla, että "tuijottelevat vain niitä kauniita naisia vaikka itse eivät ole kummoisia. Luulis jo tajuavan ettei ole varaa vaatia!" Monet kauniit naiset myös valittaa siitä, että liian huonotasoiset miehet tulee iskemään.

AP
[/quote]
Tuossa lienee kyse siitä että säälittää ja ärsyttää kun oikeesti kaverilla ei ole mitään toivoa saada sellaisia naisia joilta kärttää. Se on vaan niin surullista jne.
[/quote]

Niin, aikanaan yksi kaveripiirin poika humalassa itki että ei saa naista.
Kun sitten saatiin tietää ketä hän havitteli, niin se sekä säälitti että vähän ärsyttikin.
Että hyvinkin tavis poika tavoitteli kaunotarta.
Saahan sitä yrittää mutta realismi ei ole pahitteeksi.
Eikä ainakaan marista ettei saa ketään.

Vierailija
58/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa? [/quote] Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania? AP [/quote]En ymmärrä: miksi alapeukut tälle viestille? Mies ei saa sanoa mitä haluaa, vaikka sitä ei edes kohdista kehenkään tiettyyn? Omalla kohdallani pidän pyöreistä ja pystyistä rinnoista ja nuorista naisista, enkä kiihotu naisen ylipainosta enkä kananperseestä. Vaikka nutturat kiristyisivät niin, että repeäisivät irti päästä, aion siltikin sanoa mitä tahdon ja siihen minulla on oikeus. 47 [/quote] Kuulostat uhmaikäiseltä lapselta. "Mutta mulla on oikeus!!!!". Toisen ulkonäön haukkuminen on aina vain huonoa käytöstä, ja ongelma on sinussa eikä siinä ketä haukut.

[/quote]

Jos näin on, niin miksei naiset sitten luovu oikeudestaan arvostella miesten ulkonäköä? Nainen voi kyllä sanoa "en tunne itseäni naiseksi lyhyen miehen kanssa" ja ihan varmaan pitäisitte vaan säälittävänä miestä joka tästä vetäisi herneet nenään, jos viestiä ei ollut mitenkään erityisesti kohdistettu hänelle.

Vierailija
59/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 10:59"]Kyllä vain, tottakai on oikeus laukoa naisille ilkeitä totuuksia ja pysyä sen takia yksin loppuikänsä. Oma on valintanne, Suomi on vapaa maa.
[/quote]Ilkeitä??? Ylipainosta kiihottumisen puute on ilkeyttä?? Nyt tää naisten uhriviitta alkaa saada jo maagiset mittasuhteet. Ei kaikki ole kaikista kaunista!

Vierailija
60/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:09"] Eihän nyt herranjesta kukaan ole vaatinut että miehet madaltaisivat vaatimustasoaan, ainoastaan että ymmärtäisivät ettei sen heidän vaatimustasonsa naisilla ole mitään velvollisuutta suostua seksiin heidän kanssaan. [/quote] No todellakin miehet saa tätä kuulla, että "tuijottelevat vain niitä kauniita naisia vaikka itse eivät ole kummoisia. Luulis jo tajuavan ettei ole varaa vaatia!" Monet kauniit naiset myös valittaa siitä, että liian huonotasoiset miehet tulee iskemään. AP [/quote] Tuossa lienee kyse siitä että säälittää ja ärsyttää kun oikeesti kaverilla ei ole mitään toivoa saada sellaisia naisia joilta kärttää. Se on vaan niin surullista jne. [/quote] Niin, aikanaan yksi kaveripiirin poika humalassa itki että ei saa naista. Kun sitten saatiin tietää ketä hän havitteli, niin se sekä säälitti että vähän ärsyttikin. Että hyvinkin tavis poika tavoitteli kaunotarta. Saahan sitä yrittää mutta realismi ei ole pahitteeksi. Eikä ainakaan marista ettei saa ketään.

[/quote]

Samaa tekee naisetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi