Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitää alentaa standardeja?

Vierailija
08.08.2015 |

Nainen voi kyllä sanoa esim: "Jos en saa hyväitsetuntoista, miehekästä, katseenkestävää, hauskaa ja hyvillä keskustelutaidoilla varustettua miestä, niin olen sitten ilman."

Tämä kyllä hyväksytään eikä naiselle valiteta aiheesta. Pitäähän ihmisellä nyt standardit olla! Faktahan kuitenkin on, että jos nainen ei ole itse vähintään kohtuunäköinen, fiksu, hauska, sosiaalinen jne. niin voi olla että realistista olisi oikeasti katsella esim. nörtähtävämpien tai vähemmän koulutettujen miesten perään. Mistään atleettisesta, matalaäänisestä maailmanmiehestä voi olla aivan turha haaveksia. Naista ei kuitenkaan vaadita kalastamaan syvemmissä vesissä, koska ei itse ole naisten eliittiä.

Sitten taas jos mies sanoo, ettei mihinkään pullukkaan tyydy, niin voi sitä itkun määrää. Mies on monien naisten mielestä vaan pilallehemmoteltu poikanen, joka ei suostu hyväksymään realiteetteja. Kerronpa teille tarinan: nuorena mun olis varmasti pitänyt tyytyä vähemmän viehättävään naiseen. Jotkut naiset mulle sellaista vihjailikin En siihen suostunut vaan olen aina puskenut päätäni seinään. Opiskelin mitä naiset mieheltä haluavat ja ymmärsin mikä minussa on pielessä kun naiset eivät kiinnostu. Tajusin että kasvatus on ollut päin vittua ja en voi elää elämääni omaa äitiä peläten jne. Yhtäkkiä kauniita naisia alkoikin tulla melkein ovista ja ikkunoista.

Olisin myös voinut lammasmaisesti vain ottaa mitä elämä tarjoaa. Se olisi ollut aika paljon vähemmän tyydyttävä elämä kuin se mitä nyt elän.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma. AP [/quote] No pituus ja rinnat on eri kaliperin asioita. Ei nainen voi myöskään sanoa että sulla on liian pieni muna tai roikkuva perse. Sukupuolielinasiat on ihmisillä herkempi alue. Voithan sä noin ajatella mutta pakkoko noita on ääneen sanoa?

[/quote]

Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania?

AP

Vierailija
22/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:25"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:17"] [quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:09"] Eihän nyt herranjesta kukaan ole vaatinut että miehet madaltaisivat vaatimustasoaan, ainoastaan että ymmärtäisivät ettei sen heidän vaatimustasonsa naisilla ole mitään velvollisuutta suostua seksiin heidän kanssaan. [/quote] No todellakin miehet saa tätä kuulla, että "tuijottelevat vain niitä kauniita naisia vaikka itse eivät ole kummoisia. Luulis jo tajuavan ettei ole varaa vaatia!" Monet kauniit naiset myös valittaa siitä, että liian huonotasoiset miehet tulee iskemään. AP [/quote] Tuossa lienee kyse siitä että säälittää ja ärsyttää kun oikeesti kaverilla ei ole mitään toivoa saada sellaisia naisia joilta kärttää. Se on vaan niin surullista jne. [/quote] Tai ehkä se oot sä jolla ei ole kummoisia saumoja tuolla pariutumismarkkinoilla, tosta negatiivisesta asenteesta päätellen. AP [/quote] Minä olen kylläkin pariutunut ja on lapsiakin. Sis ei ihmiset moiti liian korkealle kurottavaa miestä siksi että haluavat ilkeillä vaan se on sitä että harmittaa ja surettaa toisen puolesta. [/quote] No usein ei kyllä siltä vaikuta, kun valitaan ne kaikista kylmimmät ja terävimmät sanankäänteet. Kyllä nyt varmaan moni nainen, jos ihan rehellisesti asiaa pohtii, joutuu myöntämään että vähän saa kiksejä siitä että tölvii jotain heikkotasoisia miehiä ja pääsee "näpäyttämään". AP [/quote] Myönnän, mutta sitä on aina edeltänyt vittuileva ja alentamiseen pyrkivä teksti edelliseltä. Eikä tulisi mieleenkään mennä jonnekin äijien foorumille nillittämään niille.

[/quote]

Se on vaan se ongelma, että usein siinä sitten haukutaan kaikki miehet joilla on ko. ominaisuus, kun kuitenkin julkisella foorumilla kirjoitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:27"]

Muita tällaisia juttuja on, että jos mies sanoo että jollain naisella on vaikka liian pienet rinnat omaan makuun, niin siitä saa haukkuja. Mutta naisella on tottakai oikeus odottaa mieheltä 180 cm pituutta. En aina oikeen ymmärrä että mikä se on, että miesten pitäis aina olla jotenkin mieliks naisille eikä sais sanoa mitään mistä joku heikkoitsetuntoinen loukkaantuu. Se on voi voi jos jollain naisella on vaikka niin pienet tissit (tai roikkuvat tms.), että on miehille turn off. Ei ole miesten ongelma vaan ihan naisten oma ongelma.

AP

[/quote]

Tästä syystä ne lyhyet miehet ei saa naista. 

Vierailija
24/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin.

Vierailija
25/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta. Naisista on huomattavasti enemmän kysyntää ja miehistä on ylitarjontaa. Siksi naisten vaatimukset on huomattavasti kovemmat kuin miehillä. Erikseen on sitten ne eniten halutut miehet, keistä oikein tapellaan.

Vierailija
26/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat oppia lentämään kuin kotka älä hengaile kalkkunoiden porukoissa.

Vierailija
27/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa olkiukon mätkimistä ja yksinään keskustelua.

Kuka sinua on kieltänyt valitsemasta sellaista naista joka sinun kriteerisi täyttää.

Ihan rauhassa ole vaikka kenen kanssa. Ketään ei haittaa.

Vierailija
28/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]

Kenellä tahansa voi olla mikä tahansa herkkä alue jos on jotenkin erilainen, vaikka korvat jos on hörökorvat. Mutta keskimäärin ihmiset ei koe pituusasioita yhtä loukkaavina kuin näitä sukupuoliasioita, joten jos avaudut niistä tulee kuraa niskaan herkemmin.

[/quote]

Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin.

Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä.

Vierailija
29/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä naisten rinnoista pitää päästä sanomaan? Eikö näitä asioita voi pitää omana tietonaan? Kuulostaa siltä että kirjoittajalla on halu päästä ilkeilemään ja sitten uhriudutaan kun tulee negaa.

Vierailija
30/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Ehkä naiset ei, koska heitä ei määritellä sen mukaan. Miehille lyhyys on ihan eri tason ongelma kuin naiselle. Lyhyt mies on usein kuullut naisilta olevansa liian lyhyt ja häntä kohdellaan eri tavalla kuin pitkää miestä. Pituus vaikuttaa jopa työnsaantiin.

Naiset on oikeasti vaan jäävejä puhumaan tästä. Miehet kyllä tietää mitä se pituus merkitsee koulunpihalla ja myöhemminkin ja monille se on oikeasti kova paikka. Kun tisseistä puhutaan niin aina löytyy miehiä jotka tykkäävät hyvinkin pienistä tisseistä tai valtavan isoista. Mutta aika paljon harvemmassa ovat naiset jotka oikeasti suosisivat lyhyitä miehiä.
[/quote]
Mun mielestä tämä on oikeasti harvalle naiselle mikään issue. Tuolls turuilla ja toreilla talsii pilvin pimein lyhyitä miehiä ihan tavallisten naisten kanssa. Ja saman itkuvirren voisivat varmasti aloittaa myös tosi pitkät ja rotevat naiset.

Vierailija
31/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:34"]

Ei yhtään mitään noista tietenkään pidä sanoa päin naamaa. Mutta kyllä yleisesti miehellä pitää olla samanlainen oikeus kertoa, että pienet tissit ei kelpaa kuin naisella, että lyhyet miehet ei kelpaa. Todellakin se pituus voi olla miehelle tosi herkkä asia. Ei ole mitään eroa. Ihmetyttää oikeastaan, että mistä joku saa päähänsä että miehet on jotain särkymätöntä titaania?

AP

[/quote]

Mä en todellakaan usko että miehet ovat särkymättömiä eikä heitä loukkaisi mikään heihin kohdistuva kritiikki. Ap:n otsikko kuitenkin kysyy, miksi miesten pitäisi alentaa standardejaan. Ei jumalauta. Ei tarvitse, saatte vaatia maailman täydellisintä naista ja olla sitä mieltä että mihinkään vähempään ette koskaan tyydy. Se on yhdentekevää mitä ne teille kelpaamattomat epätäydelliset naiset tahollaan miehiltä edellyttävät. Te ette ole toistenne kohderyhmää ettekä koskaan tule olemaan. Teillä molemmilla on oikeus standardeihinne, ja sitten kun löydätte jonkun joka sekä sopii teidän standardeihinne että pitää teitä omien standardiensa mukaisena kumppanina, täydellinen suhteenne voi alkaa.

Vierailija
32/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:43"]

Miksi niistä naisten rinnoista pitää päästä sanomaan? Eikö näitä asioita voi pitää omana tietonaan? Kuulostaa siltä että kirjoittajalla on halu päästä ilkeilemään ja sitten uhriudutaan kun tulee negaa.

[/quote]

No se on sun ennakkoluulos. Jos jostain kriteereistä keskustellaan, niin tottakai puhun tisseistä siinä kuin muistakin asioista. Naiset voi sanoa lyhyen miehen seurassa, että miehen pitää olla pitkä, joten en mäkään ala mitään muuttamaan. Naisten pitää hyväksyä elämän realiteetit. Itsekään ette arvostaisi lyhyttä miestä, joka alkaa ärhennellä kun naiset puhuvat miesten pituudesta.

AP

Vierailija
33/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku.

Vierailija
34/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]

Täh? Ei kukaan normaali ihminen mene sanomaan varta vasten lyhyelle miehelle että miehen pitää olla pitkä. Ja muutenkin, jos saat lunta tupaan sanot asiat tökerösti ja loukkaavasti. Minä en loukkaannu tai katso kieroon jos mies sanoo että on rintamiehiä ja tykkää rehevärintaisista tai päinvastoin tykkää pienistä rinnoista. Sen sijaan jos aloitetaan valitus riippareiden inhoamisesta niin se on sitten next vaikka itsellä on isot eikä roiku.

[/quote]

Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä".

AP

Vierailija
35/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kuule naisetkin saadaan kuulla siitä, että ollaan ylpeitä ja nirppanokkaisia, kun ei heti sen tuhannentappina kännissä olevan pertti perusjätkän iskuyrityksille heti lämmetäkään. Pahimassa tapauksessa alkavat suorat solvaukset liittyen ulkonäköön. Mä torjun ei-kiinnostavat lähestyjät aina ystävällisesti, mutta silti niskaan sataa paskaa, huoritteluja ja nimittelyjä. Keskisormea päin naamaa, kun en halunnut lähteä tanssimaan. Miksi, miehet? Miksi tuutte iskemään, jos kerta oon niin kamala? :D Ei mulla oo velvollisuutta olla tekemisissä niiden kanssa, josta en ole kiinnostunut.

Kaikennäköinen avautuminen toisen pituudesta, tissien/munan koosta tai ulkonäöstä yleensä on vaan huonoa käytöstä. Piste.

Vierailija
36/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]

[/quote]

Lunta voi tulla tupaan jo ihan sen takia ettet varo naisia, vähän sellaista joidenkin naisten kanssa. En tiedä mikä sitten on ongelmana, itse kun harvemmin miehiä varovat mitenkään erityisesti. Valittaminen on asia erikseen. Se on tottakai aina perseestä, mutta jos kysytään että millaiset tissit pitää olla, niin todellakin voin sanoa "suht pyöreät ja pystyssä, riippuvat ei näytä eikä tunnu hyvältä".

AP
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]

[/quote]

AP
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:56"]

[/quote]

AP
[/quote]
No mikäpä sua estää noin sanomasta mutta toimiiko se? Siitähän kaikessa on kyse. Ne menestyy jotka sovittaa viestintänsä tavoitteiden mukaan, kuitenkin rehellisenä.

Vierailija
37/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse alentaa standardeja eikä illuusioita itsestä.

Vierailija
38/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kysytään millaiset tissit pitää olla?

Vierailija
39/152 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet virheen tuossa kun rupeat selostamaan roikkuvien rintojen huonolta tuntumisia. Se takia sut kiertää kaukaa myös kohderyhmääsi kuuluvat, koska vaikutat ilkeältä. On ok sanoa että tykkää pystyistä ja isoista rinnoista, mutta jätä se siihen.

Vierailija
40/152 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 22:41"]

Kysyntä ja tarjonta. Naisista on huomattavasti enemmän kysyntää ja miehistä on ylitarjontaa. Siksi naisten vaatimukset on huomattavasti kovemmat kuin miehillä. Erikseen on sitten ne eniten halutut miehet, keistä oikein tapellaan.

[/quote]

Voisiko joku valaista tätä hiukan, olen törmännyt tähän väittämään usein. Miehiä ja naisia on kuitenkin suunnilleen yhtä paljon tässä maailmassa - miten se matemaattisesti johtaa naisten valtavaan ylitarjontaan?
[/quote]

Johtuu syntyvyyden jakautumisesta.
100 tyttöä = 108 poikaa tämä tasoittuu vasta 50+ ikäisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän