Miksi joku asuu omakotitalossa?
Kommentit (17)
Pelkään. Siksi käyn töissä missä joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä kokoajan.
Minä asuisin mielelläni omakotitalossa, mutta niitä on täällä Helsingin keskustassa vähänlaisesti tarjolla.
En vaan halua tähän mitään taloyhtiön touhupeppua säätämään, mitä saan tehdä pihallani tai kämpässäni.
Miksi ihmiset asuvat maalla? Miksi ihmiset asuvat kaupungissa? Miksi ihmiset asuvat vuokralla? Miksi ihmiset asuvat vanhassa talossa? Miksi ihmiset asuvat uudessa talossa? Miksi ihmiset tekevät asioita eri tavalla kuin minä?
Miksi sinä kyselet helvetin tyhmiä kysymyksiä?
En pelkää.
Vihaan.
Omassa talossa saan möykätä niin paljon kun haluan, koska haluan. Poltella ruohoa rauhassa ja soittaa rumpuja. Juosta alasti pihalla koirien kanssa.
Käsi ylös, kuka haluaa mut naapurikseen kertostaloon? Muutan heti.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään. Siksi käyn töissä missä joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä kokoajan.
Koko ajan.
Olen tällainen pelätty ns. kanta-astuja, joten lienee kaikille osapuolille parempi, että pysyn omakotitalossa.
Taas joku täysin retardi aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimittelet toisia ihmisiä?
Miksi kuvittelet olevasi muiden yläpuolella?
Onko sinulla ego-ongelma?
Kyllä. En sanoisi, että kyse on pelosta, vaan ennemminkin siitä, että ei kiinnosta kuunnella vähälahjaisten ihmisten örvellystä yötä päivää.
Höh! Onpa taas viisas aloitus.
Miksi? Miksi?
No mieti - me asumme peräti kahdessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimittelet toisia ihmisiä?
Miksi kuvittelet olevasi muiden yläpuolella?
Onko sinulla ego-ongelma?
Missä sinä näit minun nimittelevän sinua tai ketään muutakaan?
Onko sinulla mielenterveysongelma?
Kyllä