Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä riidellään?

Vierailija
08.08.2015 |

Miten teillä riidat puolison kanssa kehkeytyvät? Meillä minä sanon suoraan, jos jokin asia ärsyttää (ja siitä sitten joko tulee riiita tai sitten ei). Mies sen sijaan ei sano suoraan vaan piilov$ttuilee ja yrittää provosoida mut ärsyyntymään ja sitten jos ärsyynnyn ja sanon takaisin, niin olen nalkuttaja joka aina valittaa jne. ja mies heittäytyy väärinymmärretyksi marttyyriksi. Ja niin, jos tällaisen ärsyttämispäuvän päätteeksi ei heru seksiä (jostain syystä ei tee mieli) niin veetuilu jatkuu heti seuraavana aamuna. Käytös on mielestäni halveksittavaa, mutta voiko samaa ihmistä halveksia ja rakastaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää halveksit käytöstä, mut rakastat miestäs? :) Meillä mies toisinaan heittäytyy marttyyriksi, vaikka sanonkin asiallisesti mikä ärsyttää. Sitten mun tunteet jää toissijiaisiksi ja mies keskittyy siihen miten epäreilusti häntä on kohdeltu. Onneksi tuo käytös on huomattavasti vähentynyt, kun oon ottanu sen useasti esille ja puhuttu siitä paljon. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta, riidelty kolme kertaa. Minä vedän mylläkouluksi ja mies kulkee seinänvieriä pitkin pari päivää. 

Vierailija
4/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon suoraan aina kaiken. Yleensä mies nauraa kaikelle, ja sitten kun näkee että mä loukkaannun siitä, ettei ota asiaa tosissaan, se pyytää anteeksi ja se siitä. Meillä on ollut vaan yksi tosi iso riita, sekin oli juuri ennen kun ruvettiin seurustelemaan.

Vierailija
5/5 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä