Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut nyt 4pv syömättä, huomenna rahapäivä. Ihanaa!

Vierailija
21.07.2015 |

Olen syönyt tässä kuussa koko kuivamuonavaraston tyhjäksi. Yhtään rahaa ei ole ollut koko kuussa, mutta onneksi nyt tulee. Ihanaa :)) En malta odottaa. Ajattelin tehdä hernekeittoa ja sen kanssa näkkäriä :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meanwhile mamut kylpevät yltäkylläisyydessä

Vierailija
2/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:23"]

meanwhile mamut kylpevät yltäkylläisyydessä

[/quote]

No eivät kylve. Minä en saa toimeentulotukea, pelkkää sairauspäivärahaa. Olen opiskelija.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rahaa vasta ens kuun alussa... oon ratioinu tän hetken ruokavaraston+ne muutamat eurot mitä on sillä lailla että elän n. 200-300kcal/päivä siihen saakka. Pikkasen hiukoo! :D

Vierailija
4/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 22:31"]

Mulla rahaa vasta ens kuun alussa... oon ratioinu tän hetken ruokavaraston+ne muutamat eurot mitä on sillä lailla että elän n. 200-300kcal/päivä siihen saakka. Pikkasen hiukoo! :D

[/quote]

Tuttu tunne, samalla kalorimäärällä menty koko kuukausi. Hirveä kurina käy nytkin, mutta ajatus huomisesta lämmittää kummasti. Lisäksi litkin tässä teetä, asiat voisi olla huonomminkin. Leipäjonoissa on käyty, vaan niin on näin kesäisin käynyt moni muukin. Ruoka loppuu niistäkin kesken. 

Onneksi ei sullakaan ole mahdottoman pitkä aika enää kituutettavaksi. Tsemppiä!

ap

Vierailija
5/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte varmaan ihanan laihoja! mä söin tänään lähemmäs 4000kcal

Vierailija
6/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää metsään. Mustikoita ja metsämansikoita löytyy.

Vierailija
7/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 23:28"]Menkää metsään. Mustikoita ja metsämansikoita löytyy.
[/quote]

Raakoja vielä. Lapsena haettiin aina noita herkkuja. Oli edes marjoja vaikka omena puut ei kasvaneet.

Vierailija
8/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikat on kyllä kypsiä. Ja mustikatkin jo syömäkypsiä meillä päin. En sangollista vielä poimurin kanssa keräisi.

Vierailija
9/9 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko suomessa täytyy ihmisten nähdä nälkää? Ei ole ketään sukulaisia tai ystäviä jotka lainaisivat 10-20e että saisi ruokaa? Sillä rahalla saa jo muutamaksi päiväksi vatsan täyteen kun ostaa edullista perusruokaa. Tai ketään kenen luokse mennä syömään? Kuulostaa kauhealta.