Olen ihastunut R-kioskin myyjään.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:14"]
Mua aspana inhottaa, kun juurikin nämä 40+ miehet kuvittelevat hymyileväisyyden ja mukavuuden olevan joku saatanan ihastumisen merkki. Ei tietenkään kaikki mutta valitettavan useat. Olen itse 20-vuotias ja pidän irstaina näitä 40+ jotka pyytävät kahvittelemaan kanssaan. *kylmät väreet*
[/quote]
Mutta jos joku parikymppinen ananastukka pyytää kahville niin suostut? :)
Anna ihmeessä! Itse työskentelin kaupan kassalla ja asiakkaasta löytyi nykyinen mieheni. :D
Minä myös! Superkuuma mies Kampin ärrällä töissä... Olen itse 22-vuotias ja tämä mies todennäköisesti noin 5 vuotta vanhempi. Onko mun siis oikeutettua lähestyä miestä lapulla? Jos olisit alle kolmikymppinen miekkonen töissä ärrällä, mitä tekisit jos joku nainen lähestyisi näin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:16"]
Mua aspana inhottaa, kun juurikin nämä 40+ miehet kuvittelevat hymyileväisyyden ja mukavuuden olevan joku saatanan ihastumisen merkki. Ei tietenkään kaikki mutta valitettavan useat. Olen itse 20-vuotias ja pidän irstaina näitä 40+ jotka pyytävät kahvittelemaan kanssaan. *kylmät väreet*
[/quote]
[/quote]
No en, mutta ajattelen näiden 40+ miesten miettivän kuinka haluavat päästä heiluttamaan peittoa tällaisen nuoren ja rypyttömän lihan kanssa. Tuore liha, paras liha ajatuksella.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:16"]
[/quote]
[/quote]
No en, mutta ajattelen näiden 40+ miesten miettivän kuinka haluavat päästä heiluttamaan peittoa tällaisen nuoren ja rypyttömän lihan kanssa. Tuore liha, paras liha ajatuksella.
[/quote]
Taitaa tyttö nyt kuvitella vähän turhan vilkkaasti ;)
R-kioskin myyjä kysyy "voinko hankkia sinulle lähestymieskiellon?"
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:26"]
R-kioskin myyjä kysyy "voinko hankkia sinulle lähestymieskiellon?"
[/quote]
Ei kai ne nyt niin säikkyjä ole? :O