Katsotteko miesten peppuja ja housujen etumuksen pullotusta?
Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:52"]
Persuksia en niinkään, mutta pullotus etupuolella saattaa joskus sattua silmään.
[/quote]
*töks*
AAAUTS!!
[/quote]
ツ
Miksi miesten kroppien ihailu on joillekin naisille vastenmielistä?
Etumust tulee aina tiirailtua. Töissä on jopa kiusalista kun miehet istuvat vastapäätä jalat levällään ja siinä sitten yrittää olla tuijottamatta..väkisinkin silmät harhailee ja kyllähän sen huomaa..
Pakko myöntää, et eilen tuli katseltua, kun oli parilla nuorella miehellä niin komeasti esillä :) Nelikymppisenä osaa arvostaa nuorta mieskomeutta ;)
Katson takapuolia.
Genitaalien tuijottamista en harrasta.
Kyllä, olen aina katsonut ja katson viiskymppisenä yhä. Huolimatta omasta miehestä.
Erityisesti salilla tulee kyllä ihailtua painojensa kanssa ärisevien miesten takapuolia, yläkroppaa ja käsivarsia. Ai että, kun ne lihakset oikein pullistelevat! Kuvittelevat höpsöt, että collegehousujen ja löysän t-paidan läpi ei näy, mutta kyllä näkyy. Osan viehätyksestä tekee se puhina ja hiki. Yritän kyllä olla oikein häveliäs ja olla jäämättä kiini. Ja kyllä minuakin joskus on vilkuiltu, kun olin kunnossa, nyt vaan en oikein ole.
Mähän olen hirveä femakko ja muuta, mutta ei minusta pienestä harmittomasta kuikuilusta mitään haittaa ole, kunhan se ei mene limaiseksi ja alentavaksi. Ystävällisen kommentinkin voi antaa, esim itselleni on sanottu, että treeni näyttää hyvältä. Niin ja luulin tosi pitkään, että isot ja lihaksikkaat uroot eivät ole mun juttuni. No ei toki mitkään kisakireet bodarit olekaan, mutta tuollaisessa peruskaapissa on vaan sitä jotain! Etenkin jos on vielä pieni pömppis. ♥ Monesti vielä tosi mukavia ja rehtejä heppuja, vaikka eivätkään yleensä jaa minun vihervassariajatusmaailmaani.
En oikeastaan, tai yleensä ainakaan. Joskus vahingossa katson etumusta, jos mies jotenkin tuo sitä esille. Silloinkin ajattelen ensin, että "älä nyt vaan katso, älä älä" ja juuri tuon takia vahingossa vilkaisen, vaikkei todellakaan ole tarkoitus.
Yleensä mäkin katson kokonaisuutta ja yleisilmettä sekä kasvoja, silmiä, hymyä. Nopeasti. Mitä söpömpi mies, sitä nopeammin käännän katseeni pois, ettei se vaan huomaa ja hymyile!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:22"]
En oikeastaan, tai yleensä ainakaan. Joskus vahingossa katson etumusta, jos mies jotenkin tuo sitä esille. Silloinkin ajattelen ensin, että "älä nyt vaan katso, älä älä" ja juuri tuon takia vahingossa vilkaisen, vaikkei todellakaan ole tarkoitus.
Yleensä mäkin katson kokonaisuutta ja yleisilmettä sekä kasvoja, silmiä, hymyä. Nopeasti. Mitä söpömpi mies, sitä nopeammin käännän katseeni pois, ettei se vaan huomaa ja hymyile!
[/quote]
Kerro lisää! Miten mies tuo sitä esille? Ja millaisissa tilanteissa? Ja mitä haittaa, jos mies hymyilee?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:48"]
Katselen etenkin etumuksia. Ja hitsi, miten monet kerrat olen jäänyt siitä kiinni... Siis mies on huomannut sen. Mutten voi harhailevalle katseelleni mitään. Suunnilleen kaikkien miesten etumukseen olen ainakin vilkaissut, joiden kanssa olen enemmän tekemisissä. Aivan ihana näky on, jos etumus on hieman pullollaan. AAH!
[/quote]
No, no, Pertti, rauhotus nyt.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 12:01"]
Miksi miesten kroppien ihailu on joillekin naisille vastenmielistä?
[/quote]
Naiset nyt vaan on tehty eri aineista kuin miehet. Hyväksy se.
Voisit joutessasi pohtia, miksi ns. miesten lehtiä myydään hyvin, kun taas alastomia miehiä esitteleviä lehtiä ostaa lähinnä homot. Eipä edes ole montaa sellaista lehteä.
Kulttuurista kiinni. Esim voidaan pitää pervona ja miehekkäänä jos alkaa kavereille sanomaan että olipa pullottava etumus tuolla miehellä. Miehille se on kai hyväksyttävää. Kulttuuri iskostanut että nainen olisi jotenkin väärnlainen jos tuijottelisi ja arvostelisi miehiä muille kavereille. Myöskin naisten oletetaan olevan niin heikkko itsetuntoisia että arvostelevat vain naisia- Olen koittanut omalta osaltani murtaa tätä myyttiä, arvostelen miehiä ja kaikkea heissä julkisesti kavereilleni. Pitäkööt ihmiset epänormaalina ja likaisena mutta tämäkin on yksi roolitus joka tarvii herättelyä.Ja se on hauskaakin
En. Kasvot ja niska kiinnostaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:22"]
[/quote]
Kerro lisää! Miten mies tuo sitä esille? Ja millaisissa tilanteissa? Ja mitä haittaa, jos mies hymyilee?
[/quote]
Yllä mainittiinkin jo tuo avoin haaraistunta. Mutta myös tuota, että seistään näin, että Katsokaa mua, tässä mä oon, lanteita hieman keikuttaen tiukoissa housuissa, ja sormet osoittaa alapäähän.
Olen ujo. Menee pasmat ihan sekaisin, jos joku söpö mies hymyilee mulle.
Täällä kirjoittelee monta miestä. On miesten hyvin suosittu fantasia, että joku tuijottaa heidän etumuksiaan. Useimmiten jää haaveen asteelle, koska naiset syttyvät ihan erilaisista asoista. Navasta ylöspäin alkavat naisille mielenkiintoiset osat. Hartiat, käsivarret, silmät, leuka, katse on tärkeä.
Kumpaakin ;) Etumus yllättää eniten <3
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:23"]
On miesten hyvin suosittu fantasia, että joku tuijottaa heidän etumuksiaan.
[/quote]
Jos vetäiset tiukat juoksutrikoot jalkaan, niin kummasti se "fantasia" muuttuu todeksi. Kyllä ne naisten katseet osuvat yllättävän usein pullottavaan etumukseen.
Joillain naisilla on outo tarve kieltää se, että naisetkin saattavat katsella miehiä navasta alaspäin. Tiedä sitten mitä estyneisyyttä se on. Onneksi on niitäkin naisia, jotka ihan avoimesti myöntävät katsovansa miehen etumusta ja myöntävät, että panettaa.
En tai voin katsoa, mutta ei siinä ajatuksen lähde mihinkään eroottisiin ajatuksiin laukkaamaan. Visuaaliset ärsykkeet ei vaan toimi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 15:23"]
On miesten hyvin suosittu fantasia, että joku tuijottaa heidän etumuksiaan.
[/quote]
Jos vetäiset tiukat juoksutrikoot jalkaan, niin kummasti se "fantasia" muuttuu todeksi. Kyllä ne naisten katseet osuvat yllättävän usein pullottavaan etumukseen.
Joillain naisilla on outo tarve kieltää se, että naisetkin saattavat katsella miehiä navasta alaspäin. Tiedä sitten mitä estyneisyyttä se on. Onneksi on niitäkin naisia, jotka ihan avoimesti myöntävät katsovansa miehen etumusta ja myöntävät, että panettaa.
[/quote]
Ei se mitään estyneisyyttä ole. Naiset nyt ovat erilaisia ja heihin vetoavat eri asiat kuin miehiin. Poikkeuksia on, tiedän, mutta ne ovat melko säännönmukaisesti, miten sen nyt kauniisti sanoisi, no, yksinkertaisia.
Miehille vinkki: Aurinkolasit. Niiden suojasta on helppo huomaamatta seurata naisten katseita. Esim. ulkoilessa ohuissa sporttitrikoissa tai kaupungilla vähän tiukemmissa farkuissa sen huomaa. Kun kääntää päätä muka vähän toiseen suuntaan, mutta sivusilmällä seuraakin vastaantulevien naisten katseita, niin kyllä todella moni nainen suorastaan häpeilemättömän suoraan tuijottaa etumusta. Luulevat, ettei sitä heidän tuijottelua kukaan huomaa... =)
Sama toimii tietysti toisinkin päin, mutta se ei pitäis olla yllätys että miehet toljottaa naisten muotoja..