Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko miesten peppuja ja housujen etumuksen pullotusta?

Vierailija
07.08.2015 |

Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan takuulla. Sain nuorena (ja alaikäisenä) jo tarpeekseni vanhojen äijien huuteluista ja tuijotteluista (olin isotissinen ja -perseinen, olen edelleen) ja nyt ihan varmasti maksan takaisin. Varsinkin jos huomaan tuollaisia äijiä, hilaan itseni siihen ihan viereen ja alan huudella hävyttömyyksiä nuorille miehille. Yleensä kestää muutaman minuutin, ennen kuin ne äijänkäppänät tajuaa mitä ja kenelle huutelen, lähtevät siitä sitten vähin äänin. :D

Vierailija
22/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen etenkin etumuksia. Ja hitsi, miten monet kerrat olen jäänyt siitä kiinni... Siis mies on huomannut sen. Mutten voi harhailevalle katseelleni mitään. Suunnilleen kaikkien miesten etumukseen olen ainakin vilkaissut, joiden kanssa olen enemmän tekemisissä. Aivan ihana näky on, jos etumus on hieman pullollaan. AAH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:10"]

En. Ajatukseni ovat vähän kehittyneempää tasoa.

[/quote]Taas on "älykkö" väärässä paikassa. Toi just ärsyttää esim. stadin vihervasurinaisissa: kyky relata merkittävästi alentunut, aina itsetärkeänä.

Vierailija
24/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etumuksia en, mutta miesten ja naisten takamuksia usein. Mitäpä se ketään haittaa, kun ei näkyvästi tuijota ja huutele limasesti?

Vierailija
25/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mikä miehen pepussa edes voisi kiinnostaa? Etumuksen tavallaan ymmärrän, mutta en sitten sitäkään, kun eihän se lepo-olo mitään kerro.

Vierailija
26/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:10"]

En. Ajatukseni ovat vähän kehittyneempää tasoa.

[/quote]Taas on "älykkö" väärässä paikassa. Toi just ärsyttää esim. stadin vihervasurinaisissa: kyky relata merkittävästi alentunut, aina itsetärkeänä.
[/quote]
En persu igen

Vierailija
27/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MINÄ olen järkevä, koulutettu, hieno nainen. Miesten etumukset, pthyi!" Nää ihmiset ärsyttää. Edelle menee vain holtiton pubiruusu tai tympeää naamaa näyttävä kananpersetukkatapaus.

Vierailija
28/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yleensä katseeni pysyy siellä pää-yläkroppatasolla, kieltämättä katseeni eksyi hieman alemmaksi eräässä juoksutapahtumassa, jossa ihastukseni juoksi tiukoissa lyhyissä trikoissa. En kuitenkaan tuijottanut avoimesti ja röyhkeästi, saati kommentoinut. Enkä ole persu, vaan sellainen akateeminen vihervasuri melkein pahinta lajia ;)

Vierailija
29/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:04"]

Vaikka yleensä katseeni pysyy siellä pää-yläkroppatasolla, kieltämättä katseeni eksyi hieman alemmaksi eräässä juoksutapahtumassa, jossa ihastukseni juoksi tiukoissa lyhyissä trikoissa. En kuitenkaan tuijottanut avoimesti ja röyhkeästi, saati kommentoinut. Enkä ole persu, vaan sellainen akateeminen vihervasuri melkein pahinta lajia ;)

[/quote]

Tuo onkin eri asia, totta kai ihastuksen etumukset ja takamukset kiinnostaa. Mutta EI kaiken maailman ohikulkijaukkeleiden osat.

Vierailija
30/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:53"]En todellakaan. Mikä miehen pepussa edes voisi kiinnostaa? Etumuksen tavallaan ymmärrän, mutta en sitten sitäkään, kun eihän se lepo-olo mitään kerro.
[/quote]

Kiinteä, hyvänmuotoinen herkkupeppu? Täyteläinen sämpyläpylly? Mikä siinä ei kiinnosta?

Vierailija
31/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitussa katso, yöööks.

Vierailija
32/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kiinnitin huomiota miehen peppuun kun näin poikaystäväni boksereissa. Silloin myös tajusin millainen on hyvä peppu miehellä. Ainakin mun teiniaikoina usein pojilla oli jotain lököhousuja joista ei paljon kyylätty muutenkaan.

Vierailija
33/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai ja mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän katse suuntautuu etumuksen suuntaan. Toki kokonaisuus tärkeintä, mutta kyllä huomaan miehissä ihan yksittäisiäkin juttuja. Jollakin upea yläkroppa, toisella peppu, joillakin kiva pullotus housuissa, tosin sellaisia harvoin näkee, paitsi tietysti uimarannalla ja -hallissa. Mutta mieleen jää oikeastaan vaan ne, jotka on kokonaisuutena seksikkäitä. Heistä tulee sitten namupoikia mun päiväuniin ;).

Vierailija
34/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:36"]

Aivan takuulla. Sain nuorena (ja alaikäisenä) jo tarpeekseni vanhojen äijien huuteluista ja tuijotteluista (olin isotissinen ja -perseinen, olen edelleen) ja nyt ihan varmasti maksan takaisin. Varsinkin jos huomaan tuollaisia äijiä, hilaan itseni siihen ihan viereen ja alan huudella hävyttömyyksiä nuorille miehille. Yleensä kestää muutaman minuutin, ennen kuin ne äijänkäppänät tajuaa mitä ja kenelle huutelen, lähtevät siitä sitten vähin äänin. :D

[/quote]

Ällötti hiukan kun alakoululaisena jo sai kuunnella ja katsella limasten vanhojen ukkojen ja joskus nuorempienkin ällöjä vihjailuja. Vasta myöhemmin olen miettinyt että mitä pedoja monet ukkelit oikein on. Vaikka mulla oli tissit jo 9-vuotiaana niin en mä näyttänyt teiniltä pitkään aikaan.

Mut noi miehet joille huutelet voi olla ihan kunnollisia ihmisiä, niille äijillehän toi huono kohtelu pitäis kostaa.

Vierailija
35/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, eikö muka kaikki naiset katsele miesten housun etumuksia? En nyt minkään vanhojen yli 40-v sentään, mutta nuorten komistusten kyllä! Eikä tarvi niin komistuskaan aina olla, kunhan on jotain siellä housuissa!

Vierailija
36/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson hyviä perseitä, lihaksikkaita yläkroppia ja vilkkuvia silmiä. En mitään sen kummempaa kuvittele, mutta katson muutenkin mielelläni kaikkea kaunista.

Vierailija
37/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]

Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.

[/quote]

Joo, tulee katseltua, varsinkin liukuportaissa. Tykkään myös näin kesäisin paidattomista ruskettuneista raksamiehistä, joilla on luonnolliset lihakset <3 haaveilen, miltä tuntuisi hieroa käsillä ruskettunutta rintakehää ja ihastella niitä komeita, karskeja kasvoja.

Vierailija
38/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin sellaiset harmaat verkkarihousut, joissa takamus on liimautunut muodokkaiden pakaroiden väliin, saavat himot heräämään. Joskus näkyy selvästi myös jalkojen välissä oleva kullin pullotus, ja silloin kyllä tekisi mieli tarttua siihen ja vemputtaa kunnolla.

Vierailija
39/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuksia en niinkään, mutta pullotus etupuolella saattaa joskus sattua silmään.

Vierailija
40/89 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etumuksia etenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme