Katsotteko miesten peppuja ja housujen etumuksen pullotusta?
Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.
Kommentit (89)
Hyvää persettä katson kyllä. Etumuspullotukset ei viehätä. Varsinkin jumppatrikoot miehillä on kauheita. Pullotus yhtä tyhmän näköistä kuin kamelinvarpaat naisilla, imho.
Perse tulee kyllä tsekattua, se jos on hyvä niin yleensä jatkeena vielä muutenkin urheilullinen kroppa uuh.... ;) Tota etumushommaa en ole oikein koskaan osannut/tajunnut katsoa tai arvioida. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:10"]En. Ajatukseni ovat vähän kehittyneempää tasoa. [/quote] Höpö höpö, ihminen tarvitsee ruokaa,suojaa ja runkkausta, jonka voi tosin tehdä kahdestaankin.
[/quote]
Aivan, mutta ei sitä, että katsoisi tällaisia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:57"]
"MINÄ olen järkevä, koulutettu, hieno nainen. Miesten etumukset, pthyi!" Nää ihmiset ärsyttää. Edelle menee vain holtiton pubiruusu tai tympeää naamaa näyttävä kananpersetukkatapaus.
[/quote]
No mikä niissä pitäisi kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:50"]
Etenkin sellaiset harmaat verkkarihousut, joissa takamus on liimautunut muodokkaiden pakaroiden väliin, saavat himot heräämään. Joskus näkyy selvästi myös jalkojen välissä oleva kullin pullotus, ja silloin kyllä tekisi mieli tarttua siihen ja vemputtaa kunnolla.
[/quote]
Hyi yöööök... miksi haluat tuollaista? Ventovieraiden kanssa? Mitä sä siitä saat?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:58"]
Jos olen oikein ihastunut, katse saattaa jossain vaiheessa mennä etumukseen tyyliin "siellä se nyt olis". Takaluukut ei ole koskaan kiinnostaneet. Miehessä kasvot, hiukset, ääni ja tapa liikkua on ne mihin huomio hakeutuu.
[/quote]
Et sä sitä saa, ei se sua tahdo. Luuletkin
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:50"]Etenkin sellaiset harmaat verkkarihousut, joissa takamus on liimautunut muodokkaiden pakaroiden väliin, saavat himot heräämään. Joskus näkyy selvästi myös jalkojen välissä oleva kullin pullotus, ja silloin kyllä tekisi mieli tarttua siihen ja vemputtaa kunnolla.
[/quote]
No Pasi, rauhoitu
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:50"]
Etenkin sellaiset harmaat verkkarihousut, joissa takamus on liimautunut muodokkaiden pakaroiden väliin, saavat himot heräämään. Joskus näkyy selvästi myös jalkojen välissä oleva kullin pullotus, ja silloin kyllä tekisi mieli tarttua siihen ja vemputtaa kunnolla.
[/quote]
Hyi yöööök... miksi haluat tuollaista? Ventovieraiden kanssa? Mitä sä siitä saat?
[/quote]
Se on joku äijä itekkin
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.
[/quote]
Mitä äijä
En koskaan katsele mitään etumuksia. Ei kiinnosta, enkä edes huomaa housujen läpi mitään vaikka yrittäisinkin. Peppuja voin vilkaista, mutten nää niissä oikein mitään seksuaalista. Vaikka heteronainen olenkin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.
[/quote]
Miehenä katsot muiden miesten etumuksia?
[/quote]
Juuri näin. Onko se kiellettyä? En tiennyt. Anteeksi tyhmyyteni.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää. [/quote] Miehenä katsot muiden miesten etumuksia? [/quote] Juuri näin. Onko se kiellettyä? En tiennyt. Anteeksi tyhmyyteni.
[/quote]
Älä ole vainoharhainen, kukaan ei tässä ketjussa ole tuomitsemassa teidän kiinnostusta toistenne vehkeisiin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:02"]Kiinnostaisi tietää, koska itse kyllä katselen mielelläni. Tai vilkuilen ainakin. Joskus pongaan tosi herkkuja etumuksia ja peppuja, jotka saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Mietin, millainen yllätys housuissa mahtaa muhia. Elämässä pitää olla aina pientä eroottista virettä. Muuten on kovin tylsää.
[/quote]
Miehenä katsot muiden miesten etumuksia?
[/quote]
Juuri näin. Onko se kiellettyä? En tiennyt. Anteeksi tyhmyyteni.
[/quote]
Ei ole. Tuohan on retorinen kysymys
Katson molempia. Tietenkin. Nämä asiat pitää olla kunnossa ennenkuin lähempää tuttavuutta harkitsen. T: rotunainen
Tietysti sitä etumusta tulee katsottua. Etenkin juoksutrikoissa miehillä näkee seksikkäitä pullotuksia. Hyvä kun miehetkin pitävät nykyään tuollaisia tiukkoja ja ohuita housuja. Silmäniloa meille naisillekin.
Miksi tätä ei ole siirretty seksipalstalle?
Mies on paljon mielenkiintoisempi kokonaisuutena. Ei tarvitse miehet pelätä, että vain teidän housuja tuijotellaan.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:52"]
Persuksia en niinkään, mutta pullotus etupuolella saattaa joskus sattua silmään.
[/quote]
*töks*
AAAUTS!!
Jos olen oikein ihastunut, katse saattaa jossain vaiheessa mennä etumukseen tyyliin "siellä se nyt olis". Takaluukut ei ole koskaan kiinnostaneet. Miehessä kasvot, hiukset, ääni ja tapa liikkua on ne mihin huomio hakeutuu.