Anna seksiä aina kun kumppani haluaa
"ihminen, joka on sitoutunut seksisuhteeseen, ei voi kieltäytyä seksistä, jos siihen ei ole perusteltua syytä" ja muita seksologin mielipiteitä:
Mitä mieltä?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:40"]
Niin annankin melkein aina. Mies ei. Kostoksi en anna joskus harvoin kun haluaa. Tietääpä miltä tuntuu tulla torjutuksi.
[/quote] Pistä miehesi lukemaan ko. artikkeli? Aika hyvää tekstiä.
Jos arvostaa itseään ei harrasta seksiä pakolla vain siksi, että toinen tahtoo. Siinä ryssii vain oman seksuaalisuutensa ja seksuaalisen koskemattomuutensa.
Mutta mitäpä tuota muutenkaan lukemaan, haastateltavalla on todella kyseenalainen kuva yksilön seksuaalisuudesta. Vai mitä muuta tällainen lause voi olla, kuin ennakkoluuloja ja kapeakatseista ajattelua niinkin monialaisesta osa-alueesta kuin seksuaalisuus: "Hän uskoo, että useimmiten naisen haluttomuus taitaa olla vain laiskuutta – ei viitsitä ryhtyä." Mitä helvettiä oikeasti tällaista paskaa edes julkaistaan?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:41"]
Jos arvostaa itseään ei harrasta seksiä pakolla vain siksi, että toinen tahtoo. Siinä ryssii vain oman seksuaalisuutensa ja seksuaalisen koskemattomuutensa.
Mutta mitäpä tuota muutenkaan lukemaan, haastateltavalla on todella kyseenalainen kuva yksilön seksuaalisuudesta. Vai mitä muuta tällainen lause voi olla, kuin ennakkoluuloja ja kapeakatseista ajattelua niinkin monialaisesta osa-alueesta kuin seksuaalisuus: "Hän uskoo, että useimmiten naisen haluttomuus taitaa olla vain laiskuutta – ei viitsitä ryhtyä." Mitä helvettiä oikeasti tällaista paskaa edes julkaistaan?
[/quote]
Ja jos mies arvostaa itseään, ei jää suhteeseen jossa eukko ei anna.
No onhan hän naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri, lääketieteen ja kirurgian tohtori, kliininen seksologi eli kai se jotain tietää?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:43"]
[/quote]
[/quote]
Tietysti! Parasta olisi etsiä kumppani, jonka kanssa seksuaalinen yhteensopivuus olisi kutakuinkin tasoissa.
Kuivia kausia voi tulla aina, mutta peruslibidon määrä pysyy useimmiten samana. Jos seksi kiinnostaa itseä kerran kuussa ei todellakaan kannata alkaa edes suhteeseen sellaisen kanssa, joka haluaisi 3 krt viikossa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:40"]
Niin annankin melkein aina. Mies ei. Kostoksi en anna joskus harvoin kun haluaa. Tietääpä miltä tuntuu tulla torjutuksi.
[/quote] Pistä miehesi lukemaan ko. artikkeli? Aika hyvää tekstiä.
[/quote]
En kysyisi neuvoja kyseiseltä henkilöltä. Ihmiset ovat nykyään ihan pihalla, eikä jokin tuollainen seksologia asiaa auta.
Mitenkäs mies pakottaa itsensä antamaan vaimolle niin usein kuin tämä haluaa? Täytyykö käyttää jäykistysainetta?
mistä te 2000-luvulla syntyneet tänne pölähditte?
En anna. Etsin kumppanin, joka on seksuaalisilta haluiltaan mahdollisimman lähellä minua ja ymmärtää, että seksi on molemminpuolista läheisyyttä, välittämistä ja HALUA, eikä mikään velvollisuus.
Omia aivoja saa käyttää. Aika tehokashan tuo Anneli on ja varmasti tarkoituskin haastaa miettimään näitä juttuja eikä vain kuljeksia arvelemassa miten muut ehkä. Löytäkää tienne!
"ihminen, joka on sitoutunut seksisuhteeseen, ei voi kieltäytyä seksistä, jos siihen ei ole perusteltua syytä"
Perusteltu syy: just nyt ei kuule huvita, joskus toiste.
Tadaa!
Mieheni joskus ihmetteli, kuinka naisen voi raiskata. Ja minä myös. Se muna ei todellakaan edes mene sinne kuivaan pilluun, ainakaan mulla, vaikka miehelläni on suht pieni muna.
Mä olen ainakin tietääkseni sitoutunut parisuhteeseen, en seksisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 18:57"]Mieheni joskus ihmetteli, kuinka naisen voi raiskata. Ja minä myös. Se muna ei todellakaan edes mene sinne kuivaan pilluun, ainakaan mulla, vaikka miehelläni on suht pieni muna.
[/quote]
Niin, etsippä joku raiskattu ja kysy häneltä. Idiootti
No ainoa iso kysymys oli että miks helvetissä tossa artikkelissa joku oli gynellä ja ikkuna ja sälekaihtimet piti saada äkkiä auki! Kiva ne ihmiset siel avointen sälekaihtimien takana..
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:41"]Jos arvostaa itseään ei harrasta seksiä pakolla vain siksi, että toinen tahtoo. Siinä ryssii vain oman seksuaalisuutensa ja seksuaalisen koskemattomuutensa.
[/quote]pihtarin puheenvuoro...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:41"]
[/quote]
[/quote]aivan oikein. Pihtarit itkee ja huutaa miks jätetään ja sit toiset pihtarit lohduttaa. Parisuhdelutkat on parhaita ja itse olen sellainen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:38"]
"ihminen, joka on sitoutunut seksisuhteeseen, ei voi kieltäytyä seksistä, jos siihen ei ole perusteltua syytä" ja muita seksologin mielipiteitä:
Mitä mieltä?
[/quote]
Hlökoht en piittaa artikkelin siteeraaman "asiantuntijan" mielipiteistä pätkääkään. Jos mua ei haluta, mua ei haluta. Jos se johtuu kumppanin käytöksestä, sen on syytä muuttaa sitä.