Tinderprofiilissa olen 10 vuotta nuorempi kuin oikeasti olen. Miten selitän tämän mun matchille jonka olen treffaamassa?
Olen 44 vuotias mies, mutta näytän ulkoisesti 30-vuotiaalta joten olen tinderiin laittanut iäksi 34 vuotta. Olen treffaamassa tindermatchiäni huomenna ja mietin, miten selitän parhain päin tämän oikean ikäni, jos hän sitä kysyy. Kuvat ovat kuitenkin melko tuoreita alle 3 v vanhoja.
Kommentit (44)
Älä kerro oikeaa ikääsi missään tapauksessa, sillä muuten heität lupaava matchin hukkaan.
Tykkäät aloittaa tutustumisen valehtelemalla? Toivomme kaikki, että pysyt sinkkuna vastaisuudessakin ja tällä naisella on selkärankaa -kuten todennäköisesti onkin- heittää sut takaisin sinne paskakuiluun, mistä ryömitkin esille.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät aloittaa tutustumisen valehtelemalla? Toivomme kaikki, että pysyt sinkkuna vastaisuudessakin ja tällä naisella on selkärankaa -kuten todennäköisesti onkin- heittää sut takaisin sinne paskakuiluun, mistä ryömitkin esille.
Joo sinkkua moniki nhaluaa pysyä. Mammoja haetaan tinderistä vaan patjoiksi.
Laita lippis ja aurinkolasit niin täydestä menee. Muista vaan pitää ne lasit päässä koko ajan.
Et näytä 30-vuotiaalta. Hope this helps.
Ehkä joku aikapoimuselitys voisi upota?
Sulla on siis joku kehitysvamma kun näytät noin paljon nuoremmalta?
Kyllä se sulle antaa torttua kunhan osaat vaan vetää oikeista naruista. Naisetkin haluaa kuitenkin saada seksuaalista tyydytystä.
Sano totuus, että valehtelet. Syynä huono itsetunto ja epävarmuus.
Ei ole mikään ongelma. Oikeastaan päinvastoin. Naiset haluaa elämän kokenutta miestä.
"Lähtiessä huomasin, että jäi kymmenen vuotta iästä pois. Ei kai haittaa, oon 44 enkä 34, kuten varmaan tässä vaiheessa vielä luulet. Tai et enää ku sanoin jo, mutta kuitenkin tajusit varmaan homman ettei tarvitse tähän enää palata. Mites muuten, sulle varmaan maistuis kahvi ja voisarvi eli ranskalaisittain croissaant?"
Vierailija kirjoitti:
No johan oli taas avmammalla kiukkuinen reaktio.
Näytät ihan ikäiseltäsi eikä kukaan luule sinua nuoremmaksi t: N33
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset on raato rehellisiä. Nimimerkillä se kolmas pyörä perkele joka saatanan kerta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen lyhyt, hintelä ja parta ei kasva. Lisäksi ääni on hento ja korkea. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen lyhyt, hintelä ja parta ei kasva. Lisäksi ääni on hento ja korkea. Ap
Tarkennus: ääneni on hieman nariseva, mutta hyvä varustelutaso muuten
Laita sun kaveri meneen sinne sun sijasta. Sä huijasit jo, joten game over.
Tarkoitus on varmaan kuitenkin päästä vaan pimpin päälle, joten ei tuosta paineita kannata ottaa.