mistä rahaa psykoterapiaan
Mistä rahaa payskoterapiaan kun Kelan tukema kolme vuotta on täynnä?
Kommentit (14)
Kerro tänne. Me terapioidaan ilmaiseksi.
luepa jostain "valtava -rahoituksesta". en ole varma miten toimii eikä oo kokemusta mut oon lukenu siitä jossain.
"Kunnan sosiaalitoimen tuki (esim. toimeentulotuki) voi myös tietyissä tilanteissa auttaa psykoterapioiden kustannuksissa. Tällöin sosiaaliviranomaisen on voitava tulkita psykoterapia kyseisessä tapauksessa olennaiseksi osaksi potilaan toimeentulokyvyn ylläpitämistä. "
vois totakin kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:56"]Kerro tänne. Me terapioidaan ilmaiseksi.
[/quote]
Paitsi täällähän maksaa kirjoittelu
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:33"]Mistä rahaa payskoterapiaan kun Kelan tukema kolme vuotta on täynnä?
[/quote]No jos vaikka itse maksaisit omista rahoistasi.
Ai niin unohdin. Ethän sä tietenkään voi koska ne omat tulothan on tarkoitettu kaikkee kivaan kuten matkoihin ja vaatteisiin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:33"]Mistä rahaa payskoterapiaan kun Kelan tukema kolme vuotta on täynnä?
[/quote]No jos vaikka itse maksaisit omista rahoistasi.
Ai niin unohdin. Ethän sä tietenkään voi koska ne omat tulothan on tarkoitettu kaikkee kivaan kuten matkoihin ja vaatteisiin.
[/quote]
kelankin korvaamana terapia maksaa n. 150€/kk ja jos on esim. sairauseläkkeellä, sairauspäivärahalla, kuntoutustuella, opintotuella yms, se terapialasku vie todella
suuren osan kuukauden tuloista. ei siiinä enää kuule vaatteisiin saati matkoihin ole varaa.
1. Kehittele tarina, jossa on jotenkin osallisena keskonen, mieluummin menehtynyt
2. Kerto itkuinen tarina ip-lehteen, mieluiten herkkäuskoiselle kesätoimittajalle
3. Värvää mukaan tilinumeroa jakava frendi
4. Voila: rahantuloa ei voi estää.
Ei kestä kiittää!
Jos olet lastensuojeunasiakas kysy voivatko he auttaa asiassa.
Mene psykoterapeutti-opiskelijalle, ihan yhtä hyvää terapiaa, mutta ilmaista. Tarvitsevat ns. harjoituspotilaita ja toimivat oikean psykoterapeutin valvonnassa.
Miksei 3 vuoden terapia ole riittänyt? Katsotaan että siinä ajassa ihminen hyötyy terapiasta jos on hyötyäkseen, siksi kela ei tue kauemmin.
Otin aikoinani lainaa pankista, 15 v sitten. Kannatti.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 14:33"]Mistä rahaa payskoterapiaan kun Kelan tukema kolme vuotta on täynnä? [/quote]No jos vaikka itse maksaisit omista rahoistasi. Ai niin unohdin. Ethän sä tietenkään voi koska ne omat tulothan on tarkoitettu kaikkee kivaan kuten matkoihin ja vaatteisiin.
[/quote]
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja eläke hyvin pieni. Risoissa vaatteussa kuljen jotta saan edes ruokaa pöytään.
nosto