Lue keskustelun säännöt.
muki vai kahvikuppi-lautanen
24.06.2026 |
Mitä mieltä olet? Voisko juhlissakin jo siirtyä mukeihin ja heivata menemään kahvikuppi-lautanen? Saako kannatusta?
Kommentit (3)
Meillä on kotona kaikissa juhlissa ollu mukit, ei omisteta kuppi ja lautanen astioita ollenkaan. Ei oo kukaan koskaan sanonut mitään, eli ei taida herättää tunteita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kotona kaikissa juhlissa ollu mukit, ei omisteta kuppi ja lautanen astioita ollenkaan. Ei oo kukaan koskaan sanonut mitään, eli ei taida herättää tunteita.
Eli ihan hyvin voi luopua kahvikupeista.
Muki