Lääkäri kirjoitti Kantaan: "Väittää, ettei koskaan ole tupakoinut. Aivan varmasti on."
Lääkäri kirjoitti Kantaan: "Väittää, ettei koskaan ole tupakoinut. Aivan varmasti on."
:(
Kommentit (319)
En siis tod. oo koskaan polttanu!
ap
Joo, mulla siellä luki että hengästyy, kun juoksee. En ole siellä koskaan puhunut mistään juoksemisesta, kun olen viimeksi lapsena juossut.
Luulee tuntenvansa sinut paremmin kuin sinä itse? Huhhuh, onpa täynnä itseään. Onneksi on fiksujakin lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla siellä luki että hengästyy, kun juoksee. En ole siellä koskaan puhunut mistään juoksemisesta, kun olen viimeksi lapsena juossut.
Kuinka ylipainoinen oikein olet?
Mulla on keuhko-ongelmia, vaikka en ole koskaan polttanut. Lääkäri ei usko :(
ap
Itse olen polttanut ja nytkin kaipaan tupakkaa, mutta olen lakossa.
Mulla väitti kivenkovaan, että käytän alkoholia. Olen absolutisti. Myöhemmin maksa-arvojen nousu paljastui lääkkeestä johtuvaksi...
Nauhoititko käynnin? Perusasioita nykyään turvata oma selusta.
Pyydät jättämään toisen lauseen pois. Kannattaa vääntää asiasta, ne on ihan normaaleja työntekijöitä siinä missä sinäkin. Pysyt totuudessa ja jos pystyt, mene vaikka eri lääkärille vastaisuudessa.
Mulla on usein lääkärissä just toi sama. En ole koskaan tupakoinut.
Kun sanon, niin näen lääkäristä ettei usko. Minkäs teet, whatever.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka olen
Mullakin joku venäläinen lääkäri kirjoitti sinne ihan omiaan, asioita joista ei edes puhuttu.
Muun muassa jotain "sanoo ettei kuorsaa nukkuessa", kun ei puhuttu nukkumisesta tai kuorsaamisesta sanaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli vaan toisella tavalla sanottu että olet noin 60 kiloa ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka olen
Mutta et ole ottanut juoksuaskelia lapsuuden jälkeen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli vaan toisella tavalla sanottu että olet noin 60 kiloa ylipainoinen.
Painan 60kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka olen
En tykkää juoksemisesta. Lenkkeilen kävellen, en koskaan juosten.
Mulla hammaslääkäri kysyi, että onko viisaudenhampaat poistettu. Sanoin että ei ole, niitä ei ole koskaan ollutkaan. Välittömästi tämän jälkeen hän saneli hoitajalle tietoihini kirjoitettavaksi, että viisaudenhampaat on poistettu.
Tuli vähän outo fiilis. Niinku mitä hittoa?! :DD Kai mä tietäisin, jos ne olis poistettu (ja siitä olisi merkintäkin)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka olen
Todellako luulet että kaikki hoikat juoksevat?
Mä olen ihan avoimesti kertonut lääkärissä, että poltan tupakkaa ja olen nikotiiniriippuvainen. Se on kirjattu ihan neutraalisti Omakantaan että "potilas tupakoi".
Onhan tuollainen omahyväinen lääkäri täysi kusipää, kun ylimielisenä kirjoittelee omia arvailujaan virallisiin rekistereihin.
Oliko Mallu-aski rintataskussa?