Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikinit päällä pihalla ja heti naapureilla asiaa hoidettavana ulkosalla

Vierailija
07.08.2015 |

usein teen pihatöitä tässä kukkaistutusten parissa omalla pihallani mutta nyt kun aamusta oli näin ihanan lämmintä niin laitoin bikinit päälle ja yhtäkkiä tuntuu että jokaisella naapurinmiehellä on nyt jotain ulkosalla hoidettavaa... yhdenkin naapurin pahvilaatikkoroskat olleet pihalla jo alkukesästä lähtien mutta juuri nyt kun minä makaan pihalla bikinit päällä niin hän päätti yksi pahvilaatikko kerrallaan lähteä niitä viemään kierrätyslaatikoihkn jotka sijaitsevat mun pihaa vastapäätä...
myös kaksi muuta naapurinmiestä tulivat juuri nyt touhuamaan pihoille hyvän näköetäisyyden päästä minusta vaikka muuten hyvin harvoin pihoillaan viihtyvät...
huoh miehet...

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Kuvittelet itsestäsi liikoja.

Vierailija
22/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika herkku, anna miesten katsella, heillekin on sitten ihana päivä.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot kiittää kun miehet vihdoinkin saavat jotain aikaan

Vierailija
24/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:36"]

Onko sulla enemmänkin vainoharhoja? Ne vielä pahenee vanhetessa.

[/quote]

No niinpä :)

Ihan koko asuinalueen miehet tulee nyt pihalle kyttäämään, kun naapurin rouva kykkii bikineissä pihalla :D

No aivan varmasti, joo :D
[/quote]
Niinpä, mun mummo vanhetessaan luuli, että naapurit tarkkailee häntä ja tulee pihalle heti kun mummokin menee. Ap kuulostat samanlaiselta :D

Vierailija
25/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:36"] Onko sulla enemmänkin vainoharhoja? Ne vielä pahenee vanhetessa. [/quote] No niinpä :) Ihan koko asuinalueen miehet tulee nyt pihalle kyttäämään, kun naapurin rouva kykkii bikineissä pihalla :D No aivan varmasti, joo :D [/quote] Niinpä, mun mummo vanhetessaan luuli, että naapurit tarkkailee häntä ja tulee pihalle heti kun mummokin menee. Ap kuulostat samanlaiselta :D

[/quote]

Näitä nykyään löytyy, kun mielenterveyspalveluita on vähennetty. On jos millaista antennia naapureihin ja kuuntelevat salaa ja kyttäävät ja avaruudestakin tulee säteitä, mistä menee tiedot Nasalle.

Vierailija
26/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuule ne bikinitkin pois niin ehkä sitten voisi naapurit innostua. 

Vierailija
27/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei ole mahdollista, että hyvä ilma houkutteli naapurit, kuten sinutkin, nauttimaan ulkoilmasta ja auringosta.

Onneksi tähän pihaan, missä itse parhaillaan makoilen, eivät naapurien katseet ulotu.

Vierailija
28/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että pitkän sateisen jakson jälkeen halutaan nyt olla ulkona....

Vierailija
29/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä

ap

Vierailija
30/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni niin meidän naapurustossa oli langanlaiha ja pienitissinen blondi nainen bikineissä joka kesä pihallaan. Osa miehistä kertoi olleensa vaivaantuneita kun menivät kyläilemään tämän naisen miehen luona.

Vierailija
31/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:47"]sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä

ap
[/quote]
Älä yritä.

Vierailija
32/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan siellä naapuritontillakin hyvä keli tehdä ulkohommia?

Vierailija
33/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:47"]sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä

ap
[/quote]
Älä yritä.
[/quote]

en yritäkään...ihan normaalia se minun mielestäni on omalla pihalla maata bikinit päällä

Vierailija
34/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sulla on itsetunto kohillaan, jos luulet että naapurit rupee siivoomaan pihaa, jos yksi nainen ottaa aurinkoa bikineissä. Käytännössähän se tarkottais sitä, että ne on kuitenkin kurkkineet monta päivää ikkunoistaan teidän puolelle pihalle, että pitäis yhtä sun toista tehdä, mutta kun ei tuolla ole mitään katsottavaa niin taidanpa jättää pihatyöt jollekin aurinkoisemmalle päivälle.

Mikset saman tien ota aurinkoa yläosattomissa ja totea sitten että "huoh, miehet :)"

Olet kovin vaatimaton ulkonäkösi suhteen. Tulee mieleen nainen jonka näin yökerhossa, jolla oli paita napaan asti auki, joka loukkaantui verisesti kun miehet tuijottivat hänen tissejään. Oli varmaan laittanut kyseiset hepeneet päälle, että miehet kiinnittäisivät huomiota hänen silmiinsä.

Vierailija
35/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:49"]

Kun olin pieni niin meidän naapurustossa oli langanlaiha ja pienitissinen blondi nainen bikineissä joka kesä pihallaan. Osa miehistä kertoi olleensa vaivaantuneita kun menivät kyläilemään tämän naisen miehen luona.

[/quote]

Raskausaikana otin aurinkoa bikineissä. Naapurin mummi kävi kainosti pyytämässä, että voisinko ottaa takapihalla, kun hänen miehensä ei kehtaa tulla ulos, kun näkymä pihallemme oli suora. Vanhankansan mies ei ymmärtänyt, että nuori nainen varsinkin raskaana, on puolialasti kaikkien näkösillä.

No eihän tuo iso vaiva minulta ollut siirtyä takapihalle. Mukavat naapurit olivat kuolemaansa asti.

Vierailija
36/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:47"]

sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä ap

[/quote]

Suomessa lomat on pääosin lusittu, työttömiä äijiä voi naaprustossa olla ja keskeisessä Euroopassa lomat on vasta alkamassa, joten aika outoa, että naapurustossa miehet kuolaa bikineissä liikkuvaa naista.

Vierailija
37/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:49"]

[/quote]

Raskausaikana otin aurinkoa bikineissä. Naapurin mummi kävi kainosti pyytämässä, että voisinko ottaa takapihalla, kun hänen miehensä ei kehtaa tulla ulos, kun näkymä pihallemme oli suora. Vanhankansan mies ei ymmärtänyt, että nuori nainen varsinkin raskaana, on puolialasti kaikkien näkösillä.

No eihän tuo iso vaiva minulta ollut siirtyä takapihalle. Mukavat naapurit olivat kuolemaansa asti.
[/quote]
Joo nimenomaan vanhemmat ihmiset tätä paheksui. Kuuntelin salaa pappani ja muiden miesten keskusteluja :D

Vierailija
38/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, ap. Kävin äsken kävelyttämässä koiria, vetäisin pikkuisen rantamekon bikinien päälle, on niin kuuma. Naapurin mies näki minut kadulla, keskeytti hommansa ja tuli juttelemaan. Mitään asiaa ei ollut, ja katsoi koko ajan mua parikymmentä senttiä silmien alapuolelle. Kun jatkoin matkaa, mies vilkutti tyttömäisesti. Normaalisti on sellainen jurottaja.

Miehet...

Vierailija
39/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:47"]

sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä ap

[/quote]

Suomessa lomat on pääosin lusittu, työttömiä äijiä voi naaprustossa olla ja keskeisessä Euroopassa lomat on vasta alkamassa, joten aika outoa, että naapurustossa miehet kuolaa bikineissä liikkuvaa naista.
[/quote]
luuletko että kaikilla keski-euroopalaisilla on varaa lomailla viikkotolkulla ulkomaan huviloilla ? :'D Lama se on täälläkin...
ap

Vierailija
40/79 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, kun asuin rivarissa ja oli oma piha. Talkkari ajeli ruohon liekkurilla mun aurinkotuolin vierestä, niin lyhyeksi että musta maa vaan näkyi..