Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko huono merkki jos miehellä on ollut monta naista?

Vierailija
08.03.2025 |

Olen tuoreehkossa suhteessa ja olen alkanut kiinnittää huomiota siihen että miehen jokainen tarina alkaa tyyliin "Yks mun tapailema nainen..." "Mun ex sanoi..." "Kerran deittasin yhtä..."

Eilen kun loikoiltiin sängyssä ennen nukahtamista, alettiin puhua työpaikoista. Mainitsin olleeni joskus kirjastontätinä, johon hän sanoi: "Mä tapailin yhtä kirjastontätiä". Väsyksissä minulta luiskahti että "Ketä sä ET olisi tapaillut", mistä mies silminnähden sydämistyi. Hän alkoi kysellä pidänkö häntä hutsuna, ja vielä aamuaisellakin piikitteli sanomalla makuuhuonettaan neitsytkammariksi "Tajusitko? Neitsyt! Kun sä pidät mua horona".

Alkaa ärsyttää ja ihan vähän naurattaa. Mutta toisaalta mietin että onko se merkki siitä että itsekin pääsen pian tarinapinoon kun noin monta naista ollut?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla huono merkki, vaikka ei välttämättä 

Sinun tapauksessa kuulostaa huonolta merkiltä. Tuo reaktio kommenttiisi on kuitenkin huolestuttavampi asia. Ei tuommoisia pitäisi tulla noin varhaisessa vaiheessa suhdetta.

Miten luulet miehen reagoivan kömpelöihin kommentteihin sitten kun suhde on arkipäivistynyt joa nyt jo reagoi noin aggressiivisesti.

Vierailija
2/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki. On kelvannut muillekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 

Vierailija
4/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättä kelvannut. Tavannut kerran tai pari.

Vierailija
5/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä tavalla. Ei ole hyvä merkki, jos on hirveästi eksiä ja tapailukumppaneita.

Se taas ei itseäni kiinnosta, jos on panoja jostain nuoruuden vaiheesta tai vaikka eron jälkeen kolmikymppisenä hetken rillutellut vapauden huumassa paneskellen. Mutta pino eksiä ja tapailuja.. pitäisi hengailla aika pitkään, ennen kuin voisin luottaa. 

Vierailija
6/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvä merkki. On kelvannut muillekin ja voi opettaa seksissä.

Vierailija
7/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono merkki. Jos koko ajan puhuu existään ja ihan mikä tahansa lause luo aasinsillan exiin. Oma mieheni ei koskaan puhunut existään ja poisti jopa exiensä kuvat albumista kun seurustelu vakiintui. Yritin kertoa että kyllä ne kuvat voivat olla, ovat elettyä elämää. 

Vierailija
8/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono.

Vierailija
9/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonoa käytöstä mieheltä. En ymmärrä ihmisiä, joilla alkaa olla jo ikää yli 40v. Ja tulee koko ajan uusia exiä. Ja panoja. En kattelisi. 

Vierailija
10/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä on edelleen kierrätyksessä. 

Vierailija
11/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet?

Vierailija
12/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on äärimmäisen surkeat sosiaaliset taidot. Tollo.

Vierailija
13/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit sit kylän pyöräilijän.

Vierailija
14/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä vähintäänkin koko ajan hölöttää entisistä naisista uudelle. Millainen tilannetajuton törppö tekee noin? Itse en tuo mitään exien kanssa puuhattuja juttuja edes esille.

Vierailija
15/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kutsuu itseään horoksi ja puhuu jostain neitsytkammarista on todella outo. 

0/5

Vierailija
16/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lähinnä pitää esitelmän tyypillisimmistä sukupuolitaudeista ja oireista. Sellainen kokemusasiantuntija. 

Vierailija
17/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehestä pitäis sitten saada perheelle perustaja, ja voi itku kun ei suostukaan!

Onkohan tällaisia aloituksia miljoona vai enemmän?

Vierailija
18/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole oppinut mitään. 

Vierailija
19/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täyspäinen nainen ei tuollaista miestä katselisi. 

Vierailija
20/93 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että se on enemmänkin hyvä merkki. Avaan alla tarkemmin:

En ole kertaakaan elämässäni tavannut sellaista "hamesankaria", jolla ei olisi ainakin joitain vahvuuksia. Usein tuollaiset miehet ovat karismaattisia ja sosiaalisesti taitavia, ja kaikin puolin mukavaa seuraa.

Sen sijaan ne miehet jotka eivät millään saa naisia, ovat pääsääntöisesti tylsiä ja kaikin puolin alle keskitason, puhutaan sitten ulkonäöstä, palkasta tai sosiaalisista taidoista.