Bikinit päällä pihalla ja heti naapureilla asiaa hoidettavana ulkosalla
usein teen pihatöitä tässä kukkaistutusten parissa omalla pihallani mutta nyt kun aamusta oli näin ihanan lämmintä niin laitoin bikinit päälle ja yhtäkkiä tuntuu että jokaisella naapurinmiehellä on nyt jotain ulkosalla hoidettavaa... yhdenkin naapurin pahvilaatikkoroskat olleet pihalla jo alkukesästä lähtien mutta juuri nyt kun minä makaan pihalla bikinit päällä niin hän päätti yksi pahvilaatikko kerrallaan lähteä niitä viemään kierrätyslaatikoihkn jotka sijaitsevat mun pihaa vastapäätä...
myös kaksi muuta naapurinmiestä tulivat juuri nyt touhuamaan pihoille hyvän näköetäisyyden päästä minusta vaikka muuten hyvin harvoin pihoillaan viihtyvät...
huoh miehet...
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:49"]
Kun olin pieni niin meidän naapurustossa oli langanlaiha ja pienitissinen blondi nainen bikineissä joka kesä pihallaan. Osa miehistä kertoi olleensa vaivaantuneita kun menivät kyläilemään tämän naisen miehen luona.
[/quote]
Raskausaikana otin aurinkoa bikineissä. Naapurin mummi kävi kainosti pyytämässä, että voisinko ottaa takapihalla, kun hänen miehensä ei kehtaa tulla ulos, kun näkymä pihallemme oli suora. Vanhankansan mies ei ymmärtänyt, että nuori nainen varsinkin raskaana, on puolialasti kaikkien näkösillä.
No eihän tuo iso vaiva minulta ollut siirtyä takapihalle. Mukavat naapurit olivat kuolemaansa asti.
[/quote]Minäkään en ymmärrä teitä nykyajan letukoita
M26
Ei vittu, se on siis totta. Olen aina ajatellut, että kehtaako vaikkapa kaupassa kävellä jonkun hyllyn läpi, missä jpoku nuori neito on poseerausasennossa ilman että tämä luulee minun kävelleen siitä hänen takiansa tai että yrittäisin nyt jotenkin iskeä häntä. Naiset siis todella ajattelee niin. Pitää alkaa kiertämään teidät kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:57"] [quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:47"] sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä ap [/quote] Suomessa lomat on pääosin lusittu, työttömiä äijiä voi naaprustossa olla ja keskeisessä Euroopassa lomat on vasta alkamassa, joten aika outoa, että naapurustossa miehet kuolaa bikineissä liikkuvaa naista. [/quote] luuletko että kaikilla keski-euroopalaisilla on varaa lomailla viikkotolkulla ulkomaan huviloilla ? :'D Lama se on täälläkin... ap [/quote] Sen verran Keski-Euroopasta tiedän, että edes siellä nainen bikineissä ei ole ihmetyksen aihe. Ja senkin tiedän, että asut aika köyhällä alueella, jos äijät on kaikki kotona. [/quote] onko kukaan väittänyt että asuisin rikkaalla alueella ;) voi av-mammat :P asun ihan tavisalueella missä paljon isi-pappoja jotka pitävät aina perjantaina "papa dag" :) ap
[/quote]
Ja nyt ne isit jätti lapset yksin sisälle ja ryntäsi katsomaan sun persettä? Meillä hollannissa se on muuten papa dagen, joten olet Norjassa tai Ruotsissa, ei ihan keskeistä Eurooppaa.
[/quote]
Samassa maassa siis asumme ;) jos todella myös täällä asut niin luulisi, että osaisit jo yksikön ja monikon erotuksen ;) Papadag is een informele benaming waarmee een vrije dag voor mannen wordt aangeduid, waarop deze de zorgen voor hun kind(eren) op zich nemen. :P
ja kyllä meidän naapureiden pappojen lapset ovat sen ikäisiä että pärjäävät sisällä itsekin ja aika monelle papalle toi papa dag näyttää tarkoittavan vain sitä, että kuskailevat lapsia harrastuksesta toiseen päivän ajan. Totta kai riippuu hoidettavien lasten määrästä.
Mun mies alkoi pitämään ns. papa dagia jo nyt vaikkei meillä ole edes vielä lapsia, mutta kun taloudellisesti on varaa tehdä lyhempää viikkoa ja elämä kuitenkin on aika lyhyt niin miksei siitä sitten nauttisi :)
ap
Naapurin mies oli jo pitkää päättänyt juuri tänä perjantaina siivota roskat pihaltaan, mutta eiköhän sinne saamari juuri tänään tule tuo naapurin heitukka esittelemään itseään bikineissä.
Ota loputkit tekstiilit pois, niin saat huomiota myös virkavallan taholta.
Meillä riittää, kun yleensä vaan menee ulos..
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:12"]Naapurin mies oli jo pitkää päättänyt juuri tänä perjantaina siivota roskat pihaltaan, mutta eiköhän sinne saamari juuri tänään tule tuo naapurin heitukka esittelemään itseään bikineissä.
[/quote]
Siis oikeasti? Tästä viestistä voi päätellä kateuden ja katkeruuden kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:14"]
Ota loputkit tekstiilit pois, niin saat huomiota myös virkavallan taholta.
[/quote]
hyvä idea, yksi naapurin rouvista onkin poliisi ja taitaa olla vieläpä kotonakin tänään :D
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:10"]Ei vittu, se on siis totta. Olen aina ajatellut, että kehtaako vaikkapa kaupassa kävellä jonkun hyllyn läpi, missä jpoku nuori neito on poseerausasennossa ilman että tämä luulee minun kävelleen siitä hänen takiansa tai että yrittäisin nyt jotenkin iskeä häntä. Naiset siis todella ajattelee niin. Pitää alkaa kiertämään teidät kaukaa.
[/quote]
Niin selvästi kateellisen naarasvalaan kirjoittama kommentti :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:14"]Ota loputkit tekstiilit pois, niin saat huomiota myös virkavallan taholta.
[/quote]
Omalla pihalla? Ap on Hollannissa, en tunne heidän lakejaan. Mutta Suomessa tuo on hieman ristiriitainen juttu. Jos joku mun pihalle tirkistelee tai jopa tunkeutuu, hän on se rikollinen ;)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:47"]
sanoinko että asun Suomessa? ;) kauniita päiviä on riittänyt tänä kesänä täällä keski-euroopassa vaikkakin viime viikko hiukan sateisempaa mutta tänään taas ihanan lämmintä ap
[/quote]
Vielä aloituksessa olit sitä mieltä, että "nyt kun aamusta oli näin ihanan lämmintä" mutta iihan miten vaan...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:10"]Ei vittu, se on siis totta. Olen aina ajatellut, että kehtaako vaikkapa kaupassa kävellä jonkun hyllyn läpi, missä jpoku nuori neito on poseerausasennossa ilman että tämä luulee minun kävelleen siitä hänen takiansa tai että yrittäisin nyt jotenkin iskeä häntä. Naiset siis todella ajattelee niin. Pitää alkaa kiertämään teidät kaukaa. [/quote] Niin selvästi kateellisen naarasvalaan kirjoittama kommentti :D
[/quote]Ihan nuori mies olen. kaupassa käynti on jo nykyisinkin aika helvettiä - äkkikäännöksiä, piilottelua hyllyjen väliköissä ja odottamista, että milloin se poseeraava tuotetta valitseva neito lähtee siitä haluamani tuotteen luota pois, jotta voin käydä itse nopeasti nakkaamassa sen koriini. Jos menee ottamaan sen silloin kun se neito siinä on niin neito luulee - kuten tästäkin ketjusta on tullut ilmi - että tekisin hänen vuokseen, koska yrittäisin iskeä tai antaa hänen poseeraukselleen huomiota.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:10"]Ei vittu, se on siis totta. Olen aina ajatellut, että kehtaako vaikkapa kaupassa kävellä jonkun hyllyn läpi, missä jpoku nuori neito on poseerausasennossa ilman että tämä luulee minun kävelleen siitä hänen takiansa tai että yrittäisin nyt jotenkin iskeä häntä. Naiset siis todella ajattelee niin. Pitää alkaa kiertämään teidät kaukaa. [/quote] Niin selvästi kateellisen naarasvalaan kirjoittama kommentti :D
[/quote]Ihan nuori mies olen. kaupassa käynti on jo nykyisinkin aika helvettiä - äkkikäännöksiä, piilottelua hyllyjen väliköissä ja odottamista, että milloin se poseeraava tuotetta valitseva neito lähtee siitä haluamani tuotteen luota pois, jotta voin käydä itse nopeasti nakkaamassa sen koriini. Jos menee ottamaan sen silloin kun se neito siinä on niin neito luulee - kuten tästäkin ketjusta on tullut ilmi - että tekisin hänen vuokseen, koska yrittäisin iskeä tai antaa hänen poseeraukselleen huomiota.
[/quote]
Ihan tottahan tämä on :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:12"]Naapurin mies oli jo pitkää päättänyt juuri tänä perjantaina siivota roskat pihaltaan, mutta eiköhän sinne saamari juuri tänään tule tuo naapurin heitukka esittelemään itseään bikineissä.
[/quote]
Siis oikeasti? Tästä viestistä voi päätellä kateuden ja katkeruuden kaukaa.
[/quote]
Heti kun ap laittaa kuvansa niin voin kertoa olenko kateellinen. Sitä ennen en ole kuvitteelliselle henkilölle kateellinen.
hollantilaiset naiset ovat aina kauniita. isot silmät ja sellaiset tietyt kasvojen ja pään muoto. tanskalaisilla on aika paljon samaa. pakko ottaa aina muna kouraan, kun yleisurheilussa tai uinnissa näkyy hollantilainen kaunotar. onneksi kohta alkaa mm-kisat
Ohhoijaa.. mullakin on yks tuollainen kaveri joka kuvittelee miesten olevan hänestä kiinnostuneita kun vaan sattuvat samaan huoneeseen tai katsahtavat kaveriini päinkään. Kieltämättä huvittavaa katseltavaa kun tää kaveri sitten aina naistenhuoneeseen tullessaan hehkuttaa ihan täpinöissään, että nyt häntä yritetään taas iskeä, mitenkähän sitä pitäisi olla...
Luuleekohan naapurin ukko että hänen kaljamahaansa menin pihalle lasten kanssa ihailemaan kun oltiin samaan aikaan pihalla äsken? Naapuri köllötteli pikku speedoissaan nurmikolla ja lapset leikkivät puhallettavassa uima-altaassa...
NO SINUN ULKONÄÖLLÄSI, JOS MINÄ OLISIN NAAPURIN MIES, LAITTAISIN ÄKKIÄ PIMENNYSVERHOT KIINNI. KATSOS KUN EIVÄT NE BIKINIT TEE RUMAN MUOTOISESTA NAISESTA HYVÄN MUOTOISTA. PITÄÄ OLLA JOTAIN, MITÄ NÄYTTÄÄ.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:53"]
Oletteko te kateellisia tai jotain? Nykyajan talot on rakennettu niin pienille tonteille, että joka ikkunasta näkee jonkun naapurin pihaan. Kautta aikojen miehet kyylänneet vähäpukeisia naisia ja tiukkoja peppuja, joten miksi ap:n kirjotus ei voisi olla totta? Katkeraa porukkaa palsta täynnä.
[/quote] Se asuu Keski-Euroopassa, siellä on talojen välissä pensasaitoja jne. enkä ymmärrä, että jos ikkunasta näkee ap:n niin miksi mennä ulos sitä tiiraamaan?
[/quote]
Meinaat ihan tosissas, että vain Suomessa on pienet tontit? =)