Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä mies, mutta en uskalla erotakaan

Vierailija
07.08.2015 |

Mieheni on monella tavalla aivan kamala (päivittäistä nöyryyttämistä ja solvaamista, usein aamusta iltaan), mutta en uskalla erota lasten vuoksi, sillä mies ja hänen vanhempansa haluaisivat, että mieheni saisi lapset itselleen. Mieheni lisäksi väittää toisinaan, että 3-vuotias esikoinen ei edes olisi hänen lapsensa, sillä poika muistuttaa huomattavasti enemmän minua. Kuitenkin poika siis on mieheni lapsi. Ilmeisesti epäilystensä seurauksena mies on poikaa kohtaan huomattavasti tiukempi ja ankarampi kuin kuopusta kohtaan.

Itse joudun nukkumaan lattialla nurkassa yöni ja mies uhkaa häätää minut siitäkin pois; samoin en saisi pitää mitään omia tavaroita, joita mies mielivaltaisesti heittelee välillä roskiin. Miehen vanhemmat ovat visusti miehen puolella. Olimme kesällä kuukauden anoppilassa vastoin toiveitani ja mies mustamaalasi minua jatkuvasti vanhemmilleen ja sain siellä aina kaikki syyt niskoilleni. Mies kontrolloi työni tekoa ja estää opiskeluni (haluaisin opiskella lisää, jotta saisin parempipalkkaisen työn tulevaisuudessa, mutta mies ei kestä sitä, että toisin parin vuoden ajan vähemmän rahaa taloon).

Olen iältäni reilusti yli kolmekymppinen, joten tässä iässä ei enää välttämättä ainakaan Suomesta löydä miestä, sillä olen ns. yli-ikäinen parisuhdetta ajatellen ainakin nettikirjoitusten ja mieheni kommenttien

perusteella. Mies on murentanut itsetuntoni täysin, mikä entisestään tekee minut epävarmaksi. Jos nyt eroaisin, niin joutuisin olemaan lopun ikäni yksin, enkä enää saisi sellaista perhettä, josta olen unelmoinut (ydinperhe, yhteisiä harrastuksia ja lomia jne.).

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että jos ap jääkin suhteeseen, joku saa sieltä lapset pois.

Vierailija
2/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:16"]Hups, yksi kappalejako meni pieleen. Pahoitteluni.
[/quote]

Perus elämäm kolu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero tulee, niin onko joku nurkassa kököttävä alistunut ihmisraunio paras vaihtoehto YH:ksi?

Vierailija
4/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon Ap tarinasi täysin, sillä elin itse melkomoisessa helvetissä reilun viisi vuotta. Sellaisessa helvetissä, juuri sen helvetillisen miehen kanssa, jota kukaan muu ei uskonut todeksi. En siis voinut edes ystävilleni puhua, sillä kukaan ei uskonut, että tämä "mahtava tyyppi" -mieheni olikin itse pääpiru neljän seinän sisällä.

Tuo on kaikki niin tuttua huttua. Juuri noin nuo käyttäytyvät. Ja lopulta et usko enää itseäsi missään asiassa. Etpä tietenkään, kun olet kadottanut sen oikean itsesi täysin noissa miehen leikeissä.

Miehelläsi on ISO ongelma. Samoin sinulla. Mutta sinun etusi on siinä, että sinä pääset ongelmasta vielä eroon. Se tapahtuu lähtemällä, jättämällä miehesi. Ja sillä siisti.

Sen jälkeen miehesi joutuu etsimään toisen nurkankuluttajan. Itseään mies ei sen sijaan koskaan pääse pakoon, ja se on hänen suurin ongelmansa.

Sinut on nyt vain manipuloitu luulemaan, että kaikki virheet (todennäköisesti juuri miehesi virheet) ovat sinussa. Sen nämä tyypit osaavat käsittämättömällä, julmuudessaan kaikelle muulle kalpenevalla tavalla.

Pelasta itsesi ja lapsesi! Teidän elämänne on jotain aivan muuta. Aloita oman onnellisen elämäsi ensimmäinen päivä jo tänään!

T. Vastaavan "Unelma"-miehen kanssa viisi vuotta elämästään tuhlannut (tosin lapseton, kiitos unelmamiehen)

Vierailija
5/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämäsi voi Ap olla vielä vaikka mitä. Todellistakin unelmaa. Mutta ihan ekaksi otat nyt ja lähdet lapsinesi tuosta! 

Vierailija
6/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 07:37"]

Jos ero tulee, niin onko joku nurkassa kököttävä alistunut ihmisraunio paras vaihtoehto YH:ksi?

[/quote]

Huomaa, että ei hänen enää eron jälkeen tarvitse kököttää nurkassa. Kun hän saa oman elämänsä takaisin, hänestä tulee taas oikea ihminen.

Ihmisraunio yksinhuoltaja on ehdottomasti parempi vaihtoehto lasten kannalta kuin miehen alistama ihmisraunio, sillä siitä kärsivät seuraavatkin sukupolvet.

Vierailija
7/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itse pahin vihollisensa, kuten joku tuossa jo totesikin. Anna miehen jatkossa pilata vain oma elämänsä. Sen hän tulee nimittäin tekemään joka tapauksessa, vaikkei itse sitä todennäköisesti koskaan tajuakaan.

Nim. Vastaavaan törmännyt ja päätäänsä seinään hakannut - vain lähtö auttoi

Vierailija
8/48 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 11:58"]... haluaisin myös päättää tämän helvetin. Pelottaa, sillä mies on saanut minut uskomaan ja uskon itsekin ettei minulla ole mitään elämää eron jälkeen. Hän uhkailee ja kiristää minua, tulee asuntooni parvekkeen ikkunan läpi jos hänellä ei ole avaimia. On kirjaimellisesti sanonut tekevänsä elämästäni helvettiä jos jätän hänet.

[/quote]

Tähän on yksinkertainen ratkaisu: hanki asunto ilman parveketta tarpeeksi korkeasta talosta. 

Eikö sinun elämäsi ole melkoista helvettiä jo nyt? Miten se voisi muuttua vielä huonommaksi, jos pääsisit hänestä eroon. Joo, joutuisit pelkäämään - väitätkö, että sinä et pelkää nyt?

Vierailija
9/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, yksi kappalejako meni pieleen. Pahoitteluni.

Vierailija
10/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kai tää on provo?
"Nukun nurkassa lattialla"
????
Mistä mä voin tulla hakemaan sinut ja lapset?

Vierailija
11/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappalejakohan tässä on siurin pulma.
Ei vaan lähde. Heti. Eläimetkin elävät vapaammin. Otat lapset ja menet vaikka ensikotiin, mies ei niitä lapsia vaan "saa."

Vierailija
12/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala mies. Eroa jo!!!

Vierailija
13/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet tietysti. Onko mies suomalainen vai pitääkö pelätä eron kulttuuripuolta?

Vierailija
14/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisenko mallin tahdot näyttää lapsillesi? Tyttäret alistuvat ja pojista tulee hirviöitä.

Vierailija
15/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko äänittää tai videoida teidän elämää? Laita tallenteet jonnekin nettiin jemmaan, ettei mies tuhoa niitä. Sitten sulla olisi todistusaineistoa, että sua pidetään orjana, ja voit haastaa miehen oikeuteen vapauden riistosta.

Vierailija
16/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo parisuhde on todellakin parempi vaihtoehto kuin se, että "joutuisit" jäämään ilman parisuhdetta...? Kuin se vaihtoehto, että saisit olla turvassa, elää omaa elämääsi, päättää omista asioistasi, pitää omat tavarasi (wtf?), harrastaa mitä haluat, matkustaa minne haluat. Edes mahdollisuuden olla onnellinen, mahdollisuuden löytää sellaisen miehen, joka ei ole tyranni suoraan helvetistä?

Missä kaupungissa asut? Saanko tulla hakemaan sinut turvaan?

Vierailija
17/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilanteesi on todella vakava. Lähde heti turvakotiin. Soita naistenlinjalle. Tottakai löydät uuden miehen, itse olin yh ja tapasin unelma miehen 42-vuotiaana, nyt menimme juuri naimisiinkin. Suomessa laki on puolellasi, et menetä lapsia todellakaan!

Vierailija
18/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä juuri luin? Lapset kainaloon ja menoksi. Eli ei se mies niitä lapsia saa noin vaan. Nyt on aika lähteä. Kyllä ne lapset kärsii tuosta yhtä lailla kuin sinä. 30 vuotta ei ole mikään ikä vielä, sinulla on 40 vuotta vielä aikaa. Meinaatko nukkua lattialla nurkassa vielä seuraavat 40 vuotta?

Vierailija
19/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tärkeimmät tavarat, lapset ja lähde turvakotiin. Poliisi jeesii loppujen kanssa. Äiti saa erossa aina ensisijaisesti lapset, varsinkin tuon ikäiset. Etsi hyvä juristi. Kannattanee hakea ainakin tietojenluovutuskielto maistraatista! Eroa!

Vierailija
20/48 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä sama ihminen ole kirjoittanut aikaisemminkin tänne vastaavaa? Taisi olla juuri sieltä anoppilasta muutama viikko sitten kun mies uhkasi pitää lapset erossa. Aloittaja, tänne kirjoittaminen ei millään tavalla muuta elämääsi paremmaksi. Se, että eroat miehestäsi, muuttaa. Jos nyt siis ylipäätään haluat miehestä eroon, voit toki halutessasi jatkaa tuon perhehelvetin läpikäymistä. Apua saat varmasti kun sitä tarvitset, esim. turvakoti on myös sinua varten olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme