Miten saan tietää kenen kanssa mieheni petti?
Niin, mies kertoi omatoimisesti minulle, että on pettänyt minua työmatkalla ulkomailla (ei siis Suomessa). Hän anelee anteeksi ja pyytää että en ota eroa, muka rakastaa ja lastenkin vuoksi. Olen aiva rikki :(
Kysyin mieheltä kuka se oli ja mies väitti että tuntematon henkilö. En tiedä mitä uskoa. Mieheni on sellainen ujohko nörtti-insinööri ja siksi tuntuu jotenkin niin vieraalta että hän pettäisi 15 vuoden avioliiton jälkeen jonkun täysin tuntemattoman kanssa?! Siis että tapaisi baarissa jonkun, juttelisi jonkun kanssa peri tuntia ja sitten lähtisi panolle?! Hän ei Suomessa edes käy koskaan missään baareissa, viimeksi käynyt varmaan 10 vuotta sitten.
Olen aiva sekaisin :( Mies sanoi ennen matkalle lähtöä, että sinne tulee mukaan henkilö x ja henkilö y jotka molemmat oli miehiä. Toki nyt en voi tietää oliko siellä muitakin työkavereita ja naistyökavereita? Paikka jossa mies oli matkalla on hieman harvinaisempi kuin peruskohteet (Tukholma, Lontool jne) eli tuntuu myös aika epätodennääköiseltä, että olisi törmännyt siellä johonkin suomalaiseen tuttuun?! Mies ei suostu sanomaan tosiaan muuta kuin että kysessä oli tuntematon henkilö. En itse asiassa tiedä olisi se mies vai nainen (ei kyllä ole ollut bi- piirteitä havaittavissa koskaan), enkä tiedä minkä maalainenkaan henkilö. Mies kävi kyllä sukupuolitautitesteissäkin...
Sanoin miehelle, että kuinka voin koskaan tietää onko hänellä nyt aviottomia lapsia siitettynä johonkin muualle. Mies vastasi, että EI OLE. Kysyin, että mistä tiedät, jos tuo henkilö oli tuntematon? Ei vastausta tähän mieheltä.
Jotenkin ehkä vielä selviän tästä jos kyseessä oli oikeasti vaan joku tuntematon, ulkomaalainen parin tunnin baarituttavuus, johon ei enää pitä yhteyttä. Tyhmää toki tuhota yksi avioliitto sellaisella... Mutta jos kyseessä onkin miehen työkaveri niin silloinhan he ovat edelleen koko ajan ainakin näköetäisyydellä...Ja se olisi liikaa minulle.
Päässäni kiehuu ja pyörii ja mietin myös voiko olla, että mies sanoo henkilön olleen tuntematon sen vuoksi että yrittää suojella naista minun mahdolliselta yhteydenotolta (en sitä tekisi vaan ottaisin nyt sen avioeron)? Tai jos mies ajattelee, että minun on helpompi selvitä ja meidän avioliiton on helpompi selvitä jos henkilö jää minulle kasvottomaksi. Tulen kohta hulluksi!
En pääse miehen sähköpostiin käsiksi, koska en tiedä salasanaa. Puhelimen koodin tiedän, mutta se on aina miehen ulottuvilla joten ei onnistu sekään. Miehen Facea olen kurkkinut (en ole miehen kaveri siellä), kavareina miehellä on siellä miehiä ja naisia noin 100 kpl, ne ovat vanhoja koulu- ja opiskelukavereita, työkavereita, lastemme kavereiden vanhempia. Eli siellä ei sinällään ole mitään outoa random- tyyppiä ilmestynyt kaveriksi.
Kertokaapa te näkemyksiänne !
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:38"]
Ei pysy kärryllä, joku meuhkaa munantyönnöstä aapeehen.? Eli oletko itse Ap pettänyt miestäsi aikaisemmin?
[/quote]
En ole koskaan pettänyt! En millään tavalla. En ole edes mitään tekstareita lähetellyt kenellekään, olen varmaan ollut jopa liiankin uskollinen, jos niin voi sanoa.
-ap
Olipa se työkaveri tai tuntematon. Ei sillä ole mitään väliä. Sillä vain on väliä mitä teet jatkossa, voitko unohtaa koskaan. Tai sanoisinko että kun et pysty koskaan unohtamaan, vain hyväksymään että näin kävi. Jos aiot jatkaa yhteiseloa miehesi rinnalla. Ero voi olla lopulta ainut ratkaisu. Petti sinua. Voitko koskaan enää kunnioittaa miestäsi. Kunnioittiko miehesi sinua kun teki niin. Kukaan ei vahingossa petä.
Jokin haisee miehen käytöksessä. Epäilen, että tällä oma-aloitteisella yksittäis random panon tunnustamisella hän peittää jotain isompaa juttua. Yrittää ehkä saada sut tekemään eropäätöksen. Jolloin hän saisi vapaat kädet suhteeseen ihastuksensa kanssa tai homosuhteeseen. Lisäksi sinä olisit syyllinen eroon. Kukapa nyt yhden hairahduksen, tunnustetun ja anteeksipyydetyn ja syvästi kadutun, vuoksi ottaisi eron kunnon miehestä. Ei kukaan muu kuin itsekäs, suvaitsematon ja jyrkkä natsivaimo. Sukulaiset ja tutut empaattisina onnittelevat miestä, kun pääsi pirttihirmusta eroon.
Miehesi on joko
a) käynyt huorissa siellä ulkomaanreissullaan
b) miehesi on nussinut jotain työkaveriaan, eikä myönnä sitä vaan selittelee että oli muka joku tuntematon
Aika monet miehet käy maksullisissa kun lähtevät ulkomaille (oli se sitten työreissu tai kaveriporukalla tehty hupimatka)
Mutta ihan hyvin voi olla myös pettänyt sinua naispuolisen työkaverinsa kanssa.
Jos nainen olisi oikeasti joku ihan randomi, miksi mies ei vaan voisi kertoa edes etunimeä? Ja miksi tuntuu pitävän jatkuvasti puhelintaan mukana? Eikö tuo herätä sinussa AP mitään ihmetyksiä?
Olkoot vaikka kuinka ujo nörtti tahansa, pettää voi kuka vaan. Yleensä juurikin pettäjiä ovat ne, joista "ei koskaan voisi uskoa että tekisi niin"
Toinen miespuolinen työkaveri. (Ei ainakaan ole raskaana.)
Minä eroaisin, jos mieheni pettäisi, koska luottamus katoaisi kokonaan.
Ja ainoa tapa vissiin millä saisit tietää ehkä, kuka tämä nainen on, jonka kanssa sua petti niin on kattoa miehesi puhelimen viestit, yhteystiedot, puhelutiedot. Mutta jos se äijä pitää kännyään jatkuvasti mukanaan, niin aika vaikiaa.
Pyydä mieheltäs, saatko katsoa hänen puhelintaan? Jos ei anna, sillon on salattavaa.
Ei kai ole pannut huoraa ilman kondomia?! Tai kai niitä tauteja voi saada työkamultakin.
Eikös se ole niin että HIV ei näy testeissä heti vaan 3kk:n päästä pitää käydä uusintatestissä?
Joten selvitä nyt tarkasti kuka se oli ja vetikö paljaalla!!!
Pettää kerran,pettää toisen.Eiköhän sulle löydy joku parempikin ukko joka ei sohi munaansa vieraisiin reikiin. Ero voi olla vaikea, mutta miksi turhaan kidutat itseäsi loppuelämän miettien "onkohan se taas pannut vierasta".
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:38"]
Ei pysy kärryllä, joku meuhkaa munantyönnöstä aapeehen.? Eli oletko itse Ap pettänyt miestäsi aikaisemmin?
[/quote]
Mites menneisyys ja onko ollut miehen kanssa puhetta, miten suhtautui?
Minun ajatukseni on nyt heti että mitä väliä kenen kanssa se on ollut, pettäminen on tapahtunut ja sen faktan kanssa sinun täytyy elää, selvitä ja mahd antaa anteeksi. Silloin ei ole väliä kuka se nainen on/oli. X mieheni petti kans ja olin silloin samaa mieltä eli ei ollut väliä kenen kanssa se oli ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:49"]
Jokin haisee miehen käytöksessä. Epäilen, että tällä oma-aloitteisella yksittäis random panon tunnustamisella hän peittää jotain isompaa juttua. Yrittää ehkä saada sut tekemään eropäätöksen. Jolloin hän saisi vapaat kädet suhteeseen ihastuksensa kanssa tai homosuhteeseen. Lisäksi sinä olisit syyllinen eroon. Kukapa nyt yhden hairahduksen, tunnustetun ja anteeksipyydetyn ja syvästi kadutun, vuoksi ottaisi eron kunnon miehestä. Ei kukaan muu kuin itsekäs, suvaitsematon ja jyrkkä natsivaimo. Sukulaiset ja tutut empaattisina onnittelevat miestä, kun pääsi pirttihirmusta eroon.
[/quote]
Tämä voi muuten pitääkin paikkansa! Olen edelleen tekemisissä lasteni isän kanssa, josta olen eronnut jo vuonna 2000. Mutta hänen uusikin avioliittonsa kariutui tämän miehen uskottomuuteen. Hän oli ollut hotellissa vieraan naisen kanssa viikonlopun.
No, erohan heille tuli. Mutta minullekin mies kertoo, että eron syy on se, kun puoliso ei lähtenyt perheasiain neuvottelukeskukseen keskustelemaan asiasta juurta jaksaen! Puhumaan asiat, ja aloittamaan taas puhtaalta pöydältä.
Niin, se oli siis tämän puolison vika! Ei hänen itsensä. Ja tätä tarinaa tuntuu nyt levittelevän tuttavapiirissään. Hän on uhri, ei puoliso.
Huh huh, tunnen tuon miehen läpikotaisin. Onneksi pääsin hänestä eroon! Nykyisin vaan säälittää, yksin asuu, on menettänyt kaiken.
Toivottavasti et ole koskenut pitkällä tikullakaan mieheen tämän pettämisreissun jälkeen kun saat vielä hivin matkamuistoksi :(
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:49"]Jokin haisee miehen käytöksessä. Epäilen, että tällä oma-aloitteisella yksittäis random panon tunnustamisella hän peittää jotain isompaa juttua. Yrittää ehkä saada sut tekemään eropäätöksen. Jolloin hän saisi vapaat kädet suhteeseen ihastuksensa kanssa tai homosuhteeseen. Lisäksi sinä olisit syyllinen eroon. Kukapa nyt yhden hairahduksen, tunnustetun ja anteeksipyydetyn ja syvästi kadutun, vuoksi ottaisi eron kunnon miehestä. Ei kukaan muu kuin itsekäs, suvaitsematon ja jyrkkä natsivaimo. Sukulaiset ja tutut empaattisina onnittelevat miestä, kun pääsi pirttihirmusta eroon.
[/quote]
Näin on ehdottomasti, jos tunnustaisi pelkästään omantunnon tuskissa, niin kyllä kertoisi kaiken vaikka nolottaisikin.
Selvitä asia vaikka ottaisi aikaa.
Tunnet miehesi, uskon että lopulta näet milloin koko totuus on kerrottu.
Mites puuhat kotona ennen tapausta - oliko hiljentynt? Jos ei niin et kai ole päästänyt itseäsi huonoon kuntoon?
t. Inssimies
Osa taudeista tarttuu kumillakin. Ja ei niitä testejä voi heti tehdä luotettavasti, hivikin näkyy vasta 3 kk tartuntapanon jälkeen.
Sinuna en varmaan pystyisi jatkamaan enää miehen kanssa. Jos pettää, niin se on kuitenkin tietoinen päätös tehdä niin. Itse en pääsisi siitä yli, että vieraassa naisessa oli oman miehen mielestä jotain niin ihanaa, minkä vuoksi kannatti laittaa koko avioliitto vaakalaudalle. :( Arvostuksen puutetta, jos mies kännissä menee pippelinsä tahtiin.
Muista että vaikka olisi kumi ollut käytössä niin hivit, hepatiitit, kondyloomat, herpekset, kupat yms. tarttuvat myös nieluun. Ja sieltä sinun alapäähäsi jos mies antaa sulle suuseksiä.
Jos mies on sanonut, että henkilö oli tuntematon, niin miten hän voisi kertoa tästä henkilöstä yhtään enempää? Mitä totuutta sieltä nyt enää voisi edes puristaa esiin? Onko tässä nyt vain päätetty, että kyseessä on pakosti työkaveri ja mies ei nyt vain kerro sitä?
Onko miehesi ollut kenenkään muun kanssa ennen sinua? Jos on, niin voihan siinäkin tapauksessa miehesi siittämiä lapsia olla maailmalla. Eihän tuo liity yhtään mihinkään. Enkä yhtään ihmettele, jos miehesi ei tuohon mitään vastannut. Mitä siihen voisi vastata?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:15"]
Kysy niiltä työkavereilta?
[/quote]
sanoin miehelle, että kysyn niiltä työkavereilta. Mies sanoi että " ei ne sitä nähneet ja tiedä tästä asiasta". Täh? Mistä se sen naisen (?) bongasi, eikö työkaverit käy työmatkalla yhdessä baareissa? Ja sieltä ehkä olisi bongannut?
--ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:36"]
Et saa varmaksi tietää ikinä, vaikuttaa että et tule pääsemään tästä koskaan yli.
Olen onnellinen miehesi puolesta uusien kokemusten johdosta. Vikahan ei voi olla ap:ssa :p
[/quote]
Mikä vika? On täällä kerrassaan erikoisi kommentteja!