Miten saan tietää kenen kanssa mieheni petti?
Niin, mies kertoi omatoimisesti minulle, että on pettänyt minua työmatkalla ulkomailla (ei siis Suomessa). Hän anelee anteeksi ja pyytää että en ota eroa, muka rakastaa ja lastenkin vuoksi. Olen aiva rikki :(
Kysyin mieheltä kuka se oli ja mies väitti että tuntematon henkilö. En tiedä mitä uskoa. Mieheni on sellainen ujohko nörtti-insinööri ja siksi tuntuu jotenkin niin vieraalta että hän pettäisi 15 vuoden avioliiton jälkeen jonkun täysin tuntemattoman kanssa?! Siis että tapaisi baarissa jonkun, juttelisi jonkun kanssa peri tuntia ja sitten lähtisi panolle?! Hän ei Suomessa edes käy koskaan missään baareissa, viimeksi käynyt varmaan 10 vuotta sitten.
Olen aiva sekaisin :( Mies sanoi ennen matkalle lähtöä, että sinne tulee mukaan henkilö x ja henkilö y jotka molemmat oli miehiä. Toki nyt en voi tietää oliko siellä muitakin työkavereita ja naistyökavereita? Paikka jossa mies oli matkalla on hieman harvinaisempi kuin peruskohteet (Tukholma, Lontool jne) eli tuntuu myös aika epätodennääköiseltä, että olisi törmännyt siellä johonkin suomalaiseen tuttuun?! Mies ei suostu sanomaan tosiaan muuta kuin että kysessä oli tuntematon henkilö. En itse asiassa tiedä olisi se mies vai nainen (ei kyllä ole ollut bi- piirteitä havaittavissa koskaan), enkä tiedä minkä maalainenkaan henkilö. Mies kävi kyllä sukupuolitautitesteissäkin...
Sanoin miehelle, että kuinka voin koskaan tietää onko hänellä nyt aviottomia lapsia siitettynä johonkin muualle. Mies vastasi, että EI OLE. Kysyin, että mistä tiedät, jos tuo henkilö oli tuntematon? Ei vastausta tähän mieheltä.
Jotenkin ehkä vielä selviän tästä jos kyseessä oli oikeasti vaan joku tuntematon, ulkomaalainen parin tunnin baarituttavuus, johon ei enää pitä yhteyttä. Tyhmää toki tuhota yksi avioliitto sellaisella... Mutta jos kyseessä onkin miehen työkaveri niin silloinhan he ovat edelleen koko ajan ainakin näköetäisyydellä...Ja se olisi liikaa minulle.
Päässäni kiehuu ja pyörii ja mietin myös voiko olla, että mies sanoo henkilön olleen tuntematon sen vuoksi että yrittää suojella naista minun mahdolliselta yhteydenotolta (en sitä tekisi vaan ottaisin nyt sen avioeron)? Tai jos mies ajattelee, että minun on helpompi selvitä ja meidän avioliiton on helpompi selvitä jos henkilö jää minulle kasvottomaksi. Tulen kohta hulluksi!
En pääse miehen sähköpostiin käsiksi, koska en tiedä salasanaa. Puhelimen koodin tiedän, mutta se on aina miehen ulottuvilla joten ei onnistu sekään. Miehen Facea olen kurkkinut (en ole miehen kaveri siellä), kavareina miehellä on siellä miehiä ja naisia noin 100 kpl, ne ovat vanhoja koulu- ja opiskelukavereita, työkavereita, lastemme kavereiden vanhempia. Eli siellä ei sinällään ole mitään outoa random- tyyppiä ilmestynyt kaveriksi.
Kertokaapa te näkemyksiänne !
Kommentit (136)
En lukenut muita kommentteja vielä, ja pikaisesti vain tekstisi, mutta maksullinen huora? Sehän on tuntematon. Ja niitä on ujonkin miehen helppo saada ja ulkomailla vieläpä aika edullisesti.
Ei kannata liikaa härnätä itseään ajatuksilla. Toisaalta, jos mies katuu, on hänen vastattava sinun kysymyksiisi perusteellisesti. :( Tai sitten joo, joku yhtä kännissä ollut tuntematon ämmä baarista.
tai sitten se oli joku homokokeilu ja sen vuoksi ei halua enempää kertoa.
Kyllä mä tuossa tilanteessa sanoisin miehelle, että KOKO TOTUUS tai ero. Vaikka et miehestä haluaisikaan erota, niin ehkä tuo saisi miehen kertomaan koko totuuden.
Jos itki oikeasti niin kyllä se todnäk katuu syvästi ja todellakin haluaa jatkaa kanssanne. Oli todennäköisesti joku paikallinen nainen tai muu ko.hotellissa yöpyvä työmatkalainen.
Nyt sinulla on mahdollisuus pistää mies hyvittämään tekonsa (itse ainakin keksisin muutaman asian mitkä suorittamalla tietoisesti sanoisin ukolle että paree tehdä ja olla napisematta jos todella tarkoittaa katuvansa - opetattehan lapsiakin että tulee arestia tai muita seuraamuksia, miksi tuollainen tltöily olisi mikään poikkeus) ja ukko saisi kyllä todellakin käyttäytyä pari kk niin mieliksi ettei poikkisanaa kuuluisi. Lisäksi pistäisin ukon vannomaan ja kertoisin että jos erehtyy vielä moiseen toistamiseen niin seuraavana aamuna laitan eropaperit postiin ja teen kaikkeni että ukko maksaa ja kalliisti erossa eikä se nää lapsia enää (uhkaisin ihan suoraan). Että antaa olla todellakin viimeinen kerta.
Täällä olisi jo avioeropaperit vetämässä. Kaikkea tekin siedätte.
Palsta tapaan vain KÄNNIPANO TAI VAHINKOHÄSSIMINEN ! Mitä väliä , turhaa vaahdota sellaisesta ! Ukkosi oli vain tyhmä kun kertoi 97% naisista ei kertoisi vastaavassa tilanteessa ! Rehellisyys / uskollisuus on vanhanaikaista ja yliarvostettua !
Huorissa on käynyt. Joukon mukana mennyt. Yks pano sinne tänne, ei väliä.
Nollaa tilanne ja jatkatte elämäänne.
Väitän että 98% aviomiehistä pettää jos siihen on tilaisuus.
maksullinen
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:31"] Sanoin kyllä, että ei se mikään virhe ole, ihan tietoinen päätös työntää muna toiseen. Alkoi vaan itkemään ja minä aloin nauramaan. Hullua, mutta näin kävi, mä siis nauroin räkäisesti! Toki olen sen jälkeen vuodattanut Niilin joen verran kyyneleitä ja nyt jossain shokissa kai olen.
[/quote]
Onhan se virhe, nyt pyydetty anteeksi ja menneisyyttä, eli mitäs sitten. Kyllähän sinuunkin on toista munaa työnnetty.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:40"]Veikkaisin, että huorissa käyty miesporukalla.
[/quote]
Tähän minäkin uskon.
Yksin ei ehkä olisi mennytkään, mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja jos kännissä vielä oli. Monet miehet tuota tekee . Monessa Euroopan maassa helppo käydä eikä varmasti tule sitä lasta.
Ei kuitenkaan kuulu apn miehen tapoihin normaalisti.
Sanot sille että sulla on oikeus tietää mitä/missä/miksi jos sä haluat ja tunnet sen tarpeelliseksi suhteenne jatkuvuuden takia. Voi se olla että koittaa sua suojella jotenkin totuudelta, esim jos ne on miesporukassa käyny huorissa ja kimppasessioissa. Ehkä kannattaa miettiä kaikki mahdolliset vaihtoehdot kuitenkin ensin. Varmasti se rehellisesti kertominen on miehellekin vaikeaa, mutta tosiaan jos se mies haluaa että suhteenne jatkuu niin sen täytyy mennä nyt sun pillin mukaan, ethän sä voi tulevaisuudessa luottaa siihen jos se nyt kiertelee ja kaartelee.
Kamala tilanne, jaksamista sinulle! :(
No voihan se olla joku ulkkisnainenkin, työkaveri hankki baarissa tyttölauman seuraksi ja tilaisuus teki varkaan.Mä väijyttäisin miehen kesken arkipuuhien ja töksäyttäisin: Sulla on 1 mahdollisuus pelastaa tämä liitto ja se on sellainen että minuutissa kerrot KAIKEN siitä naisesta, jos et suostu niin lähden heti. Aika alkaa nyt....
Minuutissa se ei uskottavaa valetta keksi.
Luultavasti Herra X:n tai Y:n kanssa ollut. Kysy telakoituivatko ja että oliko top vai bottom.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:50"]
Sanot sille että sulla on oikeus tietää mitä/missä/miksi jos sä haluat ja tunnet sen tarpeelliseksi suhteenne jatkuvuuden takia. Voi se olla että koittaa sua suojella jotenkin totuudelta, esim jos ne on miesporukassa käyny huorissa ja kimppasessioissa. Ehkä kannattaa miettiä kaikki mahdolliset vaihtoehdot kuitenkin ensin. Varmasti se rehellisesti kertominen on miehellekin vaikeaa, mutta tosiaan jos se mies haluaa että suhteenne jatkuu niin sen täytyy mennä nyt sun pillin mukaan, ethän sä voi tulevaisuudessa luottaa siihen jos se nyt kiertelee ja kaartelee.
[/quote]
Täytyy myöntää, että luulin aina että näin voi käydä vain muille, sellaisille hulttioille.
Joka kerta kun otan asian puheeksi ( siis pettämisen, avioeron tai miksi mies pilasi avioliiton tällaisella) niin mies vaan suuttuu ja tuhahtaa ja alkaa itkemään ihan kuin hän olisi uhri. En saisi puhua asiasta, hän kun on pyytänyt jo anteeksi ja haluaisi poistaa kuulemma tapahtuneen kelloa taaksepäin kääntämällä. Helpommin sanottu kuin tehty. Eihän tällaista voi unohtaa!
-ap
Sanot sille että sulla on oikeus tietää mitä/missä/miksi jos sä haluat ja tunnet sen tarpeelliseksi suhteenne jatkuvuuden takia.
[/quote]
Miksi pitäisi tietää kuka? Ettei vain toistu? Voi herranlettas, sillä ei ole mitään väliä kuka, missä ja miten.
Entä jos se oli se insinöörityttö avokonttorin toisesta nurkasta? Onko se pahempi vai parempi kuin paikallinen kympin narkkihuora? Suotta vaivata päätä moisilla, sehän on mennytta ja pyydetty aidosti anteeksi.
Sitäpaitsi et saa sitä mitenkään selville, ikinä!
Kun alat kyselemään yritä olla hyvin rauhallinen ja vakaa, vaikka se vaikeata onkin.
Teet selväksi että olet vakavissasi etkä pelkästään tunnekuohun vallassa.
Jo aloitustekstistäsi näkee että pidät miestäsi jotenkin nyhverönä mahdollisen "kokemattomuuden" vuoksi, itse ilmeisesti ollut vähän toisentyyppinen aikaisemmin. Jos mies vaan ajatteli vähän tasata tilannetta!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:56"]
Sanot sille että sulla on oikeus tietää mitä/missä/miksi jos sä haluat ja tunnet sen tarpeelliseksi suhteenne jatkuvuuden takia.
[/quote]
Miksi pitäisi tietää kuka? Ettei vain toistu? Voi herranlettas, sillä ei ole mitään väliä kuka, missä ja miten.
Entä jos se oli se insinöörityttö avokonttorin toisesta nurkasta? Onko se pahempi vai parempi kuin paikallinen kympin narkkihuora? Suotta vaivata päätä moisilla, sehän on mennytta ja pyydetty aidosti anteeksi.
[/quote]
No jos se oli "insinöörityttö avokonttorin toisesta nurkasta" niin kyllä siinä on jo ennakkoon ollut jotain toisen katselemista ja ehkä jotain ihastumisen tunteitakin jonkin aikaa työpäivien aikana. Eli tunteita mukana. Ja ajatus siitä, että mies joka päivä menisi tuo petturikaverinsa kanssa töihin, istuvat siellä kahvitauolla joka päivä, tekevät yhdessä töitä on raastava ja sellainen asia mitä en kestäisi vaan haluaisin heti avioeron. Kyllähän he varmaan keksisivät taas hässiä jossain matkalla...
-ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Täytyy myöntää, että luulin aina että näin voi käydä vain muille, sellaisille hulttioille.
Joka kerta kun otan asian puheeksi ( siis pettämisen, avioeron tai miksi mies pilasi avioliiton tällaisella) niin mies vaan suuttuu ja tuhahtaa ja alkaa itkemään ihan kuin hän olisi uhri. En saisi puhua asiasta, hän kun on pyytänyt jo anteeksi ja haluaisi poistaa kuulemma tapahtuneen kelloa taaksepäin kääntämällä. Helpommin sanottu kuin tehty. Eihän tällaista voi unohtaa!
-ap
[/quote]
Tee selväksi että elämä jatkuu vasta kun asia on selvitetty kunnolla. Kun se tapahtuu ei siihen myöskään palata.
Mene vaikka lasten kanssa mummolaan tms siksi aikaa kun miehesi miettii pystyykö kertomaan oleelliset asiat.
Suo nyt sille miehelle jotain muutakin kuin itsesi jos itselläsikin on ollut muita. Tasapuolisuuden nimissä herrantähden sentään.
Ketään ei voi omistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:50"]
[/quote]
[/quote]
Aito anteeksipyyntö tapahtuu vasta kun mies ottaa vastuun asiasta ja kertoo sen mitä ap haluaa tietää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:32"]Jos se on tuntematon nainen, mitä se mies muuta voisi kertoa? No, kysy vielä, että oliko ulkolainen vai suomalainen nainen, sen luulisi tietävän.
[/quote]
Voi kertoa muutakin. " Olin baarissa ja kaunis nainen tuli juttelemaan ja olin niin kännissä jne"
Kyllä ap osaa päätellä onko uskottava tarina vai ei, kun tuntee miehensä.
Jos mies haluaa anteeksi niin kyllä pitäisi pääpiirteissään kertoa.