Mies loukkaantui, kun kerroin totuudenmukaisesti hänen seksitaidoistaan
Olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen ja minulla on viisi vakiomiestä joita tapaan seksin merkeissä. Uskon myös täydelliseen avoimuuteen, joten jokainen tietää minulla olevan myös muita miehiä.
Nyt sitten yksi mies halusi välttämättä tietää kuinka hyvä hän on seksissä minun muihin miehiini verrattuna ja kerroin sitten rehellisesti, että kyllä hän on tapailemistani miehistä huonoin. Ja nyt se sitten pitää kanssani mykkäkoulua.
Kerroin kyllä, että jos hän olisi todella huono, niin en tapailisi häntä. Kyllä hän on keskivertomiestä parempi ja olen ihan tyytyväinen häneen. Siksipä hän on pysynyt ringissä mukana.
En kyllä ymmärrä taaskaan miehiä, miksi kysyä jotain asiaa, jos ei kestä vastausta? Olisi ihan tyytyväinen edelleen, jos olisi jättänyt kysymättä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
No miehellä on jo muutenkin huono itsetunto ja ego, kun pitää naistaan jakaa muiden miesten kanssa. Jos olisi hyvä hankkisi itselleen kunnon naisen jolle riittäisi yksinään.
Ensinnäkin hän ei jaa yhtään mitään, vaan hän on yksi minun miehistäni.
Toki jos ei tällainen järjestely sovi, niin ei ehkä sitten kannata sellaista aloittaa.
Ja olen ihan yhtä kunnollinen nainen kuin kuka tahansa.
ap
Mies on sinulle käyttöesine mitä käytät paremman puutteessa. Yksi tuollainen yritti minuakin iskeä, mutten onnistunut. Häntä ei olisi vaimoni häirinnyt.
Ei ole itsellä naisrakastajia, mutta teoriassa jos hankkisin, niin itsetunto-ongelmaiset tipahtaisi jo haastatteluvaiheessa. Älä nyt sano, että tuli sinulle ihan yllätyksenä?
Tuollaisen kusipään takia tuhosin elämäni. Onneksi ei tarvitse olla aloittajan kaltaisten ihmisten kanssa enää missään tekemisissä.
It doesn't bother you to be standing with an egg and your wife kissing your neck.
Minäkin olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen, mutta en jaa koko kylälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehellä on jo muutenkin huono itsetunto ja ego, kun pitää naistaan jakaa muiden miesten kanssa. Jos olisi hyvä hankkisi itselleen kunnon naisen jolle riittäisi yksinään.
Toki jos ei tällainen järjestely sovi, niin ei ehkä sitten kannata sellaista aloittaa.
ap
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ole kunnollinen. Olet hyväksikäyttäjä ja esineellistäjä, joka on todennäköisesti lukenut liikaa polyjen ja avointen suhteiden kannattajien sontaa ja sitä kautta oikeutat itsellesi omat toimesi.
N42 Sinun tapauksessa kyseessä taitaa olla tyypillinen läheisriippuvuus. Tähän nimenomaan kuuluu se, että läheisriippuvaisen parisuhteet ovat valtapeliä, joka pyörii kaavalla tule tänne - mene pois. Se on hyväksynnällä ja hylkäämisellä pelaamista. Toivottavasti joskus ymmärrät hakea hoitoa. Ymmärrätkö että voit teoillasi hajoittaa kokonaisen perheen. Aika narsistista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
N42 Sinun tapauksessa kyseessä taitaa olla tyypillinen läheisriippuvuus. Tähän nimenomaan kuuluu se, että läheisriippuvaisen parisuhteet ovat valtapeliä, joka pyörii kaavalla tule tänne - mene pois. Se on hyväksynnällä ja hylkäämisellä pelaamista. Toivottavasti joskus ymmärrät hakea hoitoa. Ymmärrätkö että voit teoillasi hajoittaa kokonaisen perheen. Aika narsistista käytöstä.
Hakee hyväksyntää jakamalla torttuaan.
Laskeuduinko yhtäkkiä 1950-luvulle vai miten ihmeessä tänne on eksynyt näin hemmetin vanhanaikaista sakkia ilmeisesti jostain perähikiältä? Ihan saa sinkkuihminen, mies tai nainen, nykyään pitää useampiakin rakastajia, kun kaikki ovat aikuisia ja omasta vapaasta tahdostaan ja rehellisesti hommassa mukana. Ei tee naisesta horoa tällainen. Ihan oikeasti, jos haluatte arvoiltanne itse elää jossain 100 vuoden takana, niin saattehan te, mutta älkää odottako, että muut elävät, kuten te haluatte. Kaikki naiset EI haluaa monogamiaa, lapsia ja tylsää liittoa, se ei ole naiselle yhtään sen luonnollisempaa tai toivottavampaa kuin miehellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin narsistista käytöstä ja juuri sellaista mitä polyt ja muut voimaantuneet tekevät. Millään muulla kuin omalla itsellä, ja omalla vapaudella, ei ole mitään merkitystä. Tuollaisen eettisen polyamorisen terapeutin haaviin ajautuneena ja elämänsä pilanneena on todella oksettavaa lukea tällaisia kommentteja.
Luin. 'Olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen' ...nainen = Olen kärsivä nainen (ilman) orgasmeja kommentit on ummehtunut tuulahdus; nykyisyydestä joka vain korostaa naisten paremmuutta seksissä ja kaikessa siinä! - voisi olla se lähempänä totuutta. (=rivien välistä.. luettuna.)
Miksi. ( koska ) Vain naiset pystyy hoitamaan ja vaatimaan seksissä vulvansa100%onnistumisia.. ( ?!? ), niitä alati ja ikuisesti kestäviä orgasmeja (?!) menestyksekkäästi, sehän on se naisen homma: aivan ja kaikesta(=b#tchin+forever'n&ever) - eikö?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen nainen, mutta en jaa koko kylälle.
niin ne niin aina sanoo neh#llutvaan.. miksi.
Vai 'pirulleko ne sitäp#lluansasäästää'..(sanonta), ehkä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ole kunnollinen. Olet hyväksikäyttäjä ja esineellistäjä, joka on todennäköisesti lukenut liikaa polyjen ja avointen suhteiden kannattajien sontaa ja sitä kautta oikeutat itsellesi omat toimesi.
En hyväksikäytä ketään. Jokainen on aivan vapaaehtoisesti aloittanut suhteen kanssani ja jokainen tietää, että minulla on muita miehiä. Jos haluaa jonkun perinteisen seurustelusuhteen, niin ei kannata silloin aloittaa suhdetta minun kanssani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on sinulle käyttöesine mitä käytät paremman puutteessa. Yksi tuollainen yritti minuakin iskeä, mutten onnistunut. Häntä ei olisi vaimoni häirinnyt.
Mikäli aloittaisin suhteen jonkun ukkomiehen kanssa, niin puhuisin asiasta myös vaimon kanssa. Mikäli se ei kävisi vaimolle, niin sitten se ei kävisi minullekaan.
Ja jos jälkikäteen paljastuisi, että jollain miehelläni on myös seurustelukumppani, niin kertoisin hänelle mitä mies on touhunnut. Kuten sanoin, niin uskon täydelliseen rehellisyyteen ja avoimuuteen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Laskeuduinko yhtäkkiä 1950-luvulle vai miten ihmeessä tänne on eksynyt näin hemmetin vanhanaikaista sakkia ilmeisesti jostain perähikiältä? Ihan saa sinkkuihminen, mies tai nainen, nykyään pitää useampiakin rakastajia, kun kaikki ovat aikuisia ja omasta vapaasta tahdostaan ja rehellisesti hommassa mukana. Ei tee naisesta horoa tällainen. Ihan oikeasti, jos haluatte arvoiltanne itse elää jossain 100 vuoden takana, niin saattehan te, mutta älkää odottako, että muut elävät, kuten te haluatte. Kaikki naiset EI haluaa monogamiaa, lapsia ja tylsää liittoa, se ei ole naiselle yhtään sen luonnollisempaa tai toivottavampaa kuin miehellekään.
Harmittaako kovastikin kun kaikki ei vaan heittele ylävitosia? Ei muuta kun reppu levälleen ja iloa elämään.
Kuinkahan moni noista miehistä on rehellisesti luvan kanssa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kovastikin kun kaikki ei vaan heittele ylävitosia? Ei muuta kun reppu levälleen ja iloa elämään.
Kuinkahan moni noista miehistä on rehellisesti luvan kanssa mukana?
Keneltä jonkun sinkkumiehen pitää pyytää lupa, jos aikoo liittyä jonkun naisen haaremiin?