Hyväksyisitkö että miehesi juttelisi netissä muiden naisten kanssa?
Kommentit (22)
Totta kai. Hyväksyn myös sen, että juttelee työkavereilleen tai muille ihmisille baarissa
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:52"]Kyllä, luotan että pitää suhteet kaverillisina.
[/quote]
Ei miehet hae kavereita naisista netissä. Hyvä kun naista jaksaa parisuhteessakaan. Miksi kukaan mies olisi mieluummin naisen kuin miehen kaveri? Mistä niiden kanssa voi edes keskustella?
Naiset on panemista varten.
Tietysti. Saahan hän jutella muuallakin. Ei hän ole holhouksen alla.
Joo. Juttelenhan minäkin miespuolisten kavereideni kanssa.
Riippuu minkälaista keskustelua, jos jotakin seksististä jossakin senssipalstoilla - en hyväksy, jos jotakin kaveriensa kanssa, niin ok.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:52"]Kyllä, luotan että pitää suhteet kaverillisina.
[/quote]
Ei miehet hae kavereita naisista netissä. Hyvä kun naista jaksaa parisuhteessakaan. Miksi kukaan mies olisi mieluummin naisen kuin miehen kaveri? Mistä niiden kanssa voi edes keskustella?
[/quote]
Tuo on kyllä niin paskapuhetta kuin voi olla.
Jos tunnen henkilöt niin totta kai. Luotan mieheen paljon mutta vieraat naiset yrittää kyl kovasti tehdä itseään tykö ja se ärsyttää
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:52"]Kyllä, luotan että pitää suhteet kaverillisina. [/quote] Ei miehet hae kavereita naisista netissä. Hyvä kun naista jaksaa parisuhteessakaan. Miksi kukaan mies olisi mieluummin naisen kuin miehen kaveri? Mistä niiden kanssa voi edes keskustella? Naiset on panemista varten.
[/quote]
Siinäkin miehet on parempia ;)
Periaatteessa en. Työkaverit asia erikseen tai jos jotain kertaluontoista asiaa jollekulle.
En tykkäisi että kirjottelisi jatkuvasti jonkun naisen kanssa. Meidän suhteessa se olisi outoa.
En ole mustasukkainen ihminen mutta jos nyt alkaisi päivittäin jollekin kirjoittelemaan netissä niin en hyväksyisi.
Sama pätee toisinpäin.
Kyllä se juttelee, en ole kieltämässä. En ole juttelusta mustasukkainen, mutta kieltämättä se vähän ärsyttää, että kun mies on aina kiireinen, niin silti ehtii viettää netissä tuntikausia jutellen naisille (lähinnä työ- ja harrastuskavereita) ja toki miehillekin vielä enemmän. Eli olen enempi mustasukkainen siitä että antaa vähästä vapaa-ajastaan mieluummin aikaa vieraille ihmisille kuin omalle vaimolle ja perheelle.
Mies taas ei ole minusta tippakaan mustasukkainen, toisaalta hyvä, toisaalta olen joskus toivonut, että olisi edes hieman mustasukkainen. Ei hän se mies tosin tiedä mitään mun jutuista, kun ei taida pahemmin kiinnostaa. Mulla on esim. eräs hyvä miespuolinen ystävä, joka jokin aika sitten tunnusti, että on minuun rakastanut. Mies on komea ja seksikäs ja aivan ihana, mutta en tunne häntä kohtaan kuitenkaan muuta kuin ystävyyttä. Emme juttele netissä, vaan puhelimessa ja joskus tapaammekin. Mieheni ei tiedä tästä ystävästäni mitään. Luulen, ettei olisi mustasukkainen vaikka tietäisikin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:52"]Kyllä, luotan että pitää suhteet kaverillisina. [/quote] Ei miehet hae kavereita naisista netissä. Hyvä kun naista jaksaa parisuhteessakaan. Miksi kukaan mies olisi mieluummin naisen kuin miehen kaveri? Mistä niiden kanssa voi edes keskustella? Naiset on panemista varten. [/quote] Tuo on kyllä niin paskapuhetta kuin voi olla.
[/quote]
Niin on. Olen mies, ja kihlattuni tietää, että juttelen myös naisten kanssa silloin tällöin netissä. Hän tietää, kuten itsekin tiedän, etten pettäisi - edes puheen tasolla. En flirttaile, enkä puhu seksistisiä.
Keskustelun aiheella on suuri merkitys.
Mieheni ei juttele netissä eikä missään muuallakaan muiden naisten kanssa, koska ei ole nainen vaan mies.
Olette liian vähän tekemisissä toistenne kanssa, ja liian paljon muiden kanssa. :) Ole aktiivinen osapuoli, ja vähennä keskustelua muiden kanssa, ja pyri lisäämään yhteistä aikaanne. Se ei ole teiltä kummaltakaan pois, vaan päinvastoin. :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:13"]
Kyllä se juttelee, en ole kieltämässä. En ole juttelusta mustasukkainen, mutta kieltämättä se vähän ärsyttää, että kun mies on aina kiireinen, niin silti ehtii viettää netissä tuntikausia jutellen naisille (lähinnä työ- ja harrastuskavereita) ja toki miehillekin vielä enemmän. Eli olen enempi mustasukkainen siitä että antaa vähästä vapaa-ajastaan mieluummin aikaa vieraille ihmisille kuin omalle vaimolle ja perheelle.
Mies taas ei ole minusta tippakaan mustasukkainen, toisaalta hyvä, toisaalta olen joskus toivonut, että olisi edes hieman mustasukkainen. Ei hän se mies tosin tiedä mitään mun jutuista, kun ei taida pahemmin kiinnostaa. Mulla on esim. eräs hyvä miespuolinen ystävä, joka jokin aika sitten tunnusti, että on minuun rakastanut. Mies on komea ja seksikäs ja aivan ihana, mutta en tunne häntä kohtaan kuitenkaan muuta kuin ystävyyttä. Emme juttele netissä, vaan puhelimessa ja joskus tapaammekin. Mieheni ei tiedä tästä ystävästäni mitään. Luulen, ettei olisi mustasukkainen vaikka tietäisikin.
[/quote]Miehenä voin sanoa, että miehesi olisi kyllä suurella todennäköisyydellä erittäin mustasukkainen, jos tietäisi "salaisesta ystävästäsi". Me miehet ei välitetä mistään nettijuttelusta eikä toisten miesten katselusta, mutta tuo kuulostaa jo melkein pettämiseltä!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:52"]Kyllä, luotan että pitää suhteet kaverillisina.
[/quote]
[/quote]
Tuo on kyllä niin paskapuhetta kuin voi olla.
[/quote]
Millä perusteella?
En. Te kaiken sallivat hyväksyvät olette niin sinisilmäistä sakkia että oikein naurattaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:32"]En. Te kaiken sallivat hyväksyvät olette niin sinisilmäistä sakkia että oikein naurattaa.
[/quote] hyväksyjät
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:32"]En. Te kaiken sallivat hyväksyvät olette niin sinisilmäistä sakkia että oikein naurattaa.
[/quote] hyväksyjät
[/quote] eiks se ole hyysärit tai suvakki?
Kyllä, luotan että pitää suhteet kaverillisina.