Kertokaa miten tuota K-plussarahaa saa nykyään käytettyä sillä pääte ei enää automaattisesti ehdota sitä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
*nainen
Kyllä itselle ainakin pääte on näyttänyt, että rahaa on käytettävissä. Eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
*nainen
Siis jonne.
Paha mennä sanomaan, kun mulle pääte kyllä aina ehdottelee plussarahan käyttämistä, jos sellaista on tarjolla.
Onko automaattikassoilla siinä ennen maksutavan valintaa joku kohta mistä sen saa käyttöön?
https://plussa.fi/k-plussa/plussa-raha
"Edellisen kuukauden Plussa-rahasi maksetaan seuraavan kuukauden 4.-8. päivä ja voit käyttää sitä kaupan maksupäätteellä."
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itselle ainakin pääte on näyttänyt, että rahaa on käytettävissä. Eilenkin.
Asioitko ihmiskassalla? Itse aina automaatilla.
Oisko niin että automaattikassoilla sitä ei enää ehdoteta?
Ihmiskassalla asioin, koska pienessä K-Marketissa ei ole itsepalvelukassaa.
Samaa olen ihmetellyt, mutta sitten selvisi että kortin vaihtuessa se uusi pitää appissa aktivoida itse.
Kyllä se päätteellä näkyy kun on tarpeeksi ostanut.
Mulla se pääte kysyy jopa yllättävän usein sitä plussa rahan käyttöä. Taasko sitä muka on kertynyt jostain?
Nosto.